جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    راهنمای فعال کردن ریپلای اینستاگرام

    راهنمای فعال کردن ریپلای اینستاگرام

    شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های اجتماعی در دنیاست که در سپتامبر سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شد و در حال حاضر مالکیت آن بر عهده شرکت متا است. این اپلیکیشن که در ابتدا تنها برای سیستم‌عامل iOS عرضه میشد، به سرعت پیشرفت کرد و پس از مدت کوتاهی، نسخه‌های مختلف برای سایر پلتفرم‌ها را نیزارائه داد. امروزه میلیاردها نفر از سراسر جهان از اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدئوها و داستان‌های خود استفاده می‌کنند و با دیگران در ارتباط هستند.

    در اینستاگرام، شما می‌توانید با دوستان، خانواده و حتی افرادی که با آنها آشنایی ندارید، به اشتراک‌گذاری مطالب بپردازید. یکی از ویژگی‌های مهم اینستاگرام که تقریبا دو سال از رونمایی آن می گذرد، امکان ریپلای یا پاسخ‌دهی به نظرات و پیام‌های کاربران است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند با دیگران در ارتباط باشند و به سوالات و نظرات آنها پاسخ دهند. در این مقاله، به طور کامل آموزش می‌دهیم که چگونه ریپلای اینستاگرام را فعال و اگر مشکلی در رابطه با این موضوع دارید را حل کنید.

    آپدیت مسنجر جدید و فعال کردن ریپلای اینستاگرام

    در این مرحله ابتدا باید دایرکت قدیمی اینستاگرام خود را به مسنجر جدید ارتقاء دهید اما قبل از آن باید متوجه شوید که گزینه آن برای حساب های مورد استفادتون فعال هست یا خیر و برای فهمیدن این موضوع باید مراحل زیر را طی کنید:

    ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را بازکنید و بعد به قسمت پروفایل برید، سپس در سمت راست بالای صفحه گزینه سه خط را لمس کنید و در منوی باز شده بررسی کنید که گزینه آپدیت مسیج (Update Messaging) برای شما فعال است یا خیر و بعد روی آن ضربه بزنید، در این قسمت طبق تصویر زیر گزینه Update را فعال کنید، دقت کنید که پس از انتخاب این گزینه به هیچ وجه مکالمات قبلی شما پاک نمیشود در ادامه اگر با چنین گزینه ایی (Update) مواجه نشدید راه های دیگری که در قسمت ذیل به انها اشاره شده است را امتحان کنید.

    عمده دلایل فعال نشدن ریپلای پیام ها در اینستاگرام

    به گزارش برخی از کاربران قابلیت ریپلای پیام های اینستاگرام با وجود اینکه دو سال از رونمایی  آن میگذرد هنوز فعال نیست و از عمده دلایل فعال نشدن این قابلیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    یکی از شایع ترین دلایل عدم دسترسی به ریپلای پیام های اینستاگرام محدودیت جغرافیایی یا منطقه ایی است به عبارتی دیگر متا در بعضی از مناطق مانند ژاپن، اروپا و ایران دسترسی به برخی از قابلیت های جدید شبکه های اجتماعیش را محدودتر میکند، البته در حالی که با گزارش هایی از سمت و سوی کاربران مبنی بر عدم دسترسی به این ویژگی رو به برو هستیم برخی کاربران نیز از استفاده و دسترسی به این مهم خبر میدهند در نهایت اگر با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی مکان خود را در این برنامه روی هر یک از کشور های مذکور قرار داده اید امکان استفاده از ویژگی ریپلای اینستاگرام را نخواهید داشت.

    از دیگر احتمالات عدم دسترسی به این مهم میتوان به این مورد اشاره کرد که فعال شدن برخی از قابلیت ها با وجود بروز باگ های متعدد کمی زمانبر هست که این موضوع نیز مستثنی از این قاعده نیست.

    و احتمال آخر مربوط به به روز نبودن اپلیکیشن اینستاگرام است بدین معنا که اگر مدت بسیار طولانی است که اَپ مورد نظر را به روز رسانی نکردید احتمال استفاده از ویژگی ریپلای پیام ها برای شما بسیار کمتر از حالت عادی است پس میتوانید با مراجعه به پلی استور یا اپ استور این شبکه اجتماعی را آپدیت کنید.       

    گزارش باگ در صورت عدم برخورداری از ریپلای اینستاگرام

    در صورتی که احتمال میدید عدم دسترسی به گزینه Update Messaging مربوط به باگ باشد با استفاده از گزینه Report a Problem میتوانید مشکل موجود را به این اپلیکیشن گزارش دهید برای این کار طبق مراحل زیر پیش برید:

    • ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام بشید و بعد در سمت راست صفحه روی گزینه سه خط بزنید، سپس Settings را انتخاب کنید.

    • در این مرحله وارد قسمت Help شوید و گزینه Report a Problem را انتخاب کنید سپس صفحه ایی به شما نمایش داده می شود که میتوانید مشکل خود را به زبان انگلیسی تایپ و ارسال کنید.

    جمله پیشنهادی برای مشکل عدم ریپلای پیام در اینستاگرام:

    The feature of "Update messaging" is not showing in my Instagram app. Please fix this issue as soon as possible. Thanks

    راهنمای فعالسازی ریپلای اینستاگرام در اندروید و آیفون

    • ابتدا برنامه اینستاگرام رو باز کنید و از بالای صفحه سمت راست آیکون مسنجر را لمس کنید.

    • مکالمه ایی که مدنظرتون هست را انتخاب کنید و انگشت خود را روی پیام به سمت راست بکشید تا دکمه پاسخ را ببینید و بعد رها کنید.

    • در صورتی که قصد دارید روی یکی از پیام های خودتون ریپلای بزنید انگشت خود را به سمت چپ بکشید.

    • البته روش دیگری هم وجود دارد به عنوان مثال روی پیام نگه دارید تا گزینه Reply فعال شود، در این صورت پیام اصلی در بالای کادر متن نمایش داده می شود و میتوانید پاسخ خود را تایپ و ارسال کنید.

    جمع بندی

    ریپلای کردن در اینستاگرام یکی از اصولی‌ترین ویژگی‌هاست که به شما امکان برقراری ارتباط با دنیایی از کاربران اینستاگرام را می‌دهد. با توجه به این آموزش، شما می‌توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید و با دیگران در ارتباط باشید. حالا کافیست به اکانت خود رفته و شروع به پاسخ‌دهی به نظرات و پیام‌های کاربران کنید.

    سئوالات متداول

    1. آیا میتوانیم ریپلای های خود را حذف کنیم؟

    بله، می‌توانید ریپلای‌های خود را در اینستاگرام حذف کنید.

    2. آیا ریپلای های من برای همه قابل مشاهده است؟

    بله، ریپلای‌های شما برای همه کاربران قابل‌ مشاهده هستند و می‌توانند به آنها پاسخ دهند.

    3. آیا این ویژگی در تمام نسخه های اینستاگرام وجود دارد؟

    بله، این ویژگی در نسخه‌های به‌روز اینستاگرام موجود است.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن