جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: سامسونگ
    Samsung Galaxy A54 5G 128GB - 8GB Ram Mobile Phone
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Samsung Galaxy A54

    از اونجایی که برند سامسونگ بعد از ارائه سری های A52 و A53 به بازار با استقبال شدید عموم رو به رو شد در سال جاری تصمیم گرفت از میان رده جدیدش یعنی سامسونگ A54 رونمایی کنه البته با توجه به نوسانات اقتصادی میان رده های نسل جدید، قیمت قاتلین پرچمدار نسل قبل رو دارن و فقط از لحاظ امکاناتی میشه اسم میان رده رو واسشون گزاشت نه قیمتی، قیمت گوشی سامسونگ a54 باتوجه به نوسانات بازار متغیر هست،خب A54 سامسونگ با یک ظاهر متفاوت و تحول اساسی در بخش سخت افزاری پا به عرصه رقابت گزاشته که در ادامه قصد داریم بدونیم این قدم نورسیده چند مرده حلاجه پس در ادامه برای بررسی گوشی A45 با گهرتک همراه باشید.

    طراحی گوشی سامسونگ a54

    • دارای وزن 202 گرم
    • دارای گواهینامه IP67
    • دارای چهار رنگ لیمویی، یاسی، مشکی و سفید
    • جنس بدنه از شیشه و فریم میانی از پلاستیک

    A54 سامسونگ از لحاظ طراحی با S23 کاملا یکسانه یعنی برند سامسونگ برای یک گوشی میان رده از ظاهر یک پرچمدار استفاده کرده فاکتورهای بکار رفته در زمینه طراحی بدنه برای  A54 بینظیره و شما با یه گوشی فوق العاده زیبا و متریال عالی ساخت طرفید، پنل پشتی مخصوصا برای رنگ یاسی به علت براق بودن بشدت چشم نوازه و گوشی شما رو کاملا گرون قیمت نشون میده نکته دیگه در مورد دوربین ها هست که هیچ برجستگی نسبت به پنل ندارن و توسط فلزی که دورتا دور لنز دوربین هاست محافظت میشن که باز هم این مورد به رویکرد جالب سامسونگ در طراحی ظریف این گوشی اشاره داره در پنل پشتی سه تا لنز دوربین به همراه یک فلش LED و لوگو سامسونگ به چشم میخوره و چیز دیگه ایی نیست.

    و اما فریم میانی طبق معمول طراحی های سامسونگ انحنای زیادی داره که سلیقه ایه چون یه عده طرفداره گوش یهای کاملا تخت هستن و یه عده نه جنس فریم بکار برده شده برای اینو میان رده از خانواده سامسونگ از پلاستیکه براقه که حدود 99 درصد مشابه فریم های فلزیه، خب لبه سمت راسه دکمه کنترل صدا به همراه دکمه پاور رو پذیراست، لبه پایینی فریم هم که حسابی شلوغ پلوغه و کلی امکانات داره مثل اسپیکر، درگاه شارژ تایپ C، و دوتا میکروفون حالا نکته جالب ماجرا اینجاست که درگاه سیم کارت دیگه سمت چپ فریم اینا نیست و در بالای فریم دیده میشه البته به همراه یک میکروفون سمت چپ فریم هم که سکوت خبری نیست.

    خب یادتونه بهتون گفتیم طراحی پنل پشتی A54 شما رو به یاد  S23میندازه حالا این موضوع دیگه در مورد پنل جلویی صدق نمیکنه چون این میان رده از حاشیه بیشتری نسبت به S23 برخورداره، نکته آخر اینکه دوربین سلفی در وسط صفحه نمایش دیده میشه بدون اپسیلون جا به جایی و انحراف.  

    صفحه نمایش گوشی Galaxy A54

    • دارای صفحه نمایش SUPER AMOLED با تراکم پیکسلی 403 در هر اینچ
    • دارای رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی

    سامسونگ A54 از یک صفحه نمایش SUPER AMOLED با وضوح عالی بهره میبره که کارش در نشون دادن رنگها و واقعا حرف نداره البته مقدار رفرش ریت هم حسابی بالاست و خوراکه تماشای فیلمه در کل برند سامسونگ برای این قدم نو رسیدش در قسمت صفحه نمایش سنگ تموم گزاشته و جای هیچ نقد منفی باقی نمیزاره راستی حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش تعبیه شده که باوجود تاچ سمپلینگ 240 هرتزی و سنسور اپتیکال عملکرد خیلی خوبی ارائه میده سخن پایانی اینکه درسته سامسونگ توی طراحی صفحه نمایش از لحاظ ظاهری کار خاصی انجام نداده ولی ویژگی های مثبت زیادی که برای A54 به چشم میخوره قطعا ارزشش رو داره و جای تامل باقی میزاره.

    اسپیکر گوشی Galaxy A54

    • دارای اسپیکر استریو دوگانه
    • فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون

    کیفیت و تفکیک صدا اسپیکر دوگانه واستریو A54 خیلی خیلی خوبه به طوری که با وجود بالا بردن صدا هم شاهد کمترین میزان نویز خواهید بود در ضمن برای این گوشی خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون هم نیست و یا باید از تبدیل تایپ C استفاده کنید یا هندزفری های بی سیم.

    دوربین گوشی Galaxy A54

    • دارای سه لنز دوربین در پنل پشتی به همراه یک فلش
    • لنز واید: 50 مگاپیکسل
    • لنز اولتراواید: 12 مگاپیکسل
    • لنز ماکرو: 5 مگاپیکسل
    • لنز سلفی: 32 مگاپیکسل
    • امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه برای لنز اصلی

    لنزواید: امکان جالبی که لنز 50 مگاپیکسلی این گوشی در اختیارتون قرار میده ثبت عکس های فوق العاده با کیفیت حتی در شرایط نوری نامناسبه البته چون پردازنده مثل سری های S و پرچمدار اونقدرا بالانیست یه خورده واسه ادیت عکساتون محدودترید ولی در مجموع عکاسی با این لنز هم جزئیات رو به خوبی نشون میده هم شارپنس اوکیه.

    اولتراواید: لنز اولتراواید A54 سامسونگ زاویه زیادی یعنی چیزی حدود 123 درجه رو موقع عکاسی بهتون میده یعنی شما فضای بیشتری رو در عکس ها میبینید ولی افت کیفیتش نسبت لنز اصلی کاملا ملموسه و یه خورده دیتیل رو بهم ریخته نشون میده.

    ماکرو: واسه بعضی از میان رده ها لنز ماکرو 2 مگاپیکسل بیشتر نیست و این درحالیکه ما برای A54 پیشرفت خوبی در این بخش میبینیم و عکس های ثبت شده قطعا به نسبت لنز 2 مگاپیکسلی سایر رقبا از کیفیت بهتری برخوردارند.

    سلفی: سلفی این قدم نور رسیده در مقایسه با سایر رقبا چندین پله جلوتره و عکس های ثبت شده با این لنز نهایت کیفیت رو دارن پس با خیال راحت میتونید در شبکه های اجتماعی سلفیاتون رو به اشتراک بزارید.

    سخت افزار گوشی Galaxy A54

    • دارای چیپست: Exynos 1380 (5 nm)
    • دارای پردازنده گرافیکی: Mali-G68 MP5
    • دارای حافظه: 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM
    • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

    همیشه وقتی اسم سخت افزار میاد وسط اولین سئوال کاربرا اینکه برای بازی جوابه یانه؟ خب میشه گفت سامسونگ تقریبا ازبروزترین نسخه چیپست اگزینوس استفاده کرده که قدرت پردازشی خیلی خوبی داره یعنی با رفرش ریت 60 هرتز و گرافیک متوسط به راحتی میتونید بازی های سنگینی مثل پابجی و کال اف رو انجام بدید در مورد داغ شدن پنل پشتی هم بعد از حدود نیم ساعت بازی ممکنه یه مقداری گرما رو حس کنید البته اذیت کننده نیست به هر حال دارید با گوشیتون کار میکنید و طبیعیه.

    باتری گوشی Galaxy A54

    • دارای باتری 5000 میلی آمپری
    • دارای فست شارژ 25 وات

    استفاده درست کمپانی ها برای انتخاب چیپست و پردازنده خودش رو در مصرف باتری نشون میده خب چون برند سامسونگ برای A54 دست روی پردازنده خوبی گزاشته مصرف باتری خیلی بالا نیست و تا یک رور و نیم ساپورتتون میکنه این از ساپورت باتری ظرفیت باتری هم که نسبت به نسل قبل تغییری نداشته در مورد آداپتور هم نمیدونیم چرا سامسونگ از 25 وات دیگه صعود نمیکنه که خدا عالمه ولی به طور کلی همین آداپتور 25 وات هم کارو واستون در میاره.

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Galaxy A54

    • دارای اندروید 13
    • دارای روابط کاربری ONE UL 5.1

    آیا A54 سامسونگ از اندروید و روابط کاربری بروز بهره میبره؟ صدر در صد بله آیا در ادامه شاهد بروز رسانی سیستم عامل این گوشی خواهیم بود؟ بطور قطع بله به طور کلی A54 ساموسنگ از لحاظ نرم افزاری زیادی آپدیته و توی محیط کاربری یه عملکرد عالی رو واستون ارائه میده از آپدیت های زیاد تا قابلیت های متنوع شخصی سازی البته ناگفته نمونه که یه قول آپدیت 5 ساله امنیتی هم واسه این میان رده در نظر گرفته شده.

    اقلام همراه

    محتویات جعبه گوشی A54 سامسونگ شامل: دفترچه‌ راهنما ،کابل USB-C است.

    جمع بندی

    خب رسیدیم به بخش انتهایی مقاله و بررسی ارزش خرید A54 سامسونگ اگر بخواهیم به این سئوالتون که آیا A54 سامسونگ ارزش خرید داره یا خیر پاسخ بدیم باید بهتون بگیم که صد در صد بله چون این گوشی میان رده یه پک کامل و جامع از امکانات بدرد بخوره و بروزه از  لنزهای دوربین بگیر تا اپدیت 4 ساله نرم افزاری و اینکه قیمت خوبی هم به خودش اختصاص داده و توی بررسیش ما که نقض خاصی ندیدیم.

    مزايا

    • طراحی بینظیر
    • نرم افزار و محیط کاربری بروز

    معايب

    • ما که عیب خاصی ندیدیم
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت (هیبریدی)
    سایز سیم کارت نانو سیم
    تاریخ معرفی 15 مارس 2023
    رنگ بندی لیمویی (Awesome Lime)،یاسی (Awesome Violet)، مشکی (Awesome Graphite)، سفید (Awesome White)
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Exynos 1380 (5 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G68 MP5
    پردازنده مرکزی(CPU) 4 هسته (Cortex-A78) و 4 هسته (Cortex-A55)
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 128 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC (جایگاه هیبریدی)
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی سه‌گانه
    رزولوشن دوربین پشت 5 + 12 + 50 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 32 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت حسگر اول از نوع عریض (Wide)، 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) رزولوشن 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو حسگر ۳۲ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲
    فلش LED
    عکاسی پانوراما دارد
    کیفیت و سرعت فیلمبرداری دوربین اصلی رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، رزولوشن (720 × 1280) HD با سرعت 480 فریم بر ثانیه
    لرزشگیر تصویر لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)
    فناوری فوکوس فوکوس اتوماتیک
    قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی HDR،دارای لنز اولتراواید با زاویه 123 درجه، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت زوم دیجیتال 10 برابر
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی چند لمسی
    سایز صفحه نمایش 6.4 اینچ
    نوع صفحه نمایش Super AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 403 پیکسل در اینچ
    رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 82.9 درصد
    نسبت ابعاد نمایشگر 19.5:9
    سایر قابلیت ها حداکثر نرخ نوسازی (Refresh Rate) 120 هرتز ،حداکثر روشنایی 1000 نیت (HBM)
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 5
    »صدا
    بلندگو استریو (دوگانه)
    جک 3.5 میلیمتری ندارد
    خروجی صدا درگاه USB Type-C
    » بدنه
    ابعاد 8.2 × 76.7 × 158.2 میلی‌متر
    وزن 202 گرم
    سایر قابلیت های بدنه دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر در آب تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه و مقاومت در برابر گرد و غبار
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم‌کارت
    شبکه 3G HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۷۰۰(AWS) / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰
    شبکه 4G ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۷, ۲۰, ۲۶, ۲۸, ۳۲, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۶۶
    شبکه 5G ۱, ۳, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۷۷, ۷۸ SA/NSA/Sub۶
    سرعت شبکه HSPA, LTE-A, 5G
    فناوری های ارتباطی بلوتوث ، Wi-Fi
    Wi-Fi Wi-Fi (802.11 a/b/g/n/ac/6) Dual-Band, Wi-Fi Direct
    بلوتوث نسخه 5.3 ، پشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف یا LE
    رادیو ندارد
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
    درگاه ارتباطی USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض غیر قابل تعویض توسط کاربر
    قابلیت شارژ بی سیم ندارد
    سایر مشخصات باتری دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 13
    رابط کاربری One UI 5.1
    پشتیبانی از زبان فارسی دارد
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم
    فرمت های پخش موسیقی MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF
    فرمت های پخش ویدئو MP4, M4V, 3GP, 3G2, AVI, FLV, MKV, WEBM
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint | under-display, optical)، مجاورتی مجازی (Virtual proximity sensing)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
    اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما ،کابل USB-C
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    شارژر سامسونگ EP-TA800 بدون کابل رنگ مشکی

    شارژر دیواری سامسونگ فوق سریع (25 وات) EP-TA800 بدون کابل

    Wall Charger Super Fast Charging (25W) EP-TA800 Without Cable
    485,000 تومان
    صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل Galaxy A14 رنگ مشکی

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    Samsung Galaxy A14 128GB - 4GB Ram Mobile Phone
    6,750,000 تومان
    صفحه نمایش موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 رنگ مشکی