جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: سامسونگ
    Samsung Galaxy S22 Plus 5G 256GB - 8GB Ram Mobile Phone
    *
    *
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Samsung Galaxy S22 Plus 5G

    در چند سال اخیر تمرکز کمپانی سامسونگ روی ارتقا کیفیت گوشی های پرچمدار به وضوح دیده میشود به طوری که سعی و تلاش مبنی بر ارتقا کیفی در همه زمینه ها مخصوصا اعمال پردازشی کاملا ملموس است، در سال 2022 یکی دیگر از پرچمداران قوی کمپانی سامسونگ پا به عرصه رقابت گزاشت و دیری نپایید که جایگاه خود را میان رقبا پیدا کرد، شاید بتوان S22 Plus را با S22 Ultra در یک کفه ترازو قرار داد البته به جز اندک مواردی که شاهد پیشرفت S22 Plus بودیم در ادامه قصد بررسی این پرچمدار در دنیای واقعی را داریم پس همچنان با گهرتک همراه باشید.

    The back cover of S22 Plus

    طراحی گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای وزن 196 گرم
    • جنس بدنه و فریم میانی از الومینیوم
    • دارای رنگهای مشکی، سفید، صورتی، سبز، خاکستری، آبی، بنفش و کرم

    The blue color of S22 Plus phone

    به لحاظ کیفی شاهد پیشرفت متریال ساخت برای S22 Plus نسبت به S21 هستیم اما از لحاظ طراحی تغییر چشمگیری برای آن دیده نمیشود، نمایشگر S22 Plus و پنل پشتی آن توسط گوریلاگلس ویکتوس پلاس محافظت میشوند و وجود گواهینامه IP68 تضمیین کننده مقاومت S22 Plus در برابر گرد و غبار و عمق آب 1.5 متر به مدت 30 دقیقه خواهد بود. ماژول دوربین S22 Plus از 3 لنز دوربین با برجستگی نسبتا زیاد حمایت میکند، نکته جالب طراحی پنل پشتی در برجستگی لوگوی سامسونگ است البته رنگهایی که کمپانی سامسونگ برای این سری از پرچمدار خود در نظر گرفته بشدت هیجان انگیز و جذاب است مخصوصا رنگ صورتی که میتواند تارگت خانوم ها باشد.

    خب فریم میانی از جنس آلومینیوم بسیار مرغوبه که داد میزنه کیفیت متریال ساخت خیلی خیلی خوب بوده در قسمت پایینی این فریم امکاناتی همچون درگاه شارژ تایپ C، میکروفون، اسپیکر و خشاب سیم کارت تعبیه شده طبق معمول لبه سمت چپ فریم پر از خالیه و لبه سمت راست تونسته دکمه های پاور و کنترل صدا رو در خود بگنجونه و اما در لبه بالایی شاهد میکروفون دوم یا به قولی حذف نویز هستیم، همه ما میدونیم گوشیهای اپل از نظر طراحی و کیفیت حرف اول رو میزنن اما طراحی هوشمندانه ایی که توسط کمپانی سامسونگ برای S22 Plus در نظر گرفته شده مخصوصا تخت بودن فریم آن ما را به یاد طراحی آیفون 13 میندازه پس در قسمت طراحی با توجه به برچسب قیمتی که داره امتیاز بالایی رو به خود اختصاص داده. در پنل جلویی S22 Plus  شاهد یک نمایشگر 6.6 اینچی هستیم که دوربین سلفی هم کاملا در وسط صفحه نمایش قرار گرفته.

    نمایشگر گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای نمایشگر 6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X
    • دارای محافظ صفحه گوریلاگلس ویکتوس و رفرش ریت 120 هرتزی 

    S22 Plus phone screen

    پنل بکار رفته برای نمایشگر S22 Plus قابلیت نشان دادن رنگها با وضح بسیار عالی را دارد البته کمی هم اغراق دیده میشود که برای این مورد میتوانید آن را از روی حالت Vivid خارج کنید خب صفحه نمایش S22 Plus از ویژگی Always on Display پشتیبانی میکند و مقدار نیت روشنایی به 1750 میرسد جایی که پیشرفت S22 Plus نسبت به نسل قبل ملموس است پس در مکان های باز هم شاهد از دست رفتن ریز جزئیات نخواهید بود، نرخ نوسازی هم که 120 هرتز است پس از کار کردن با صفحه نمایش S22 Plus به هیچ وجه خسته نخواهید شد.

    اسپیکر گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای یک اسپیکر استریو تنظیم شده توسط کمپانی AKG

    S22 plus phone speaker

    کمپانی AKG یکی از کمپانی های معروف و زیر مجموعه کمپانی هارمن کاردن در زمینه تولید هدفون، میکروفون و... هست یعنی با این اوصاف S22 Plus در زمینه عملکرد اسپیکر حسابی حرف واسه گفتن داره، صدایی که از اسپیکر استریو S22 Plus به گوش میرسه هم از کیفیت خوبی برخورداره هم تفکیک آن مناسبه ولی بازم به پای S22 Ultra نمیرسه پس امتیاز این بخش برای S22 Plus متوسط رو به بالا خواهد بود.

    دوربین گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای 3 لنز دوربین به همراه یک فلش در پنل پشتی
    • لنز واید: 50 مگاپیکسل
    • لنزاولتراواید: 12 مگاپیکسل
    • لنز تله فوتو: 10 مگا پیکسل
    • لنز سلفی: 10 مگاپیکسل

    S22 plus phone camera

    لنز واید: لنز اصلی: S22 Plus  عکس هایی کاملا شارپ را در اختیار شما میگزارد البته ثبت ریز جزئیات هم شما را شگفت زده خواهد کرد، پرتره هایی که با لنز S22 Plus ثبت میکنید خارق العاده است به طوری که تشخیص سوژه از بک گراند کاملا بی نقصه.

    لنز تله فوتو: عملکرد لنز تله فوتو S22 Ultra را میتوان به عملکرد نسل قبل تشبیه کرد به گونه ایی که متوجه خواهید شد هیچ تفاوتیی در این بخش ندارند.

    لنز اولتراواید: لنز اولتراواید این پرچمدار سامسونگ عملکردی کاملا معمولی را ارائه می دهد چه بسا شاهد بهم ریختگی کوچکی در لبه های عکس خواهید بود ولی در بخش زوم اپتیکال این لنز پیشرفت چشمگیری دیده میشود (برخورداری از زوم اپتیکال 3 برابری).

    لنز سلفی: درسته که سلفی S22 Pus ده مگاپیکسله ولی عکس هایی که ثبت میشن در قسمت گستره داینامیکی بی نقص بی نقصن، عملکرد سلفی این پرچمدار خیلی خوبه یعنی رنگ ها رو کاملا طبیعی نشون میده و در مقابل دوربین سلفی اون یک پوست کاملا با طراوت و شاداب خواهید داشت.

    فیلم برداری: فیلمبرداری با کیفیت 8k و نرخ 24 فریم در ثانیه ارمغان S22 Plus برای شما خواهد بود، به دلیل برخورداری از هوش مصنوعی بسیار قوی و عملکرد فوق العاده لرزشگیر اپتیکال خروجی فیلم های ضبط شده توسط این پرچمدار سامسونگ با فیلم های ضبط شده دوربین های حرفه ایی برابری میکند.

    سخت افزار گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای چیپست: Exynos 2200
    • دارای پردازنده گرافیکی: Adreno 730
    • دارای حافظه: 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

    S22 Plus phone processor

    برای S22 plus رم 8 گیگابایتی به جای 12 گیگابایتی در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه چیپست به کار رفته در این پرچمدار سامسونگ توان بسیار بالایی برای انجام اعمال پردازشی دارد ممکن است شاهد حرارت کمی از پنل پشتی باشید اما نه به نسبت نسل قبل، چیپست اگزینوس 2200 به کار رفته برای S22 Plus قابلیت ساپورت همه جانبه کارهای سنگین گرافیکی را خواهد داشت پس با خیال راحت کال آف دیوتی رو باز کنید.

    باتری گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای باتری 4500 میلی آمپری
    • دارای فست شارژ 45 واتی
    • دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی

    S22 Plus phone charger adapter

    در بخش باتری برای S22 Plus نسبت به نسل قبل یک پسرفت 300 میلی آمپری ظرفیت باتری دیده میشود اما در قسمت آداپتور شارژر شاهد پیشرفت بودیم، نکته ایی که باید به آن توجه کنید عدم وجود آداپتور 45 واتی در جعبه S22 plus است و این در حالی است که رقبای هم تراز شیائومی از آداپتور موجود در جعبه بهرمیبرند به طور کلی ظرفیت باتری S22 Plus تا یک روز کامل جهت استفاده معمولی و تا 20 ساعت جهت استفاده کارهای سنگین شما را ساپورت خواهد کرد.

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Galaxy S22 Plus 5G

    • دارای اندروید 12
    • دارای روابط کاربری One UI 5

    S22 Plus user interface

    تنها ضعف موجود برای روابط کاربری S22 Plus باگ های متعددی است که در فضای داخلی آن دیده می شود البته که این موضوع از طریق آپدیت هایی که این پرچمدار دریافت خواهد کرد رفع خواهد شد، اما بروز بودن این روابط امکانات بسیار جذاب و جدیدی را در اختیار شما میگذارد به عنوان مثال وجود امکانات شخصی سازی یکسری از تنظیمات.

    اقلام همراه

    محتویات جعبه گوشی S22 Plus سامسونگ شامل: دفترچه راهنما، کابل USB Type C و سوزن خارج کردن سیم کارت است.

    جمع بندی

    رقیب سرسخت هم خانواده S22 Plus، هم از سری S یعنی S22 Ultra است که در بسیاری از فاکتور ها بی عیب و نقص عمل میکند اما این مورد برای S22 Plus مشاهده نمیشود به عنوان مثال در زمینه ظرفیت باتری توقع ما بیشتر از این حرفا بود با این حال توان پردازشی بالایی که این پرچمدار سامسونگ به خود اختصاص داده به ارزش خرید آن افزوده در پایان اگر دنبال یک گوشی کاملا بی عیب و نقص از خانواده سامسونگ و سری S هستید S22 Ultra را به شما پیشنهاد میکنیم که کمی از لحاظ قیمتی از S22 Plus  بالاتره.

    مزايا

    • توان بالای پردازنده
    • برخورداری از رفرش ریت 120 هرتزی
    • اسپیکر قوی ساخت کمپانی AKG

    معايب

    • ظرفیت نسبتا کم باتری
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2022
    رنگ بندی مشکی (Phantom Black)، سفید (White)، صورتی (Pink Gold)، سبز (Green)، خاکستری (Graphite)، آبی (Sky Blue)، بنفش (Violet)، کرم (Cream)
    سایر ویژگی ها فبلت، دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، دارای دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی، سیستم پرداخت آسان سامسونگ (Samsung Pay)، قابلیت Samsung DeX
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Exynos 2200 (4 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Adreno 730
    پردازنده مرکزی(CPU) 1 هسته (Cortex-X2)، 3 هسته (Cortex-A710) و 4 هسته (Cortex-A510)
    تعداد هسته Octa-core
    فرکانس پردازنده مرکزی 1 هسته با سرعت 2.8 گیگاهرتز (Cortex-X2)، 3 هسته با سرعت 2.50 گیگاهرتز (Cortex-A710) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A510)
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 256 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه ندارد
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی سه‌گانه
    رزولوشن دوربین پشت 12 + 10 + 50 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 10.0 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 50 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، سایز سنسور 1/1.56 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر - دوربین دوم 10 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 70 میلی‌متر - دوربین سوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 13 میلی‌متر
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، سایز سنسور 1/3.24 اینچ، سایز پیکسل 1.22 میکرومتر
    فلش LED
    عکاسی پانوراما دارد
    کیفیت فیلمبرداری 8K (7680 × 4320), 4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720)
    لرزشگیر تصویر لرزشگیر اپتیکال (OIS)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن 8K (7680 × 4320) با سرعت 24 فریم بر ثانیه
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
    قابلیت های دوربین اصلی دارای لنز واید و اولتراواید، لنز پریسکوپ تله فوتو (periscope telephoto)، دارای زوم اپتیکال سه برابر، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، قابلیت عکاسی HDR خودکار، ضبط صدای استریو
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.6 اینچ
    نوع صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X
    تراکم پیکسل در هر اینچ 393 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2340)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 88.3 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس (+Gorilla Glass Victus)
    نسبت ابعاد نمایشگر 19.5:9
    سایر قابلیت ها قابلیت دریافت چند لمس همزمان، نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز، میزان روشنایی 1750 نیت، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display)
    »صدا
    بلندگو استریو
    خروجی صدا پورت USB Type C
    جک 3.5 میلیمتری ندارد
    توضیحات صدا خروجی صدا با کیفیت 32 بیت/384 کیلوهرتز، اسپیکرها تنظیم شده توسط کمپانی AKG
    » بدنه
    ابعاد 7.6 × 75.8× 157.4 میلی‌متر
    وزن 196 گرم
    جنس بدنه بدنه پشت و جلو شیشه (+Gorilla Glass Victus)، دور بدنه آلومینیوم
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A نوع Cat20 با سرعت دانلود 2000 و سرعت آپلود 200 مگابیت بر ثانیه
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi ،NFC
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.2, A2DP, LE
    رادیو ندارد
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
    درگاه ارتباطی USB Type-C استاندارد 3.2، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل Android 12
    رابط کاربری One UI 5
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS، ایمیل، Push Email ،iMessage ،SMS، مرورگر HTML5 (سافاری - Safari)، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس، صدا، فیلم و متن، قابلیت استفاده از سرویس شبکه های اجتماعی
    فرمت های پخش موسیقی MP3
    فرمت های پخش ویدئو MP4
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت زیر صفحه نمایشFingerprint (under display, ultrasonic)، مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، فشارسنج (Barometer)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت
    سایر قابلیت ها قابلیت شارژ سریع 45 واتی (Fast battery charging 45W)، قابلیت Samsung DeX، دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی (Reverse wireless charging 4.5W)، قابلیت شارژ سریع بی سیم 15 واتی (Fast Qi/PMA wireless charging 15W)، دارای قابلیت USB Power Delivery 3.0
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *