جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    تولید کننده: سامسونگ
    Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB -12GB Ram Mobile Phone
    • در دسترس نیست
    56,800,000 تومان
    i h
    ارسال رایگان

    بررسی گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra

    سئوال S23 Ultra چه تفاوتی با S22 Ultra داره و آیا ارزش هزینه اضافی داره یا نه؟ سئوال بعدی با توجه به این رنج قیمت S23 Ultra بخرم یا آیفون 14؟ اگر بدنبال پاسخ به هریک از این سئوالات هستید در ادامه با گهرتک همراه باشید تا این پرچمدار از برند سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

    s23 ultra بررسی

    طراحی گوشی سامسونگ اس 23 اولترا

    • دارای وزن 234 گرمی
    • دارای پشتیبانی از قلم S-PEN
    • دارای رنگهای مشکی، سبز، کرم، یاسی، نوک مدادی، آبی روشن، زرد لیمویی و قرمز
    • بدنه پشت و پنل جلو شیشه و دور بدنه آلومینیومی

    تمام رنگ های گوشی s23 ultra

    گوشی S23 Ultra نسبت به S22 Ultra برجسته تر شده و فلزهای محکمی لنزهای دوربین رو در برگرفته که مقاومت اونا رو در برابر هر گونه ضربه و آسیب دوچندان کرده خب جنس پنل پشتی این بزرگوار مقاومت تر از S22 Ultra هست، طراحی لبه ها کاملا تخت صورت گرفته و دیگه خبری از اون انحنا ظریف مریفی که واسه S22 Ultra میدیدیم نیست و در نوع خودش پوئن مثبتیه چون راحتتر میتونید روی گوشیتون گلس بندازید قسمت جذاب ماجرا تعدد و تنوع رنگیه فوق العاده ایه که S23Ultra از اون بهره میبره پس طبیعیه که تیک تارگت فروشش هم واسه خانوما زده میشه و هم آقایون، برند سامسونگ برای مقاومت بیشتر پنل پشتی S23 Ultra گوریلاگلس ویکتوس رو اعمال کرده تا خیال شما راحت باشه البته نگران نباشید گواهینامه IP68 هم بین ویژگی های این پرچمدار دیده شده خب فریم میانی که با بهترین متریال و کیفیت خیلی بالا ساخته شده امکانات زیادی از قبیل دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست میکروفون در لبه بالایی، سمت چپم که هیچی پر از خالیه ولی لبه پایینی فریم حسابی شلوغ پلوغه میکروفون، اسپیکر، جایگاه قلم S-PEN پورت تایپ C ورژن 3.2 را در خود جای داده است. از مزایا و کیفیت صفحه نمایش هم نگم براتون که فوق العادس و در قسمت توضیحات صفحه نمایش مفصل بهش میپردازیم.

    جای سیم کارت s23 ultra

    مشخصات s23 ultra 512 از نظر صفحه نمایش

    • دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با تراکم پیکسلی 500 در هر اینچ
    • دارای محافظ گوریلاگلس ویکتوس 2
    • دارای 1750 نیت روشنایی و حداکثر 120 هرتز نرخ نوسازی

    s23 ultra قیمت

    به لحاظ کیفی صفحه نمایش گوشی S23 Ultra با نسل قبل خودش یعنی S22 Ultra برابری میکنه فقط یه خورده در بخش طراحی واسش تفاوت دیده میشه و اون هم به خاطر طراحی کاملا تخت صفحه نمایشه اما کیفیت بالای صفحه نمایش خودش رو هنگام تماشا فیلم  نشون میده و شما با یه پنل فوق خفن و هیجان انگیز رو به رو میشید حالا چرا؟ چون فریم ریت ویدئو میتونه بین حالت های 60- 48- 30- 24 سویچ کنه باتری گوشیتون رو هم در امان نگه داره مورد بعد کنتراست فوق العاده صفحه نمایشه که رنگ ها رو با وضوح کامل و بدون هیچ گونه چشم پوشی از جزئیات به شما نشون میده، نوع پنل صفحه نمایش، مقدار رزلوشن، پشتیبانی از ویژگی +HDR10 به علاوه نرخ نوسازی 120 هرتزی اصلا جای نقدی باقی نمیزاره و یه پک کامل و بینظیر و در اختیار شما قرار میده.

    اسپیکر گوشی گلکسی اس 23 اولترا

    • دارای اسپیکر استریو
    • فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون
    • خروجی صدا با کیفیت 32 بیت

    s23 ultra مشخصات از نظر اسپیکر

    بنظرتون اسپیکر گوشی پرچمدار S22 Ultra از لحاظ کیفیت با اسپیکرهای گوشی آیفون 14 برابری میکنه؟ قطعا بله، طبق تستی که در استودیو گهرتک از اسپیکرهای این دو گوشی به عمل آوردیم کیفیت صدا از لحاظ تفکیک، بلندی و رسایی کاملا یکسان بود اما در مورد اسپیکرهای S23 Ultra میشه گفت عملکرد اسپیکر مکالمه و اصلی که در فریم پایینی گوشی قرار گرفته واقعا عالیه و هیچ ریز جزئیاتی رو از دست نمیدید و بیس اصلی کاملا حفظ میشه.

    بررسی دوربین s23 ultra

    • لنز واید: 200 مگاپیکسل
    • لنز تله فوتو: 10 مگاپیکسل
    • لنز تله فوتو: 10 مگاپیکسل
    • لنز اولتراواید: 12 مگاپیکسل
    • لنز سلفی: 12 مگاپیکسل

    s23 ultra دوربین

    مهیج ترین ویژگی که سامسونگ برای گوشی S23 Ultra در نظرگرفته تکنولوژی Tetrat2 pixel RGB Bayer Pattern هست که توانایی تبدیل 16 پیکسل به یک پیکسل را دارد پس در نهایت خروجی عکس ها 12 مگاپیکسلی خواهد بود، مهم ترین تفاوت عکاسی با لنز اصلی S23 Ultra نسبت به S22 Ultra تاثیر بسزای هوش مصنوعی روی تناژ رنگ ها است که گرمی بیشتری برای عکس های ثبت شده توسط لنز S23 Ultra میبینیم، ریز جزئیاتی که در عکس های این پرچمدار دیده میشه شما رو شگفت زده میکنه و خبری از حذف نویز هیچ گونه فاکتورهای موجود در تصویر نیست، خب بحث زوم هم واقعا در نوع خودش بینظیره حتی اگر زوم رو به بالاترین حد ممکن هم برسونید بازم هیچ گونه افت کیفیتی نخواهید دید بهترین حالت ممکن برای عکاسی استفاده از حالت 50 مگاپیکسلیه که شارپنس، داینامک رنج و هم ثبت سایه ها به نحو احسن صورت میگیره ولی حالت 200 مگاپیکسلی علاوه بر افزایش حجم عکس ها یه مقداری توی بحث گستره داینامیکی و سرعت عمل لنگ میزنه.

    لنز اولترا واید: اولتراواید S23 Ultra پیشرفت خیلی خوبی نسبت به اولتراواید S22 Ultra در زمینه کاهش نویز داشته و خروجی عکس ها فراتر از حد انتظارتون خوبه.

    فیلمبرداری: با استفاده از تمامی لنزهای S23 Ultra توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4k و نرخ 60 فریم بر ثانیه را خواهید داشت البته وجود ویژگی سوپر استدی هم بابت آسودگی خیال شما در مورد لرزش های حین فیلمبرداری میشه و تمام لرزش ها رو ناک اوت میکنه و بهترین خروجی کیفیت رو در اختیارتون قرار میده اما نکته مهم ماجرا توانایی فیلمبرداری با کیفیت 8k و نرخ 30 فریم بر ثانیه با لنز اصلی است یعنی بازم نسبت به S22 Ultra پیشرفت داشته.

    اطلاعات گوشی s23 ultra در مورد سخت افزار

    • دارای چیپست: Qualcomm SM8550 Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm) 
    • دارای پردازنده گرافیکی: Adreno 740
    • دارای حافظه: 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB 12GB RAM, 1TB 12GB RAM

    مشخصات پردازنده s23 ultra گوشی

    در قسمت پردازنده و عملکرد سخت افزاری گوشی S23 Ultra شاهد شاهکار بینظیر برند کره ایی که سنگین ترین بازی ها رو با بالاترین گرافیک ممکن به راحتی هندل میکنه و آب از آب هم تکون نمیخوره، تعادل همکاری که بین پردازنده گرافیکی و تراشه اسنپدراگون صورت گرفته نتایج بینظیری رو به ارمغان آورده که هیچ لگ و باگی رو نخواهید دید به جرات میتونم بگم S23 Ultra در بخش عملکرد سخت افزاری شاخ همه رقبا رو میشکونه و رقیبی نداره، البته در مورد حافظه هم باید بگم که دیگه خبری از حافظه 128 واسه این گوشی نیست ولی در عوض 3 تا حافظه 256 /512 و 1T بایت جایگزین اون شده.

    مشخصات گوشی s23 ultra 256 از نظرعملکرد باتری

    • دارای باتری 5000 میلی آمپری
    • دارای فست شارژ 45 واتی

    باتری سامسونگ Galaxy S23 Ultra

    سئوال: توی پک گوشی S23 Ultra آداپتور شارژر هم هست؟ باید خدمتتون عرض کنم که دیگه توی خواب ببینید گوشیای سامسونگ با شارژر به بازار عرضه شن، به لطف پردازنده قوی که برای S23 Ultra در نظر گرفته شده و بهینه سازی که توی بخش باتری دیده میشه در صورتی که از رفرش ریت متوسط و رزلوشن متوسط استفاده کنید ساپورت دو روز باتری رو خواهید داشت اما در صورت استفاده سنگین تر تا یک روز میتونین از باتری بهره ببرید، عملکرد باتری S23 Ultra با آیفون 14 برابری میکنه ولی سرعت شارژ همچنان به پای رقبای چینی نمیرسه.

    نرم افزار گوشی اس 23 اولترا

    • دارای اندروید 13
    • دارای روابط کاربری ONE UI 5.1
    • پشتیبانی از زبان فارسی

    رابط کاربری سامسونگ  گلکسی اس 23 اولترا

    همونطوری که در بخش سخت افزاری گفتیم عملکرد هماهنگ تراشه اسنپدراگون با پردازنده گرافیکی یه محیط بدون لگ و باگ رو در اختیار شما قرار میده و در قسمت رون بودن بخش نرم افزاری هم تاثیر بسزایی داره سامسونگ برای S23 Ultra بروزترین نسخه اندروید یعنی 13 و روابط کاربری 5.1 رو اعمال کرده، امکانات شخصی سازی که اندروید 13 در اختیار شما قرار میده یه مقدار با اندروید 12 برابری میکنه ولی بازم تازگی خودش رو داره.

    اقلام همراه

    محتویات جعبه گوشی گلکسی سامسونگ S23 Ultra شامل: دفترچه راهنما، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت و قلم هوشمند S-pen است.

    قیمت s23 ultra و ارزش خرید

    از لحاظ قیمت گوشی s23 اولترا در بازه قیمت 47 تا 55 میلیون با توجه به شرایط بازار در نوسان می باشد، در حال حاضر S23 Ultra خفن ترین گوشی اندروی بازاره که هم از لحاظ پک دوربینی خیلی قویه هم به لحاظ قدرت پردازشی سنگ تموم میزاره تنها رقیبی که واسه S23 Ultra میتونیم در نظر بگیریم آیفون 14 پرومکس هست و رقیب دیگه ایی توی گوشی های اندرویدی نداره اما بیشتر ویژگی های S22 Ultra با S23 Ultra برابره به غیر از پک دوربین، طراحی تخت تر بدنه و قدرت پردازشی، در صورتی که میخواید یه گوشی به لحاظ سرعت عمل، کارای رندر و پک دوربین همه جوره ساپورتتون کنه روی S23 Ultra حساب ویژه باز کنید.

    مزايا

    • طراحی زیبا و منحصر بفرد
    • عملکرد فوق العاده سخت افزاری
    • برخورداری از پک دوربین تمام عیار

    معايب

    • عدم وجود شارژر
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر)
    تاریخ معرفی 2023
    رنگ بندی مشکی (Phantom Black)، سبز (Green)، کرم (Cream)، یاسی (Lavender)، نوک مدادی (Graphite)، آبی روشن (Sky Blue)، زرد لیمویی (Lime)، قرمز (Red)
    سایر ویژگی ها پشتیبانی از قلم S Pen،مقاوم در برابر آب، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی، سیستم پرداخت آسان سامسونگ (Samsung Pay)، پشتیبانی از سامسونگ DeX، پشتیبانی از قابلیت UWB
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Qualcomm SM8550 Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Adreno 740
    پردازنده مرکزی(CPU) 1 هسته (Cortex-X3)، 2 هسته (Cortex-A715) ، 2 هسته (Cortex-A710)، 3 هسته (Cortex-A510)
    تعداد هسته 8 هسته‌ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 1 هسته با سرعت 3.36 گیگاهرتز (Cortex-X3)، 2 هسته با سرعت 2.8 گیگاهرتز (Cortex-A715) و 2 هسته با سرعت 2.8 گیگاهرتز (Cortex-A710)، 3 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A510)
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 256 گیگابایت
    حافظه رم 12 گیگابایت
    کارت حافظه پشتیبانی نمیکند
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی پنج‌گانه
    رزولوشن دوربین پشت 12 + 10 + 10 + 200 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 12 مگاپیکسل
    فلش فلش LED
    دیافراگم دوربین پشت دریچه دیافراگم f/1.7، فاصله کانونی 24 میلی‌متر، دوربین دوم 10 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/4.9، دوربین سوم 10 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4، دوربین چهارم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 13 میلی‌متر
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلی‌متر
    عکاسی پانوراما قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 24/30 فریم بر ثانیه,قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
    لرزشگیر تصویر لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته (Omnidirectional PDAF)، فوکوس خودکار لیزری (Laser AF)
    قابلیت های دوربین اصلی عکاسی HDR خودکار،دارای لنز واید، اولترا واید، لنز پریسکوپ تله فوتو (periscope telephoto)، دارای زوم اپتیکال سه برابر و 10 برابر، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، ضبط صدای استریو، فیلم‌برداری +HDR10
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.8 اینچ
    نوع صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X
    تراکم پیکسل در هر اینچ 500 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن (1440 × 3088) پیکسل
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.9 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس 2 (Corning Gorilla Glass Victus 2)
    سایر قابلیت ها صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display)، قابلیت دریافت چند لمس همزمان، حداکثر نرخ نوسازی (Refresh Rate) 120 هرتز، میزان روشنایی 1750 نیت،‌ پشتیبانی از استاندارد +HDR10
    »صدا
    بلندگو استریو دوگانه
    جک 3.5 میلیمتری ندارد
    توضیحات صدا خروجی صدا با کیفیت 32 بیت / 384 کیلوهرتز تیون شده توسط AKG
    » بدنه
    ابعاد 8.9 × 78.1 × 163.4 میلی‌متر
    وزن 234 گرم
    جنس بدنه بدنه پشت و پنل جلو شیشه، دور بدنه آلومینیوم
    سایر قابلیت های بدنه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه، بدنه آلومینیومی مقاوم در برابر ضربه و خش، مقاومت در برابر ضربه در سقوط از ارتفاع
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G (برای هر دو سیم کارت) GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71
    شبکه 5G SA/NSA/Sub6 (نسخه بین‌المللی)، 1, 7, 28, 41, 66, 71, 78, 258, 260, 261 SA/NSA/Sub6/mmWave (نسخه آمریکا)
    سرعت شبکه HSPA, LTE-A (تا 7CA), 5G
    فناوری های ارتباطی Wifi،Bluetooth
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e
    بلوتوث نسخه 5.3
    رادیو ندارد
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
    درگاه ارتباطی USB Type-C استاندارد 3.2، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    سایر مشخصات باتری قابلیت شارژ سریع 45 واتی (Fast battery charging 45W)، قابلیت شارژ معکوس 4/5 واتی (Reverse wireless charging 4.5W)، قابلیت شارژ سریع بی سیم 15 واتی (Fast Qi/PMA wireless charging 15W)، دارای قابلیت USB Power Delivery 3.0
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 13
    رابط کاربری One UI 5.1
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI
    فرمت های پخش ویدئو MP4 WMV, MKV, DivX, XviD, H.265
    » سایر امکانات
    حسگر ها ژیروسکوپ (Gyroscope)،اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint | under-display, Ultrasonic) ، شتاب سنج (accelerometer)، مجاورتی (proximity)، قطب نما (Compass)، فشار سنج (barometer)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت، قلم هوشمند S-pen
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *