جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M33 5G ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: سامسونگ
    Samsung Galaxy M33 5G internal 128GB- 8GB Ram Mobile Phone
    *
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Sumsung Galaxy M33 5G

    یکی دیگر از میان رده های عرضه شده به بازار توسط کمپانی سامسونگ است که طراحی متفاوت و جالبی رو به خودش اختصاص داده مخصوصا در بخش ماژول دوربین و پنل پشتی M33 سامسونگ است البته در این بازه قیمتی دو رقیب سرسخت مثل شائومی Poco X4 Pro و A33 سامسونگ نیز دارد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم این گوشی فقط از لحاظ ظاهری تونسته پیشرفت داشته باشه یا در بقیه بخش ها هم همینطوره پس با گهر تک همراه باشید.

    طراحی گوشی Galaxy M33 5G

    • دارای 3 رنگبندی سبز، آبی و قهوه ایی (واقعا جذابه)
    • دارای وزن 215 گرم
    • دارای بدنه و فریم پلاستیکی

    نخست در مورد رنگبندی این گوشی میتونم بهتون بگم که واقعا غافلگیرتون میکنه جذاب، زیبا و چشمگیر و البته رنگ پرطرفدار و توجه اون قهوه ایه که ظاهر یک گوشی گرانقیمت و باکلاس رو القا میکنه ( این رنگ مثل رنگ زرد Poco X4 Pro با روح روان ادم بازی میکنه)، خب جنس پنل پشتی پلاستیک براقه (رد اثر انگشت تا دلتون بخواد باقی میمونه) در قسمت پایین لوگوی سامسونگ با ابعاد متناسب و در قسمت بالا توی یک کادر مربع شکل با برجستگی معقول 4 لنز دوربین وجود داره و زیر کادر مربعی هم یک فلش LED دیده میشه. جنس فریم میانی هم پلاستیکه اما مرغوب ( بچها المینیومی بودن فریم میانی تا حد زیادی گوشی شما رو در برابر خش، ضربه و افتادن محافظت میکنه ولی فریم پلاستیکی هر چقدرم با کیفیت باشه به پای المینیومی نمیرسه).

    در لبه پایینی شاهد درگاه شارژ تایپ C، میکرفون، اسپیکر و جک 3.5 میلی متری هدفون هستیم لبه سمت راست پذیرای دکمه کم و زیاد کردن ولوم و دکمه پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت (مثل شیائومی ها) است در سمت چپ هم خشاب سیم کارت 3 اسلاتی با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و یک مموری وجود دارد البته لبه بالایی هم فقط یک میکروفون رو مهمون خودش کرده.

    برای طراحی پنل جلویی که از جنس شیشه است میشه نمره قابل قبولی رو واسه M33 در نظر گرفت و چون بخش اعظم اونو حاشیه ها تشکیل میدن با نسبت 82.5 و ما با یک صفحه نمایش 6.6 اینچی طرفیم. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی توی یک ناچ قطره ایی بالای صفحه نمایش قرار گرفته اما در مورد وزن M33 میشه گفت 215 گرم سنگینه ولی به گونه ایی طراحی شده که حس ( داشتن یه پاره آجر توی دستتون رو نخواهید داشت به طور کلی همه گوشی های ساخت کمپانی سامسونگ خوش دستن و نسبتا سبک).

    صفحه نمایش گوشی Galaxy M33 5G 

    • دارای صفحه نمایش TFT LCD با کیفیت 1080 در 2408 پیکسل با تراکم پیکسلی 400 در هر اینچ و وضوح Full HD
    • دارای رفرش ریت 120 هرتزی 

    رو اوردن این کمپانی کره ایی برای استفاده از پنل TFT LCD فقط برای جبران هزینه های زیاد استفاده از پردازنده نسبتا قوی اگزینوس 1280 هشت هسته ای بوده. ترکیب دو فاکتور یعنی وضوح Full HD و رفرش ریت 120 هرتزی (هرچند نوع صفحه نمایش Super Amoled نیست) میتونه رضایت شما رو تا حد زیادی در نمایش مناسب رنگ ها با کیفیت زیاد جلب کنه نتیجه گیری در مورد صفحه نمایش با وجود حاشیه های زیادی که داره یکمی توی بازی کردن حس و هیجان یک صفحه نمایش عالی رو بهتون منتقل نمیکنه دقت کنید فقط برای بازی گفتم نه موارد دیگه، واسه استفادهای معمولی کارتون رو راحت راه میندازه و با توجه به قیمتش کارایش معقوله.

    اسپیکر گوشی Galaxy M33 5G

    • دارای یک اسپیکر در لبه پایینی

    هر چند که اسپیکر M33 استریو نیست و برای خروجی صدا نمیشه نمره عالی رو واسش لحاظ کرد ( امتیاز قابل قبول تا متوسطی رو به خودش اختصاص داده) اما وجود جک هندزفری تونسته از عیب اول کم کنه، نمی تونیم تو این بازه قیمتی توقع اسپیکرهای فوق خفن داشته باشیم و کارایی M33 تو بخش اسپیکر با توجه به قیمتش معقوله.

    دوربین گوشی Galaxy M33 5G

    • دارای 4 لنز دوربین در پنل پشتی
    • لنز اصلی: 50 مگاپیکسل
    • لنز اولتراواید: 5 مگاپیکسل
    • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسل
    • لنز سلفی: 8 مگاپیکسل

    لنز اصلی: عملکرد M33 با A33 برای لنز اصلی تقریبا یکسانه ولی یه مقدار افت کیفیت رو توی تصاویر ثبت شده برای M33 میبینیم خب لنز اصلی این گوشی مزیتی با تکیه بر هوش مصنوعی به نام Scene Optimizer دارد که می تواند  رنگ ها را به بهترین نحو ممکن تنظیم و ثبت کند. عمق رنگی مناسب، اشباع استاندارد (نه زیاده نه کم) و رنگ ها در طبیعی ترین حالت ممکن ثبت میشن و چشم نوازن.

     

    لنز اولتراواید: افت کیفیت برای عکاسی با لنز اولتراواید امری بدیهی و عادیه، تصاویر ثبت شده با این لنز مقداری نویز دارن و گستره داینامیکی متوسطه.

     

    لنز ماکرو: سامسونگ برای یکسری از گوشی های خودش در قسمت لنز ماکرو بصورت یکی در میون عمل کرده بعضی از اعضای خانواده M لنز ماکرو 2 مگا پیکسلی دارن و بعضی 5 به طوری کلی عملکرد لنزای ماکرو اونقدرا اهمیت نداره چون تمرکز اصلی روی دوربین سلفی و اصلیه اگر بخواهیم عملکرد این لنزو بررسی کنیم میشه گفت مطلوبه و از فانتزی بودن فاصله گرفته.

     

    لنز سلفی:مشکل اصلی لنز سلفی گستره داینامیکیه و گرنه به طور کلی عکس های خوبی میگیره.

    فیلم برداری: M33 در این بخش دو رقیب دارد یکی a33 و دیگری Poco X4 Pro است با M33 قابلیت ثبت فیلم با فریم 4k و نرخ 30 فریم در هر ثانیه را دارید ولی عملکرد پوکو در این زمینه بهتره.

    سخت افزار گوشی Galaxy M33 5G

    • دارای پردازنده اگزینوس 1280
    • دارای GPU پردازنده گرافیکی Mali_G68
    • دارای حافظه 128 با رم 6 و 8 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

    رقیب M33 در بخش سخت افزاری یکی از اعضا خانواده سامسونگ اما از سری A است یعنی گوشی A53 میشه اینطور گفت که پردازنده M33 باید جلوی A53 لنگ بندازه با وجود اسنپدراگون بودن چیپست A53 کارایی پردازنده M33 که اگزینوسه خیلی خیلی بیشتره، بررسی جزئیات A53 رو در سایت گهر تک میتونید مورد مطالعه قرار بدین همونطور که اشاره کردیم یکمی باگ موقع کار کردن با اون دیده میشه و این در حالیکه برای M33 عملکرد بشدت روونه و خبری از لگ و باگ نیست.

    باتری گوشی Galaxy M33 5G

    • دارای باتری 5000 و 6000 میلی امپر ساعتی لیتیومی (غیر قابل تعویض)
    • دارای آداپتور شارژر 25 واتی

    دو نسخه از گوشی M33 در بازار وجود دارد یکی انحصارا در هند که ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتیه و دیگری در بقیه بازار های جهانی که ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتیه البته هر دو انها عملکرد خوبی در نگهداری شارژ و ساپورت شما دارند، ما در فروشگاه گهر تک نسخه 5000 میلی آمپر ساعتی رو مورد بررسی قرار دادیم و موضوع جالب این بود حتی با وجود بازی های سنگین مثل پابجی و کال اف دیوتی بازم تا انتهای روز باتری شما خالی نخواهد شد این یعنی باتری M33 توانایی رقابت با بقیه رقبایی که از باتری های 6000 یا 7000 میلی آمپر ساعتی برخورداند را دارد با استفاده از شارژر 25 واتی میتونید گوشی رو در مدت زمان یک ساعت و نیم شارژ کنید ( دیگه با وجود توان 25 وات طولانی بودن زمان شارژ عادیه).

    نرم افزار گوشی Galaxy M33 5G

    • دارای اندروید 12
    • دارای روابط کاربری One UL 4.1

    در مورد روابط کاربری 4.1 که یکسری گوشی ها از اون برخوردار بودند صحبت کردیم، از امکانات ویژه اون و خیلی موارد دیگه به عنوان مثال M33 از شبکه های 2G، 4G و 5G و سرعت دانلود و 42.2 مگا بایت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگا بایت بر ثانیه وای فا و فناوری مکان یابی GPS پشتیبانی می کند نکته کلی در مورد گوشی های سری M بحث آپدیته که یکمی ادا در میاره و به اندازه سرهای A اپدیت نمیگیره.

    اقلام همراه گوشی Galaxy M33 5G

    وقتی جعبه M33 رو باز میکنید در کمال مسرت اداپتور شارژر 25 واتی رو میبینید و یک سوزن برای خارج کردن سیم کارت، دفترچه راهنما و کابل شارژ USB.

    جمع بندی کلی

    در این مقاله به بررسی ریز به ریز هر بخش و مشخصات این گوشی پرداختیم M33 مثل بقیه گوشی ها از یکسری نقطه قوت و نقطه ضعف برخورداره مثلا استریو نبودن اسپیکرها میتونه ضعف اون محسوب بشه در بخش طراحی هم عملکرد قابل قبوله و توی بخش سخت افزار و باتری هم حرف زیادی برای گفتن داره چون کارایی اون با توجه به میان رده بودنش خیلی خیلی خوبه.

     

    مزايا

     

      

    • ظرفیت بالای نگهداری شارژ
    • وجود اداپتور شارژر در جعبه
    • 120 هرتزی بودن صفحه نمایش
    • وجود چیپست قوی اگزینوس 1280

    معايب

    • عدم وجود گواهینامه IP
    • عدم وجود اسپیکرهای استریو

     

     

    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2022
    رنگ بندی سبز (Green)، آبی (Blue)، قهوه‌ای (Brown)
    سایر ویژگی ها فبلت، دوربین اصلی چهارگانه، دارای حسگر اثر انگشت، مناسب بازی، مناسب عکاسی
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Exynos 1280 (5 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G68
    پردازنده مرکزی(CPU) Octa-core (2x2.4 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 2 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 128 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی چهارگانه
    رزولوشن دوربین پشت 2 + 2 + 5+ 50 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 8 مگاپیکسل
    فلش LED
    کیفیت فیلمبرداری Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین دوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 - دوربین چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.2
    عکاسی پانوراما دارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی HDR، داری لنز واید، دارای لنز اولترا واید، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، دارای حسگر سنجش عمق
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.6 اینچ
    نوع صفحه نمایش TFT
    تراکم پیکسل در هر اینچ 400 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن (2408 × 1080) پیکسل
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 82.5 درصد
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    »صدا
    بلندگو دارد
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 9.4 × 76.9 × 165.4 میلی‌متر
    وزن 215 گرم
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi
    Wi-Fi دارد
    بلوتوث دارد
    فن‌آوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
    درگاه ارتباطی USB Type-C، استاندارد 2.0
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 12
    رابط کاربری One UI 4.1
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
    فرمت های پخش ویدئو MP4, M4V, 3GP, 3G2, AVI, FLV, MKV, WEBM
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، آداپتور شارژر سامسونگ، کابل شارژ USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *