جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت | گلوبال

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128 - 8GB Ram Mobile Phone
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 

    همراهان همیشگی گهرتک سلام، در خدمت شما هستیم با بررسی دقیق یکی دیگر از اعضای خانواده Redmi یعنی Redmi Note 11 Pro و قصد داریم ارزش خرید ان را زیر ذره بین ببریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

    خانواده بزرگ Redmi پس از عرضه Note10 Pro  گوشی میان رده جدید خود یعنی Note 11 Pro را روانه بازار کرده و همه این ها در حالیست که Note 11 Pro تاج و تخت سلطنت را از نسل های قبلی خودش گرفته و پیشرفت های محسوسی نیز داشته، اما طبق بررسی های انجام شده شاهد رقابت سفت و سخت این عضو از خانواده Redmi با محصولات کره ایی هستیم.

    قاب پشتی گوشی نوت 11 پرو رنگ مشکی

    طراحی گوشی Redmi Note 11 Pro

    • دارای پنل پشتی شیشه ایی
    • دارای جک 3.5 میلی متری هدفون
    • دارای گواهینامه IP53

    طراحی گوشی ردمی نوت 11 پرو رنگ مشکی

    کمپانی شیائومی در زمینه طراحی هر سری از محصولاتش سوپرایزهای متفاوتی در نظر می گرفت اما طراحی Note 11 Pro تفاوت چندانی با دیگر اعضای خانواده اش ندارد، پنل پشتی این میان رده اقتصادی از جنس شیشه و فریم ان پلاستیکی می باشد، ماژول دوربین عقب کمی برجستگی دارد به طوری که لنز اصلی برجسته تر از بقیه لنزهاست در پایین بدنه پشتی شاهد لوگوی Redmi با رنگی خاص و جذاب(بنفش) هستیم، رنگبندی متفاوت و خوش دست بودن این گوشی فوق العاده است که باعث تمایز ان با رقبای کره ایش مثل A33 سامسونگ شده است.

    در بالای پنل جلویی یک بریدگی دایره ایی شکل که دوربین سلفی را در خود جای داده به چشم میخورد. کمپانی شیائومی تا میتونسته امکانات رو در فریم پایینی قرار داده، امکاناتی از قبیل اسپیکر، میکروفون، خشاب سیم کارت دو اسلاتی که می تونه بصورت همزمات از دوتا سیم کارت پشتیبانی کنه و درگاه Type_c، صفحه نمایش Note 11 Pro حاشیه زیادی را به خود اختصاص داده و در صورت تمایل اگر از یک والپیپر مشکی استفاده کنید ابهت و جذابیت خاصی رو به گوشی می بخشه.

    درگاه سیم کارت گوشی نوت 11 پرو

    یکی از رقبای Note 11 Pro گوشی A33 سامسونگ کره ایی است و یک قدم در قسمت صفحه نمایش جلوتره زیرا این گوشی دارای گواهینامه IP67 هست ولی Note 11 Pro گواهینامه IP53 را دارد ( اگر سامسونگ A33 کاملا درون اب قرار بگیره واسش اتفاق خاصی نمیوفته اما برای Note 11 Pro مشکلات جدی پیش خواهد امد).

    صفحه نمایش گوشی Redmi Note 11 Pro

    • دارای نمایشگر Super Amoled با نرخ تازه سازی 120 هرتزی
    • دارای محافظ گوریلاگلس 5
    • دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی

    صفحه نمایش گوشی نوت 11 پرو

    Note 11 Pro مانند 11T 5G از پنل OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره میبرد ولی رقیب کره ایی ان یعنی سامسونگ A33 کمی ضعیف تره زیرا نرخ نوسازی صفحه نمایش بصورت پیشفرض روی 90 هرتز است، پس اگر یک گیمر حرفه ایی یا اهل بازی کردن و همچنین اسکرول کردن زیادی صفحات هستید صفحه نمایش این گوشی به دلیل پشتیبانی از قابلیت HDR10+ عمق، بافت و کنتراست رنگ ها را به بهترین صورت ممکن به نمایش در می اورد که در سایر رقبا این قابلیت دیده نشده. قابلیت پشتیبانی تطبیق پذیری نرخ نوسازی برای بهبود عملکرد روابط کاربری گوشی مزیت دیگر Note 11 Pro می باشد، این نرخ بصورت پیشفرض روی 60 هرتز است اما اگر برنامه های گوشی شما از نرخ 120 هرتزی پشتیبانی کنند، می توانید بصورت دستی ان را تغییر دهید.

    وجود روشنایی در گستره 1200-700 نیتی باعث شده تا پیکسل های صفحه نمایش به راحتی قابل تشخیص نباشد و دغدغه ایی برای استفاده در فضای باز نداشته باشید. از طرفی پروفایل Standard صفحه نمایش گستره بسیاری از رنگ های RGB را مهمان چشم های شما می کند و در نهایت این گوشی از وزن 202 گرم بهره میبرد و همانند Poco X3 جز دسته گوشی های سنگین وزن محسوب می شود.

    اسپیکر گوشی Redmi Note 11 Pro

    • دارای دو اسپیکر استریو

    اسپیکر گوشی نوت 11 پرو

    این عضو از خانواده Redmi همانند دیگر اعضا از اسپیکرهای استریو در فریم بالایی و پایینی از کیفیت، حجم و تفکیک مناسب صدا بهره میبرد، در نسل های گذشته این گوشی شاهد خروجی صدای متعادل خوبی بودیم که این تعادل و پیشرفت برای Note 11 Pro بیشتر شده و رسایی صدا مخصوصا هنگام بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد ( فرض کنید پیشرفت نسب به نسل قبل یعنی چی؟ یعنی اسپیکرها فوق خفنه).

     دوربین گوشی Redmi Note 11 Pro

    • لنز اصلی: 108 مگاپیکسل
    • لنز اولتراواید: 8 مگاپیکسل ( با پوشش 118 درجه ایی )
    • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسیل
    • لنز عمق سنج: 2 مگاپیکسل
    • لنز سلفی: 16مگاپیکسل

    دوربین گوشی نوت 11 پرو

    لنز اصلی: همیشه به شما می گفتیم شرط اصلی برای عکاسی نور مناسب است اما لنز اصلی این گوشی واقعا غافلگیرتون می کنه یعنی اگر نور کافی هم در اختیار نداشته باشید عکس های شما از رنگ، عمق و کنتراست و شارپنس فوق العاده ایی برخوردار خواهند بود ( دیگه چی میخواین؟).

    لنز واید گوشی نوت 11 پرو

    لنزاولتراواید: کمی افت کیفیت در زمینه کنتراست، داینامیک رنج و عمق رنگ ها در لنز اولتراواید دیده میشود چون لنزهای اولتراواید عملکردی مانند لنزهای اصلی ندارند اما اگر وقت خوبی بزارید خروجی عکس ها قابل قبول خواهد بود.

    لنز ماکرو: لنز ماکرو کمی ضعیف تر از نسل های قبل ظاهر شده بطوری که Note 10 Pro در این بخش ادم رو مجذوب خودش می کنه ولی Note 11 Pro نه.

    دوربین سلفی: فوکوس، جزئیات، شارپنس، بافت و عمق رنگ هایی که توسط لنز سلفی ثبت میشوند عالیه و نسبت به رقباش عملکرد بهتری داره.

    فیلمبرداری: امکان ضبط فیلم با کیفیت 1080 از قابلیت های Note 11 Pro است که A33 سامسونگ عملکرد بهتری در فیلمبرداری دارد ولی نوت 11 در بخش فوکوس، کیفیت رنگها از A33 سامسونگ بهتره.

    سخت افزار گوشی Redmi Note 11 Pro

    • دارای چیپست Mediatek Helio G96 (12 nm)
    • دارای درگاه کارت حافظه جانبی ( بصورت اشتراکی با خشاب سیم کارت)
    • دارای حافظه 64GB 6GB RAM, 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM

    پردازنده گوشی نوت 11 پرو

    تراشه اسنپدراگون 695 با اینکه ارتقا خوبی داشته اما بازهم پاسخگو یکسری بازی مانند کال اف دیوتی نیست اما در ضمن اجرای روابط کاربری و روان بودن محیط داخلی عملکردی فوق العاده دارد به طوری که خبری از باگ های متعدد نخواهد بود. با وجود درگاه کارت حافظه جانبی استفاده از حافظه 128 هم مناسب است که تفاوت قیمت چندانی با حافظه 256 ندارد.

    باتری گوشی Redmi Note 11 Pro

    • دارای فست شارژ 67 واتی ( مثل نسل های قبلی)
    • دارای باتری 5000 میلی امپری

    باتری گوشی نوت 11 پرو

    تنها در مدت 48 دقیقه قادر به شارژ کامل باتری خود هستید که این ویژگی برای افراد عجول و کسانی که دائما میخوان از گوشیشون استفاده کنند عالیه همین مورد باعث جلب رضایت و ترغیب کاربران زیادی برای خرید Note 11 Pro بوده است. باید عرض کنیم که اگر اهل وب گردی زیاد و استفاده مدام از شبکه های اجتماعی هستید باتری این گوشی به راحتی شما را تا شب همراهی خواهد کرد ( بیشتر از اون شرمنده) ولی برای استفاده عادی و روزمره تا یک روزو نصف شارژ خواهید داشت.

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Redmi Note 11 Pro

    • دارای اندرود 11
    •  دارای روابط کاربری MIUI13
    • رابط کاربری گوشی نوت 11 پرو

    وجود روابط کاربری MIUI13 قابلیت شخصی سازی قسمت های زیادی از گوشی را در اختیار شما قرار می هد که در عین حال مصرف باتری را نیز بالا می برد، همچنین اپدیت های زیادی که روابط کاربری شیائومی به خودش اختصاص داده باعث شده تا فضای گوشی شما همیشه بروز باشه، اپدیت های MIUI13 در بخش گالری و دوربین قابل مشاهده است که این موارد در نسخه های قبلی دیده نمی شود.

    در یک کلام روابط کاربری قابل قبوله و با اپدیت های زیادی که در اینده داره امکان ارتقا اندروید هم در اون دیده میشه.

    اقلام همراه

    هنگام انباکسینگ جعبه این گوشی شاهد دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت و کاور ژله ای خواهید بود.

    اقلام همراه گوشی نوت 11 پرو

    جمع بندی کلی

     در تمام مقاله با مقایسه Note 11Pro با سایر رقبای کره ایی قصد داشتیم تا مزایا و معایب و ارزش خرید ان را برای شما روشن کنیم تا نتیجه گیری راحتتری داشته باشید. به طور کلی Note 11 pro در بسیاری از قسمت ها از جمله باتری، صفحه نمایش، روابط کاربری و دوربین عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و تنها ایراد ان در قسمت سخت افزار برای گیمرهای حرفه ایی است که در عین حال برای استفاده روزمره مشکل خاصی ندارد.

     

    مزایا

    • عملکرد مناسب باتری نسبت به بازه قیمتی
    • صفحه نمایش super amoled با نرخ تازه سازی تطبیق پذیر

    معایب

    • عدم پشتبانی از کیفیت 4k هنگام فیلمبرداری

     

     

     

     

    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
    سایز سیم کارت سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2022
    رنگ بندی خاکستری ( Graphite Gray)، سفید (Polar White)، آبی روشن (Star Blue)
    سایر ویژگی ها ‌فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی چهارگانه، مناسب بازی، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Mediatek Helio G96 (12 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G57 MC2
    پردازنده مرکزی(CPU) Octa-core
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 2 هسته با سرعت 2.05 گیگاهرتز (Cortex-A76) و 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 128 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC
    نوع حافظه داخلی UFS 2.2
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی چهارگانه
    رزولوشن دوربین پشت 2 + 2 + 8 + 108 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/1.52 اینچ، سایز پیکسل 0.7 میکرومتر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین سوم و چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.5
    فلش LED
    کیفیت فیلمبرداری Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
    عکاسی پانوراما دارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت های دوربین اصلی دارای لنز اولترا واید با زاویه 118 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت عکاسی HDR، دارای حسگر سنجش عمق
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    نوع صفحه نمایش Super AMOLED
    سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ
    تراکم پیکسل در هر اینچ 395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.0 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها قابلیت دریافت چند لمس همزمان، نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز، میزان روشنایی حداکثر 1200 نیت، پوشش 95 درصد از رنگ های طیف DCI-P3، دارای حالت Reading mode 3.0
    »صدا
    بلندگو استریو
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 8.1 × 76.1 × 164.2 میلی‌متر
    وزن 202 گرم
    جنس بدنه پنل جلو شیشه (Gorilla Glass 5) و پنل پشت شیشه
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A (CA)
    فناوری های ارتباطی بلوتوث ،WiFi، GPS
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.1, A2DP, LE
    فن‌آوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
    درگاه ارتباطی USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11.0
    رابط کاربری MIUI 13
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله ای
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 67 واتی (Fast Battery Charging 67W)، دارای قابلیت شارژ سریع (Quick Charge 3)، دارای قابلیت Power Delivery 3.0
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G  از روبرو
    صفحه نمایش  گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 از رو به رو
    Xiaomi wireless handsfree model Haylou black color GT6

    هندزفری بی سیم شیائومی مدل Haylou GT6

    Xiaomi Haylou GT6 True Wireless Handsfree
    تومان
     صفحه نمایش موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13  از روبرو