جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB - 8GB RAM Mobile Phone
    *
    • در دسترس نیست
    *
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

    بلاخره کمپانی شیائومی گوشی میان رده جدید خود را تحت عنوان Redmi Note 11 Pro 5G به بازار عرضه کرد، تراز کردن آن به عنوان یک گوشی میان رده با ویژگی های منحصر بفردی که دارد چندان جالب نیست و می توان نام سلطان گوشی های میان رده را روی آن گذاشت، زیرا هم از لحاظ سخت افزاری و هم طراحی و کیفیت مواد ساخت و مواردی همچون صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز و دوربین های 108 مگا پیکسلی جز پرچمدارترین ها در بازه قیمتی که به خود اختصاص داده به شمار می اید. در ادامه این مقاله با گهرتک همراه باشید تا به بررسی هر بخش و ارزش خرید Redmi Note 11 pro 5G بپردازیم.

    طراحی گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    • دارای بدنه شیشه ایی
    • طراحی خوش دست و متفاوت
    • قابلیت پشتیبانی از نسل 5 شبکه اینترنتی
    • دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)

    همانطور که گفتیم Redmi Note 11 Pro 5G یکی از پرچمدارترین ها در بین گوشی های میان رده است و طراحی خیلی جالب و متفاوتی به خود اختصاص داده به طوری که در پنل پشتی ان لوگوی بزرگ Poco همانند نسل های قبلی دیده نمی شود، جنس بدنه ان برخلاف سایر گوشی های میان رده شیشه ایی است و خبری از جا موندن اثر انگشت نیست، طراحی بقدری ماهرانه صورت گرفته که شباهت بسیار زیادی به ایفون 13 دارد، زیرا از انحنا لبه ها خبری نیست و شما یک گوشی خوش دست و مسطح در اختیار دارید.

     

    در ضمن ضخامت ان 8.1 میلی متر است، که نسبت به نسل قبل پیشرفت خوبی محسوب می شود. Redmi Note Pro 5G دارای یک جک 3.5 میلی متری برای هدفون و دکمه پاور در سمت راست که حسگر اثر انگشت زیر ان دیده می شود، است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت را نیز دارد و در سه رنگ سفید، ابی اقیانوسی و خاکستری به بازار عرضه شده و نکته اخر اختصاص گواهی IP53 برای Redmi Note Pro 11 است که ان را در برابر اب، رطوبت و گردو غبار محافظت می کند اما بدین معنا نیست که اگر گوشی شما 24 ساعته در معرض هر کدام از این موارد باشد، مشکلی برای ان پیش نخواهد امد.

     صفحه نمایش گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    • صفحه نمایش 6.67 اینچی
    • دارای نرخ نوسازی 120_60 هرتز
    • رزولوشن 1080 در وضوح 1920پیکسل Full HD
    • مقدار روشنایی 1200_700 نیت
    • دارای فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم‌ (Eye Comfort)

    Redmi Note 11Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچ  با محافظ گوریلاگلس 5، نرخ نوسازی 60-120هرتز متغییر، پنل Super Amoled، رزولوشن 1080 پیکسلی و وضوح Full HD می باشد، همچنین دوربین سلفی ان  مجهز به سیستم تشخیص چهره است و نرخ نوسازی بصورت پیشفرض روی 60 هرتز است ولی اگر بخواهید از روابط کاربری به بهترین نحو ممکن استفاده کنید می توانید ان را روی 120هرتز بگذارید که در این صورت باید حواستان به مصرف باتری هم باشد.

    وجود پنل Super Amoled باعث شده که عمق و کنتراست رنگ ها در بالاترین و بهترین صورت ممکن باشد به طوری که در نمای نزدیک هم قادر به تشخیص پیکسل ها از یکدیگر نیستید.

    اسپیکر گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    • دارای اسپیکر استریو
    • ارتقا کیفیت و تفکیک صدا نسبت به Redmi Note 10 Pro 
    • دارای حالت Dolby Atmos خودکار

    Redmi Note 11Pro از اسپیکر استریو با عملکرد مناسب و رضایتمندی بالا کاربران بهره می برد، این گوشی دو اسپیکر دارد که یکی از انها در قسمت پایینی و دیگری در قسمت بالایی تعبیه شده است، اسپیکر بالایی برای مکالمات نقش بسزایی دارد که طبق بررسی کاربران و ازمایش های صورت گرفته بلندی، کیفیت و تفکیک صدای ان قابل قبول بوده است، همچنین وجود حالت Dolby Atmos باعث شده همزمان با این که در حال تماشای فیلم و گشت و گذار در گالری خود هستید، نه تنها از کیفیت صدا کاسته نشود بلکه همچنان همان کیفیت اولیه پا برجا بماند.

     دوربین گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    • در پنل پشتی یک ماژول مستطیلی شکل 3 لنز دوربین  108 مگاپیکسلی، لنزاولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.
    • لنز اصلی: 108 مگاپیکسل، با قابلیت فوکوس خودکار
    • لنز اولترا:8 مگاپیکسل پوشش 118 درجه ایی
    • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسل
    • دوربین سلفی: 16 مگا پیکسل

    لنز اصلی:  لنز اصلی Redmi note 11 pro قابلیت ثبت عکس با عمق و اشباع رنگ مناسب را دارد، اگر مایل به ثبت عکس در یک محیط پرنور از سوژه خود هستید لنز اصلی می تواند به بهترین نحو ممکن عمل کند و یک عکس فوق العاده تحویل شما دهد، همچنین وجود حالت  night mode برای عکاسی در شب عملکردی بسیار عالی دارد و با توجه به بازه قیمتی که این گوشی به خود اختصاص داده، این ویژگی زیادی خفنه.

    لنز اولتراواید: لازم به ذکر است که لنزهای اولترا در زمینه رنگ و ثبت جزئیات همانند لنز اصلی عمل نمی کنند و تصاویر ثبت شده توسط انها نسبت به لنز اصلی کمی تاریکتر و با جزئیات کمتری هستند اما با این حل رضایتمندی کاربران را به عمل می اورند.

    لنز ماکرو: Redmi Note 11 pro در استفاده از لنز ماکرو نسبت به سایر رقبای همتراز خود، حرکتی متفاوت تر انجام داده است  زیرا این لنز می تواند عکس هایی با ریز جزئیات، عمق رنگی عالی و داینامیک رنج بسیار خوبی را ثبت کند که چنین ویژگی را در میان سایر رقبا نمی بینیم.

     

    دوربین سلفی: تمام لنزهای دوربین این گوشی از کیفیت خیلی خوبی برای عکاسی برخوردارند که دوربین سلفی هم از انها جدا نیست، عکس های پرتره ایی که از سوژه ثبت می کنید زیادی با کیفیت و زیبا هستند و عکاسی با دوربین سلفی بااین همه ویژگی خالی از لطف نخواهد بود.

    فیلم برداری: فیلم برداری با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم در هر ثانیه انجام میشود و خبری هم از لرزشگیر اپتیکال نیست.

    سخت افزار گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    • دارای تراشه اسنپ دراگون 695 
    • دارای حافظه داخلی 128/ 64 و رم 8/6/4 گیگابایتی

    تراشه اسنپ دراگون دارای دو هسته Kryo 660 Gold با فرکانس 2.2 گیگا هرتز و شیش هسته Kryo 660 Silver با فرکانس 1.7 گیگا هرتز است، در این گوشی از پردازنده گرفیکی Adreno619 استفاده شده که باعث روان شدن تر شدن اعمال گرافیکی می شود. از لحاظ عملکرد سخت افزاری برای بازی انتخاب Redmi Note11 Pro هوشمندانه است زیرا، با وجود تراشه اسنپ دراگون 695، خبری از لگ و باگ و کم اوردن در زمینه بازی نیست.

    از جمله مزایای دیگر در بخش سخت افزاری استفاده از سیستم Cooling شیائومی است که باعث می شود باتری و پنل پشتی به میزان بسیار کمی داغ شود و این ویژگی برای یک گوشی میان رده یعنی برگ برنده.

     باتری گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    •  باتری 5000 میلی امپر ساعتی
    •  فست شارژ 67 واتی
    • دارای قابلیت Power Delivery 3.0

    وجود باتری 5000 میلی امپر ساعتی و یک فست شارژ 67 واتی ان هم برای یک گوشی میان ره شما را از فرایند طولانی شارژ و دغدغه در مورد نگهداری شارژ اسوده می کند، البته وجود پنل Super Amoled و قابلیت بهینه سازی باعث می شود تا صفحه نمایش باتری زیادی مصرف نکند که همین امر باعث اسودگی دوچندان خیال کاربران شده است.

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Redmi Note 11 Pro 5G

    • دارای اندروید 11
    • دارای روابط کاربری MIUI13

    بهرمندی از روابط کاربری MIUI13 باعث شده، کار کردکردن و چرخ خوردن در محیط داخلی این گوشی تجربه ایی بسیار لذت بخش باشد، زیرا کمپانی شیائومی برای گوشی های خود اپدیت های زیادی در نظر گرفته که همین امر باعث شده فضای گوشی، ایکون ها و سایر تنظیمات ان همیشه بروز باشند و کاربران زیادی را مشتاق خرید این محصول کرده پس اگر طالب یک گوشی هوشمند با اپدیت زیاد هستید انتخاب سری های شیائومی بسیار زیرکانه است.

    اقلام همراه

    اقلام موجود در جعبه شامل دفترچه راهنما، آداپتور شارژر 67 واتی شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت و کاور ژله‌ ای است.

     ایا گوشی Redmi Note 11 Pro 5G ارزش خرید دارد یا خیر؟

    Redmi Note 11 pro گوشی است که از همه لحاظ کیفیت و کارایی خودش رو ثابت کرده و این امکانات با توجه به باز قیمتی که به خودش اختصاص داده برای یک گوشی میان رده زیادی هم هست، پس اگر قصد خرید یک تلفن هوشمند با کیفیت مناسب اما کارایی یک گوشی پرچمدار را دارید، انتخاب Redmi Note 11 pro بسیار هوشمندانه خواهد بود.

    مزایا

    • اپدیت فراوان و امکان ارتقا به اندروید 12
    • قابلیت پشتبانی از کارت حافظه جانبی
    • کیفیت فوق العاده دوربین ها مخصوصا دوربین اصلی

    معایب

    • نبود لنز عمق سنج
    • نبود لرزشگیر اپتیکال

     

    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2022
    رنگ بندی سفید (Polar White)، آبی (Atlantic Blue)،خاکستری (Graphite Gray)
    سایر ویژگی ها ‌فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب بازی، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G (6 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Adreno 619
    پردازنده مرکزی(CPU) 2 هسته Kryo 660 Gold و 6 هسته Kryo 660 Silver
    تعداد هسته 8 هسته‌ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 2 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 128 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی سه‌گانه
    رزولوشن دوربین پشت 108 مگاپیکسل + 8.0 مگاپیکسل + 2.0 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16.0 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 ، فاصله کانونی 26 میلی‌متر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
    فلش LED
    کیفیت فیلمبرداری Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
    عکاسی پانوراما دارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
    قابلیت های دوربین اصلی دارای لنز اولترا واید با زاویه 118 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت عکاسی HDR
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ
    نوع صفحه نمایش Super AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.0 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها قابلیت دریافت چند لمس همزمان، نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز، میزان روشنایی حداکثر 1200 نیت، پوشش 95 درصد از رنگ های طیف DCI-P3، دارای حالت Reading mode 3.0، فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم‌ (Eye Comfort)
    »صدا
    بلندگو دوگانه (استریو)
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 8.1 × 76.1 × 164.2 میلی‌متر
    وزن 202 گرم
    جنس بدنه قاب پشتی و جلویی از جنس شیشه
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A (CA), 5G
    فناوری های ارتباطی بلوتوث ،WiFi
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.1, A2DP, LE
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
    درگاه ارتباطی USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11.0
    رابط کاربری MIUI 13
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، مجاورتی (Proximity)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله‌ای
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 67 واتی (Fast Battery Charging 67W)، دارای قابلیت شارژ سریع +Quick Charge 3، دارای قابلیت Power Delivery 3.0
    5.0 3
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    09162792696 | 20/09/1401 07:30 ب.ظ
    رضایت از خرید
    گوشی همون چیزی بود میخواستم پک گلوبال
    و خیلی سریع ارسال شد
    آیا این بررسی مفید بود؟ بله خیر (0/0)
    09134337536 | 06/09/1401 04:06 ب.ظ
    گوشی redmi note 11 pro 5g 128+8
    گوشی خوب و فوق العاده ای است
    دوربین عالی
    صفحه نمایش عالی
    پردازنده عالی
    فقط اینکه گوشی اومد فهمیدم، رام گلوبال مخصوص ترکیه است
    یعنی، سریال رام RKCTRXM است نه RKCMIXM
    الان هنوز اندروید 12 برای ترکیه نیومده ولی برای گلوبال اومده
    آیا این بررسی مفید بود؟ بله خیر (0/0)
    09351603474 | 26/08/1401 02:27 ب.ظ
    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G
    گوشی عالی از تمام لحاظ
    حتما پیشنهاد میکنم این مدل گوشی با این قیمت خریداری کنید.
    سایت گوهرتک هم این گوشی رو به قیمت مناسب داره به مشتری هاش
    عرضه میکنه من کلی تو نت گشتم تا با سایت گوهر تک آشنا شده ام و گوشی رو خریداری کردم.

    ممنون از گوهرتک
    آیا این بررسی مفید بود؟ بله خیر (2/0)
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G  از روبرو
    صفحه نمایش موبایل سامسونگ Galaxy A13 از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro از روبرو