جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    بهترین گوشی های مناسب عکاسی

    بهترین گوشی های مناسب عکاسی 

    به طور قطع معیارهای انتخاب گوشی موبایل از نظر هر فردی متفاوت است، به عنوان مثال یکی از مولفه های اصلی برای خرید موبایل برخورداری از پک دوربین مناسب می باشد در ادامه قصد داریم چندتا از بهترین های پرچمدار، میان رده و پایین رده که در زمینه عملکرد دوربین امتیاز بالایی را کسب کرده اند معرفی کنیم.

    پرچمدار پرطرفدار و البته با قیمت بالا از خانواده گرامی اپل

    iphone 13 pro max: آیفون 13 پرومکس از 3 تا لنز 12مگاپیکسلی فوق العاده بهره میبرد که عکاسی با آنها یه دنیای دیگست مخصوصا برای فیلمبرداری که خروجی فیلم های شما از لحاظ کیفی مثل دوربین حرفه ایی است و حالتی سینمایی طور دارد.

    پرچمدار دیگری از خانواده سامسونگ

    به طور قطع کیفیت امکانات گوشی های سری S مورد توجه افراد زیادی است یکی از پرچمداران این خانواده که حتما نام آن به گوشتان خورده Galaxy S22 Ultra می باشد که از 4 لنز دوربین فوق العاده بهره میبرد، درواقع هر کدام از این لنزها بصورت جداگانه دارای لرزشگیر نوری تصویر و قابلیت فوکوس خودکار هستند که بدین معناست شما با یک دوربین فوق العاده حرفه ایی برای عکاسی طرفید به طوری که تجربه عکاسی با لنز سلفی این پرچمدار قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و خلق اثر خوبی را رقم خواهد زد.

    پرچمدار خانواده شیائومی

    Mi 11 Ultra: پرچمدار پرطرفدار خانواده شیائومی یعنی Mi 11 Ultra که در سال 2021 به بازار عرضه شد امکانات فوق العاده ایی در بخش دوربین مخصوصا فوکوس خودکار لنز اولترا را در دسترس کاربران قرار می دهد و علاوه بر رکورد دار بودن در بخش دوربین از ویژگی برجسته دیگری نیز بهره میبرد، ارمغان دوربین های این پرچمدار فوق العاده امکان فیلمبرداری با کیفیت 4k و 8k همچنین قابلیت زوم 120 برابری برای شماست.

    خانواده میان رده

    Xiaomi 12T: این میان رده از خانواده شائومی در سال 2022 پا به عرصه رقابت گزاشت و توانست رکورد خوبی را برای فروش به ثبت برساند البته همچنان از 12T شیائومی به عنوان یک گوشی میان رده عالی و با امکانات بسار مناسب یاد میشود این گوشی 4 لنز دوربین با کیفیت را به خود اختصاص داده سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسله که میتونه کوچکترین جزئیات را با حفظ حالت طبیعی نور برای شما ثبت کند، در واقع Xiaomi 12T یکی از گوشی های موبایلی است که هیچگاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

    Xiaomi 11T pro: شیائومی 11T Pro یکی از اعضای پرطرفدار و پر سروصدا خانواده T است که هنگام ورود به بازار حسابی گردو خاک به پا کرد گوشی مذکور ضمن برخورداری از 3 لنز دوربین فوق العاده از ظاهری بسیار زیبا، خوش دست و توان بالای انجام اعمال پردازشی بهره میبرد، لنز اصلی 108 مگاپیکسلی میتواند عکس هایی با شارپنس و گستره داینامیکی کاملا مطلوب را در دسترس شما قرار دهد.

    Galaxy A73: از سری های A برند سامسونگ به عنوان میان رده یاد میشود این گوشی ها همیشه عنوان برچسب اقتصادی را با خود به همراه دارند البته که خرید آنها خالی از لطف نیست، سامسونگ گلکسی A73 یکی از میان رده های مطرح است که با سایر برندها از لحاظ کیفی رقابت تنگاتنگی دارد این میان رده از 4 لنز دوربین به همراه یک سلفی 32 مگاپیکسلی بهره میبرد لنز اصلی آن 108 مگاپیکسل است که ضمن ترکیب شدن با فیلترهای رنگی Nano Cell تجربه بسیار خوشایندی حین عکاسی را رقم میزند این ویژگی باعث حفظ حالت رنگها به صورت طبیعی و با وضوح بیشتر میشود البته اولتراواید A73 سامسونگ هم قابلیت پوشش دهی زاویه 123 درجه ایی را در پی دارد یعنی ثبت جزئیات بیشتر.

    Galaxy A53: سامسونگ A53 یکی دیگر از اعضای پرطرفدار خانواده A میباشد که از دو رم و حافظه متفاوت بهره میبرد پک دوربین A53 کاملا برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب است این پک دارای 4 لنز دوربین به همراه لنز سلفی 32 مگاپیکسلی مانند A73 است، لنز اصلی این میان رده سنسور 64 مگاپیکسلی دارد که هنگام عکاسی با آن نه خبری از نویز است و نه بهم ریختگی رنگ ها و علاوه بر این عکاسی در شب هم با این گوشی واقعا جوابه و عالی.

    خانواده پایین رده

    البته که این گوشی ها را نمیتوان جز اعضای خانواده پایین رده دانست زیرا از امکاناتی همچون میان رده ها برخوردارند و فقط در یکسری از بخش ها عملکرد ضعیف تری دارند.

    Poco M5:  این گوشی موبایل از خانواده شیائومی دارای 3 لنز دوربین واید، ماکرو و تشخیص عمق است لنز اصلی آن 50 مگاپیکسل میباشد که عکاسی با آن کاملا درخوره یک گوشی پایین رده است و سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل است پک دوربین Poco M5 با توجه به این کلاس قیمتی عملکرد معقولی را ارائه میدهد.

    Galaxy A23 و A13:  باز هم با سری پرطرفدار A سامسونگ طرفیم به طور کلی سری A با توجه به عنوان برچسبی و امکانات خوبی که دارند همیشه توجه کاربران را به خود جلب میکنند. سامسونگ گلکسی A23 و گلکسی A13 از یک دوربین شامل 4 لنز بهره میبرند که لنز اصلی آنها 50 مگاپیکسل و لنز سلفی 8 مگاپیکسل میباشد به عنوان یک پایین رده 50 مگاپیکسل بودن لنز اصلی فاکتور برجسته ایی محسوب میشود یعنی با این کلاس قیمتی برخورداری از این لنز برگ برنده خوبی است.

     

    نظرات
    انصراف از نظر بستن