جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    اپلیکیشن Instagram Threads میتواند رقیب جدی برای توییتر باشد

    13 تیر 1402

    دو روز پیش اپلیکیشن Instagram Threads تحت عنوان رقیب اصلی توییتر که قرار بود توسط شرکت متا عرضه شود در مدت زمان محدود و کوتاهی در گوگل پلی دیده و اسکرین شات های آن توسط یک توسعه دهنده منتشر شد. هر چند گوگل پلی تاریخ دقیقی برای انتشار آن ذکر نکرده اما انتظار میرود که برنامه مذکور تا تاریخ 15 تیرماه در دسترس کاربران قرار گیرد.

    متا در خصوص توضیحات این اپلیکیشن اذعان کرده:

    با استفاده از برنامه Instagram Threads قادر خواهید بود هر محتوایی را دنبال کنید و بصورت مستقیم با افراد مورد علاقه، سازندگان محتوا و یا دیگران در تعامل باشید همچنین به اشتراک گذاشتن افکار، نظرات و خلاقیت خود با سایر افراد از جمله قابلیت های دیگر این اپلیکیشن است.

    نکته هیجان انگیز ماجرا برای این اپلیکیشن استفاده از نام کاربری اینستاگرام جهت وارد شدن به آن و دسترسی به اکانت هایی است که در اَپ اینستاگرام داشتید.

    و اما با وجود احتمال عرضه برنامه Instagram Threads ضمانتی دال بر انتشار صد در صد آن در تاریخ مذکور یعنی 15 تیرماه وجود ندارد و انتظار میرود شرکت متا طی عرضه ایی چند مرحله ایی از اپلیکیشن خود رونمایی کند تا در نهایت تمامی کاربران امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن