جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    ساعت هوشمند اپل

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه
    صفحه نمایش  ساعت مچی هوشمند اپل سری SE 2021 مدل 44mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی رنگ سفید
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل سری 7 مدل 41mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی از بغل رنگ سفید

    ساعت هوشمند اپل سری 7 مدل 41mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی

    Apple Watch Series 7 (41mm) Aluminum Case With Sport Band
    تومان
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل سری 8 مدل نایک 41mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی از بغل رنگ مشکی
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل سری 7 مدل نایک 41mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی از بغل رنگ مشکی
    ساعت مچی هوشمند اپل سری 6 مدل 40mm بدنه آلومینیوم به رنگ آبی با بند سیلیکونی
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل سری 7 مدل 45mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی رنگ خاکستری

    ساعت هوشمند اپل سری 7 مدل 45mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی

    Apple Watch Series 7 (45mm) Aluminum Case With Sport Band
    تومان
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل سری 7 مدل نایک 45mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی رنگ سفید
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل SE 2021 مدل 40mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی رنگ کرم
    صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند اپل سری 8 پرو مدل نایک 45mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی رنگ سفید
     apple watch series 8  45mm  با بند سیلیکونی رنگ مشکی

    ساعت هوشمند اپل سری 8 مدل 45mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی

    Apple Watch Series 8 ( 45mm) Aluminum Case with Silicone Band
    تومان
    apple watch series 8 41mm  بند سیلیکون رنگ مشکی

    ساعت هوشمند اپل سری 8 مدل 41mm بدنه آلومینیوم با بند سیلیکونی

    Apple Watch Series 8 ( 41mm) Aluminum Case with Silicone Band
    تومان

    اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که حوصله حمل گوشی موبایل خود را ندارید یا هنگام انجام فعالیت های ورزشی نگران آسیب رسیدن به آن هستید، ساعت های هوشمند بهترین و مناسب ترین گزینه موجودبرای شما محسوب می شوند، این نوع گجت های هوشمند جدای از مولفه زمان علاوه بر جنبه ظاهری و زیبایی امکانات گسترده ایی از قبیل امکان ارتباط با گوشی موبایل، انجام مکالمه و قابلیت ثبت و ضبط فعالیت های ورزشی و... را در دسترس شما قرار می دهند، امروزه شاهد خرید گسترده این نوع گجت توسط کاربران هستیم که وجود برندهای مختلف امکان انتخاب را دشوارتر می کند در این میان برند اپل یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در عرضه ارائه انواع محصولات دیجیتال است که خرید هر نوع محصول آن آرامش و امنیت خاطر شما را از جنبه کیفی کاملا مطمئن می سازد.

    تاریخچه ساعت های اپل

    رونمایی از اولین اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل به همراه آیفون 6 و 6 پلاس درتاریخ 9 سپتامبر 2014صورت گرفت و درست در 24 آوریل 2015 این نوع گجت هوشمند منتشر و به بازار عرضه شد و توانست حدود 4.2 میلیون فروش را به خود اختصاص دهد به همین ترتیب نسل های دوم و سوم اپل در سال های 2016 و 2017 وارد بازار های رقابتی شدند.

    طراحی و سخت افزار اپل واچ

    به لحاظ طراحی ساعت های هوشمند اپل همانند گوشی های این برند از زمان ارائه اولین نسل آن ها به بازار تا به امروز تغییر چندانی ندشته اند که این مورد چیزی از اصل موضوع کم نمی کند زیرا طبق باور عموم  و تجربه انها برند اپل نماد زیبایی و کارایی است، امکانات چشمگیری که برای اپل واچ ها در نظر گرفته شده سبب تمایز آنها از سایر ساعت های هوشمند دیگر برندها شده است به عنوان مثال وجود Force Touch یا فناوری Apple pay که به ترتیب امکان تشخیص بین ضربه و فشار و سنجش میزان باتری را برای شما فراهم می اورد یا حالت ذخیره انرژی که امکان ذخیره شارژ تا 72 درصد را در دسترس کاربران قرار می دهد همه این موارد امکانات بینظیر اپل واچ هستند که تا کنون رضایتمندی کاربران زیادی را به همراه داشته اند. سخت افزار اپل واچ ها به گونه ایی طراحی شده که امکان ساپورت قابلیت هایی مانند فناوری مکان یابی GPS، سنسور ضربان قلب و 8 گیگ حافظه را به راحتی بدست می دهند.

    سیر تکاملی اپل واچ از نسل 1 تا 8

    اپل واچ های نسل 1: امکانات خیلی خوبی را در دسترس کاربران قرار دادند که نتیجه آن سیلی از رضایت و سهم زیادی از بازار فروش بود، این سری از اپل واچ ها از قابلیت هایی همچون حافظه مناسب و سنسور ضربان قلب برخوردار هستند.

    اپل واچ سری 2: از جمله مهم ترین پیشرفت های نسل 2 اپل واج نسبت به نسل 1 اضافه شدن قابلیت GPS است البته بیشترین تمرکز در تولید این سری روی حوزه سلامت و ورزش بوده به طوری که این اپل واچ کاملا ضد آب طراحی شده پس کاربردی ترین وسیله برای ورزش شنا می باشد.

    اپل واچ سری 3: از جمله قابلیت های هیجان انگیز اپل واچ سری 3 اضافه شدن Siri عزیز در کنار امکاناتی همچون ارتقا بخش نرم افزاری برای اتصال به تلفن های همراه و بولوتوث است پس از سری 3 اپل شاهد اتفاقات هیجان انگیز بیشتری خواهید بود.

    اپل واچ سری 4: تغییر ابعادی و اندازه ایی به وضوح برای اپل واچ سری 4 قابل روئت است یعنی درست یک سال بعد از رونمایی از سری 3 اپل واچ، اپل واچ سری 4 با ابعاد جدید پا به عرصه رقابت گذاشت.

    اپل واچ سری 5: سری 5 اپل واچ درست همانند سری اول توانست رکورد زیادی از فروش را به خود اختصاص دهد و عمده دلیل آن به خاطر افزایش و ارتقا بخش حافظه بود.

    اپل واچ سری 6: رفته رفته با ارائه مدل های جدیدتری از سری های اپل ارتقا بخش های مختلف آن نیز به چشم میخورد، اپل واچ سری 6 توانست بیشترین نوع پیشرفت را نسبت به نسل های پیشین خود شاهد باشد بیشترین حوزه مانور این سری از ساعت هوشمند اپل بر روی حوزه سلامت بوده است، به عنوان مثال با استفاده از این ساعت هوشمند میتوانید میزان اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنید یا برای شستوشو مناسب دستهایتان با یک تایمر 20 دقیقه ایی رو به رو باشید.

    اپل واچ سری 7: بارزترین ویژگی سری 7 اپل واچ مربوط به حافظه 32 گیگی و شارژ سریع تر نسبت به نسل های پیشین است و گرنه تفاوت چندانی با سری 6 ندارد.

    اپل واچ سری 8: جدیدترین سری اپل واچ که در دو نوع 45 و 41 میلی متری به بازار عرضه میشود اپل واچ سری 8 است که توانسته بالاترین و بروزترین امکانات ممکن در بین ساعت های هوشمند را داشته باشد البته نکته مهم هنگام خرید این سری از ساعت های اپل توجه به این مورد است که حتما IOS گوشی شما باید بالاتر از 16 باشد تا امکان اتصال بین ساعت و گوشی فراهم آید، اما بهترین قابلیتی که اپل واچ سری 8 از آن بهره میبرد هنگام تصادف کاربرد دارد در صورت وجود هر گونه مشکل در بدن شما یا بروز سانحه این ساعت هوشمند به صورت خودکار با اورژانس تماس میگیرد و جان شما را از هر گونه بحرانی نجات خواهد داد.

    انواع اپل واچ در فروشگاه اینترنتی گهرتک

    فروشگاه اینترنتی گهرتک ضمن برآورده کردن نیاز شما در جهت تامین هر نوع کالای دیجیتال تاسیس گردیده است، اگر تمایل به خرید این نوع از گجت های هوشمند با گارانتی رسمی را دارید یا طالب کسب هر گونه اطلاع فنی در آنها هستید میتوانید با مراجعه به سایت گهرتک ضمن خریدی مطمئن در وقت گرانبهای خود نیز صرفه جویی کنید.

    فیلترها Close