جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی تی سی ال

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه
     صفحه نمایش موبایل تی سی ال مدل  TCL 30 SE رنگ مشکی
    صفحه نمایش و پشت گوشی موبايل تی سی ال مدل TCL 403  رنگ بنفش
     صفحه نمایش گوشی تی سی ال TCL 40R 5G رنگ مشکی

    تاریخچه برند  گوشی تی سی ال و گوشی tcl ساخت کجاست؟

    TCL یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که در سال 1981 توسط لی دونگ‌شنگ تأسیس شد. این برند از بزرگترین شرکت های الکترونیکی مصرفی و تولید کننده تلوزیون در جهان است. TCL مخفف The Creative Life است البته شرکت مذکور دارای مجموعه گسترده ای از محصولات الکترونیکی از جمله تلویزیون، تلفن همراه، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و غیره میباشد که در سال‌های اخیر، در حال توسعه نرم‌افزار و خدمات، از جمله توسعه پلت فرم هوش مصنوعی خود بوده است.

    شرکت tcl

    کیفیت محصولات اولیه گوشی tcl

    نسل های اول گوشی های TCL دارای امکانات و کیفیت فوق العاده ای بودند، اولین محصول آنها، در سال 2012 با ویژگی های شگفت انگیزی مانند دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از LTE عرضه شد. همچنین دارای پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 4.7 اینچی HD، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بود که آن را در بین کاربران آن زمان بسیار محبوب کرد. محصولات آنها در طول سال ها به پیشرفت خود ادامه داده اند و اکنون آنها ویژگی ها و قیمت های مختلفی را در بازار تلفن همراه ارائه می دهند که می تواند تجربه خوشایندتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

    یک حقیقت جالب در مورد برند تی سی ال و یکه تازی آن در تولید سایر محصولات

    علاوه بر تلفن های همراه، برند tcl طیف گسترده ای از محصولات مانند تلویزیون و محصولات صوتی را نیز تولید می کند. آنها سومین تولید کننده تلویزیون و محصولات صوتی در جهان با سهم بازار 10٪ هستند که از سال 2011 پیوسته پله های صعود و ترقی را طی می کنند. تلویزیون‌های آن‌ها در اندازه‌ها، ویژگی‌ها و قیمت گوشی تی سی ال از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا مدل‌های پیشرفته با وضوح 4K، پشتیبانی از HDR، فناوری دستیار صوتی داخلی و غیره عرضه می‌شوند. علاوه بر این، آنها طیف گسترده ای از محصولات صوتی مانند نوارهای صوتی، هدفون، بلندگوها و سیستم های سینمای خانگی دارند.

    تلویزیون تی سی ال

    سایر برندهایی که با برند  تی سی ال رقابت میکنند

     برخی از برندهایی که با TCL رقابت می کنند سامسونگ، ال جی، سونی، اپل، هوآوی و شیائومی هستند. همه این برندها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند اما همه محصولات با کیفیت را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند.

    مقایسه یک مدل موبایل تی سی ال  تی سی ال با سامسونگ

    گوشی های پرچمدار TCL از نظر کیفیت با پرچمداران گوشی های سامسونگ برابری می کنند. برای مثال، TCL 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی FHD+، پردازنده اسنپدراگون 675، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است در حالی که گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی Quad HD+، پردازنده Exynos990،و 12 گیگابایت رم و 12 گیگابایت حافظه داخلی است. البته که هر دو گوشی دارای مشخصات و ویژگی های سطح بالایی هستند که آنها را از نظر کیفیت رقابتی یکسان می کند.

    مقایسه گوشی موبایل تی سی ال و سامسونگ

    مقایسه گوشی های برند تی سی ال با شیائومی از لحاظ قیمت و باتری

    مطمئناً وقتی نوبت به قیمت می‌رسد، قیمت گوشی tcl معمولاً مقرون به صرفه‌تر از گوشی‌های شیائومی هستند. از نظر کیفیت محصول، هر دو برند دستگاه های عالی با کیفیت ساخت خوب را ارائه می دهند. عمر باتری هر دو برند بسته به مدل ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی، شیائومی عمر باتری بهتری دارد. در نهایت، سازگاری آداپتور برای هر دو مارک تقریباً یکسان است زیرا هر دو از شارژرهای USB استاندارد استفاده می کنند.

    مقایسه موبایل tcl با شیائومی

    آیا برند تی سی ال شانس رقابت با محصولات سایر برندها را دارد؟

    کاملا! گوشی تی سی ال بسیار رقابتی هستند و ویژگی ها، کیفیت و قیمت هایی را ارائه می دهند که می تواند با هر یک از رقبای خود رقابت کند. آنها طیف گسترده ای از محصولات از موبایل تی سی ال گرفته تا تلویزیون و سیستم های صوتی را دارند که همگی به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودن شناخته شده اند. علاوه بر این، آنها از جدیدترین فناوری‌ها در محصولات خود مانند وضوح 4K، پشتیبانی از HDR، فناوری دستیار صوتی داخلی و موارد دیگر استفاده می‌کنند که آن‌ها را در میان برندهای دیگر متمایز می‌کند.

    آیا محصولات این برند ارزش خرید دارند؟

    بله، ما معتقدیم که محصولات این برند ارزش خرید دارند. TCL دارای طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب است. علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند آن‌ها دارای ویژگی‌های عالی مانند نمایشگرهای با وضوح بالا، پردازنده‌های قدرتمند، باتری‌های بادوام و قابلیت‌های دوربین چشمگیر هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با مشخصات عالی هستید، محصولات TCL می توانند گزینه بسیار خوبی برای شما باشند.

     

    فیلترها Close