جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    با وجود آپدیت ios17.3 می توانید از گوشی آیفون خود در برابر سارقین محافظت کنید

    03 بهمن 1402

    به روزرسانی ios17.3 که به تازگی منتشر شده است قابلیت های جدید هیجان انگیزی را در دسترس کاربران قرار می دهد. عمده تغییرات آپدیت ios17.3 به شرح ذیل است؛

    ویژگی Stolen Device Detection یا همان محافظت در برابر سارقین باعث می شود که حتی بعد از دزدیده شدن گوشی آیفون شما فرد دیگری نتواند رمز اپل آیدی یا رمز ورود به دستگاه را تغییر دهد و یا حتی امکان حذف، افزودن فیس آیدی یا تاچ آیدی را نیز نخواهد داشت، همچنین هیچ فرد دیگری با وجود این ویژگی بعد از سرقت دستگاه آیفون شما نمی تواند سرویس Find My  را غیرفعال کند.

    ویژگی Stolen Device Protection در دسترس تمامی آیفون های مجهز به ios17 مانند آیفون XS و مدل های جدیدتر قرار می گیرد البته لازم به ذکر است که این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست و برای استفاده باید آن را در بخش تنظیمات فعال کنید.

    آپدیت ios 17.3 آیفون

    قابلیت دیگری که در IOS17.3 دیده می شود استفاده از Collaborative یا به اشتراک گذاری پلی لیست موزیک با افراد دیگر است بدین صورت که کاربر می تواند آهنگ های محبوب خود را با بقیه به اشتراک بگذارد تا آن ها هم بتوانند در این پلی لیست آهنگ مدنظر خود را اضافه کنند.

    یکی دیگر از مهم ترین تغییرات آپدیت ios17.3 وجود قابلیت Crash Detection یا همان تشخیص تصادف است، این ویژگی که از زمان معرفی تا به الان دائما در حال تغییر بوده می تواند تشخیص دهد که کاربر دچار تصادف شده یا خیر.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن