جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    بهترین بازی های دو نفره آنلاین

    بهترین بازی های دو نفره آنلاین

    همه ما می دانیم که انسان برای حضور در جامعه نیازمند مهارت های اجتماعی است، کسب این مهارت های اجتماعی و گسترش آن ها از راهای زیادی صورت می پذیرد که یکی از مهم ترین آنها بازی است، با توجه به گذر زمان و تغییر و تحول شکل بازی ها برای انسان امروزی و گره خوردن بسیاری از فعالیت های روزمره با تکنولوژی نقش گوشی های موبایل در پرورش مهارت های اجتماعی کودکان، نوجوانان و حتی جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است، در این مقاله سعی داریم به معرفی و بررسی محبوب ترین بازی های دو نفره آنلاین بپردازیم پس مثل همیشه با گهرتک همراه باشید.

    Quiz of Kings

    از مهترین ویژگی های برجسته این بازی به چالش کشیدن اطلاعات عمومی شما و افزایش سطح آن است، اگر جزء افرادی باشید که قصد خودآمازیی در زمینه اطلاعات عمومی را دارید و سرتون برای رقابت حسابی داغه شدیدا این بازی هیجان انگیز رو پیشنهاد میکنم.

    بازی دونفره Dots and Boxes

    Dots and Boxes یکی از نوستالژیک ترین بازی هایی به حساب میاد که هم بصورت آنلاین و هم بصورت افلاین انجام میشه، این بازی که همان نقطه خط قدیمی دوران مدرسه است بازی کاملا فکری محسوب می شود، شما می توانید بصورت افلاین یا با انتخاب یک بازیکن تصادفی به انجام این بازی شیرین بپردازید.

    Shadow Fight Arena-Ninja PvP

    ترکیب یک پلیر اکشن پسند و گوشی با پردازنده قوی به طور قطع منجر به انتخاب بازی هیجان انگیز Shadow Fight Arena خواهد شد البته مهم ترین نکته ایی که باید به آن توجه کنید پرازنده گرافیکی گوشی موبایلتان است زیرا این بازی به گرافیک بالایی نیاز دارد.

    بازی دونفره Dual

    به جرات بازی Dual جزء بهترین بازی های آنلاین اندروید دسته بندی می شود، در این بازی گوشی موبایل شما حکم اسلحه را دارد و برای انجام آن حتما باید رو به روی یک دیگر بنشینید و گوشی های موبایل خود را با بلوتوث یا وای فای به هم متصل کنید. در نگاه نخست انجام این بازی بسیار ساده به نظر می آید اما حرفه ایی شدن و داشتن واکنش به موقع نیازمند زمان بیشتری است.

    شما هم تجربه بازی Dual را داشتید؟

    بازی دو نفره Clash Royale

    در دنیای بازی های آنلاین کسی نیست که بازی محبوب Clash Royale رو نشناسه و همه شماها حتی برای یک بارهم که شده آن را دانلود و نصب کردید، با استفاده از این بازی به راحتی می توانید با پلیرهای  زیادی از سرتاسر دنیا آشنا شوید و با تشکیل تیم امراطوری خود را بسازید.

    بازی دو نفره Badland

    بخش گرافیک و انیمیشن بازی Badland واقعا فوق العاده است، درواقع افراد علاقمند به ماجراجویی و فضاهای مرموز بیشتر جذب این بازی می شوند اما روند این بازی به چه شکلی است؟ در محیط داخلی بازی شما باید کنترل یک موجود عیجب و غریب را به عهده بگیرید و پا به پای آن در یک جنگل مرموز به کشف محیط پیرامون خود بپردازید، رقابت در این بازی بسیار زیاد است و امکان اضافه شدن پلیر جدید تا 4 نفر هم وجود دارد.

    بازی دو نفره Asphalt 9: Legends

    به عقیده گیمرها بازی آسفالت جز بهترین بازی های ماشینی مارکت محسوب می شود، گرافیک زیبا و نمایش جزئیات بالا به همراه موسیقی متن و صداگذاری به علاوه کیفیت ساخت مطلوب همه و همه باعث میشوند که شما واقعا معتاد این بازی بشید. البته ناگفته نماند که تاکنون نسخه های زیادی از این بازی ساخته شده و هرساله شاهد آپدیت های زیادی برای آن هستیم.

    بازی دو نفره Ludo Club

    اگر دنبال بازی هستید که شما را به یاد خاطرات شیرین و نوستالژیک دورهمی های خانوادگی و دوستانه بیاندازد، انتخاب بازی دو نفره Ludo Club کاملا برای شما مناسب است، درواقع این بازی همان منچ خودمان است که همگی با آن آشنایی کامل داریم.

    بازی  دو نفره Soul Kinght

    این بازی در ژانر اکشن انجام میشه و بشدت برای طرفداران بازی های تخیلی با فضای جنگی پیشنهاد میشه، از جمله مواردی که باعث محبوبیت این بازی بین کاربران شده است، فضای جذاب محیط بازی به همراه گرافیک بالاست، یادگیری این بازی بسیار ساده است اما دست برداشتن از آن خیر.

    بازی دو نفره Badminton League

    این بازی شبیه سازی شده بازی بدمینتون در دنیای واقعی است درواقع شما در این بازی با همان قوانین، زمین بازی و شرایط در دنیای واقعی رو به رو خواهید شد، پس اگر طرفدار ورزش بدمینتون هستید سریع این بازی را دانلود و نصب کنید.

    بازی دو نفره Tank Start

    فضای داخلی این بازی تلفیقی از دو بازی دیگر یعنی Worms و کمانداران است، پس اگر این بازی را نصب کردید از این موضوع متعجب نشید، نکته بعدی اینکه این بازی از جمله بازی های استراتژیک محسوب میشه که هم فکر شما رو به چالش میکشه و هم سرعت عملتون رو پس اگر به سبک بازی های استراتژیک علاقه دارید این بازی رو فراموش نکنید.

    بازی دو نفره Amoung US

    Among US بازی است که به سرعت در بین کاربران و اینترنت ترند شده است، قصه این بازی سرگرم کننده از این قرار است که شما و سایر دوستانتان در یک سفینه فضایی هستید که عده ایی در این بین دشمن محسوب می شوند و در این گیرودار وظیفه اصلی شما زنده ماندن و شناسایی دشمنان است.

    سئوالات متداول

    1. کدام بازی آنلاین فکری دو نفره اندروید بهتر است؟

    بی شک بازی نوستالژیک Dots and Boxes یکی از بهترین ها است.

    2. بهترین بازی دو نفره در سبک اکشن کدام است؟

    بازی Shadow Fight که از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد یکی از بهترین بازی های سبک اکشن دو نفره است.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن