جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    راک استار با حذف تقریبا 200 خودرو از GTA Online خشم هواداران خود را برانگیخت

    15 تیر 1402

    در جدیدترین آپدیت بخش آنلاین بازی محبوب GTA V مرسوم به GTA Online که همچنان پشتیبانی قوی و منظمی از سوی استودیوی راک استار گیمز دریافت میکند شاهد حذف 200 خودرو از این بازی خواهید بود.

    طبق صحبت های پیشین این استودیو مبنی بر حذف برخی از وسایل نقلیه کم استفاده از این بازی انتظارها بر این بود که شاهد حذف تعداد اندکی از آنها باشیم در صورتی که اصل قضیه این طور پیش نرفت و به گفته راک استار این سیاست در جهت بهبود خرید خودروهای بازی GTA Online اعمال شده و همین موضوع از چند جهت خشم و ناراحتی هواداران را برانگیخته به عقیده آنها حذف محتوا از بازی حرکتی ناشایست است و بیشترین رویکرد استودیو راک افزایش تعداد کاربران GTA پلاس بوده است.

    آپدیت جدیدی که برای San Andreas Mercenaries در نظر گرفته شده علاوه بر اضافه شدن موارد جدید باگ های متعددی نیز دارد به عنوان مثال چند ماموریت جدید، اسلحه، یک هواپیما جت و آپگریدهایی برای پایگاه هوایی Avenger شاهد باگ جدیدی در قسمت Cayo Perico نیز هستیم.

    در ادامه شایعاتی مبنی بر رونمایی راک استار در آینده نزدیک از بازی GTA 6 وجود دارد که البته با وجود احتمال کاهش کار بخش آنلاین و پر درآمد بازی GTA 7 این موضوع به احتمال 90 درصد رد خواهد شد.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن