جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    معرفی بهترین هدفون های بی سیم

    معرفی بهترین هدفون های بی سیم

    هدفون های بی‌سیم از زمان ورود به بازار تکنولوژی به سرعت محبوبیت یافته‌اند. این دستگاه‌های جذاب به کاربران امکان می‌دهند تا بدون دغدغه‌ای از کابل‌های مزاحم، موزیک گوش بدهند یا تماس‌های تلفنی خود را برقرار کنند. اما در میان تعداد زیادی از هدفون های بی‌سیم موجود در بازار، چگونه می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید؟ در این مقاله، به بررسی و راهنمایی در مورد هدفون های بی‌سیم در بازه های قیمتی متفاوت خواهیم پرداخت.

    بهترین هدفون های بی سیم تو گوشی از رنج قیمتی 900 هزار تومان تا 12میلیون

    • هایلو W1
    • گلکسی بادز 2 سامسونگ
    • اپل ایرپاد پرو نسل دوم
    • سونی WE-1000XM4

    بررسی اجمالی هایلو W1

    • حدود قیمت: از 990 تا 1 میلیون تومان

    هندزفری‌های بی‌سیم هایلو W1 از جمله انتخاب‌های برجسته برای علاقه‌مندان به موسیقی و تجربه صدایی بی‌نظیر هستند. یکی از نقاط قوت این هندزفری بی سیم طراحی زیبا و شیک و جنس بدنه فلزی با کیفیت بالای ساخت است همچنین W1  هایلو دارای کنترل لمسی هوش مصنوعیست که امکان کنترل آسان و دقیق صدا به همراه تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند. وجود گواهینامه IPX4 ضدآب و رنگ های زیبا هایلو W1 را به یکی از پرطرفدارترین هندزفری های با کیفیت زیر 1 میلیون تومان تبدیل کرده است.

    بررسی اجمالی گلکسی بادز 2 سامسونگ

    • حدود قیمت: از 2 میلیون و 900 هزار تومان تا 3 میلیون

    طراحی ارگونومیک بادز 2 سامسونگ نشان دهده خلاقیت و مشتری مداری کره ایی ها است، این هندزفری باب سلیقه افرادیست که گوش کوچکی دارند و پایه های بلند ایرپاد از نظر آنها چندان جالب نیست، از جمله ویژگی های مشترک و نقاط مثبت بادز 2 سامسونگ با بادز 2 پرو میتوان به مواردی همچون؛، حالت های قابل تنظیم ANC، Ambient و کیفیت بسیار قابل قبول صدای دریافتی اشاره کرد.

    بررسی اجمالی اپل ایرپاد پرو نسل دوم

    • حدود قیمت: 8 میلیون و 900 هزارتومان تا 10 میلیون

    امکانات بهتر به همراه کیفیت فوق العاده در عوض قیمت بیشتر مصداق بارز این هندزفری از برند اپل است، به جرات میتوان گفت اپل ایرپاد2پرو یکی از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار ایران با کلاس قیمتی نسبتا بالاتر از رقباست، ویژگی هایی که برای این هندزفری میتوان نام برد شامل؛ پشتیبانی از قابلیت Find MY به منظور مکان یابی هدفون در صورت گم شدن و در دسترس نبودن، امکان اشتراک گذاری محتوا با دیگر ایرپادها، برخورداری از شتاب سنج تشخیص حرکت و گفتار و امکان استفاده تنها با شارژ 5 درصد به مدت زمان 60 دقیقه می باشد.

    بررسی اجمالی هدفون سونی WF-1000XM4

    • حدود قیمت: 12 میلیون تومان

     هدفون WF-1000XM4 سونی یکی از بهترین پیشنهادها برای کاربران اندرویدی است، تولید صدای 24 بیتی، سیستم حذف نویز فعال، وجود گواهینامه IPX4 و پشتیبانی از فرمت های SBC، AAC و LDAC از مشخصات بارز این هدفون پرطرفدار و جذاب است. 

    بهترین هدفون های بی سیم ورزشی 1 تا 9 میلیون تومان

    • وان مور IBFree Sport
    • JBL Reflect Mini NC
    • بیتس فیت پرو

    بررسی اجمالی هدفون وان مور IBFree Sport

    • حدود قیمت: از 850 هزار تومان تا 1 میلیون

    وان مور IBFree Sport  به عنوان یکی از پرفروش ترین هدفون های بازار ایران شناخته می شود، قابلیت های بسیار پرکاربردی که این هدفون به خود اختصاص داده باعث شده تا توجه کاربران زیادی به خصوص افراد علاقمند به ورزش به آن جلب شود به عنوان مثال وجود گواهینامه IPX6 که ضمانت این محصول را در برابر گرما و تعریق یدک می کشد و یا پشتیبانی از نسخه 4.2 بلوتوث و مواردی همچون پخش بی وقفه موسیقی تا 8 ساعت با کیفیت صدای فوق العاده.

    بررسی اجمالی هدفون JBL Reflect Mini NC

    • حدود قیمت: از 3 میلیون و 650 هزار تومان تا 4 میلیون

    اولین فاکتوری که در بررسی این هدفون به چشم میخورد قابلیت اتصال آن بصورت همزمان به چند دستگاه است، البته این نمونه از هدفون های جی بی ال انتخاب بسیار هوشمندانه ایی برای افراد علاقمند به ورزش و دوستدار کیفیت بالای صدا می باشند به دلیل وجود درایور 6 میلی متری صداها بصورت منظم، بدون نویز و کاملا طبیعی پخش می شوند و وجود گواهینامه IPX7 نیز دال بر ضمانت بیشتر این هدفون در برابر تعریق و قطرات آب است.

    بررسی اجمالی هدفون بیتس فیت پرو

    • حدود قیمت: از 8 میلیون و 350 هزارتومان تا 8 میلیون و 800 هزار تومان

    و باز هم طراحی ارگونومیکی که برای بیتس فیت پرو در نظر گرفته شده علاوه بر زیبایی ظاهری که به آن می بخشد موجب سهولت استفاده برای کاربر نیز می شود، بیتس فیت پرو با وزن 5.6 گرمی، سنسورهای شتاب سنج و تشخیص وضعیت هدفون به منظور توقف خودکار موزیک، حدف نویز فعال و از همه مهم تر حالت Transparency برای شنیدن صدای محیط در حین پخش محتوا یکی از بهترین هدفون های موجود در این رنج قیمت است.

    بهترین هدفون های بی سیم دور گوشی از 4 تا 25 میلیون

    • هدفون انکر Soundcore Life Q30 A3028
    • هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

    بررسی اجمالی هدفون انکر Soundcore Life Q30 A3028

    • حدود قیمت: 4 میلیون تومان

    در بازه قیمتی 4 میلیون تومان هدفون Soundcore Life Q30 A3028 انکر می تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد، این هدفون توانایی بالایی برای پخش موسیقی و مکالمه دارد، به طوری شما قادر خواهید بود تا 40 ساعت بصورت بی وقفه موسیقی گوش دهید از دیگر ویژگی های برجسته این هدفون فناوری جالب نویز کنسلینگ و ANC است.

    بررسی اجمالی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

    • حدود قیمت: 18 میلیون تومان

    با در اختیار داشتن هدفون بی سیم دور گوشی سونی قطعا می توانید از شفافیت بالا صدا لذت کافی را ببرید، متریال بکار برده شده در ساخت این هدفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در استفاده دراز مدت کمترین میزان آسیب را به همراه خواهد داشت. عمر باتری این هدفون جذاب در حالت پخش موسیقی 40 ساعت است و تعداد کلی میکروفون های تعبیه شده در آن به هشت عدد میرسد که چهار عدد آنها برای فرایند نویز کنسلینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

    نتیجه گیری

    با تمام این توضیحات، هدفون‌های بی‌سیم به عنوان یک ابزار صوتی پیشرفته و کارآمد با ویژگی‌های متنوعی شناخته می‌شوند که به کاربران امکان ارتقاء تجربه گوش دادن به موزیک، تماس‌های تلفنی و محتوای صوتی را می‌دهند، اگر تجربه استفاده از هدفون های بی سیم را دارید بی صبرانه منتظر نظرات شما هستیم.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن