جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    مشاهده همه

    نحوه نصب و فعالسازی برنامه روی ساعت های شیائومی، سامسونگ و اپل

    نحوه نصب و فعالسازی برنامه روی ساعت های شیائومی، سامسونگ و اپل

    پیشرفت تکنولوژی همیشه در راستای راحتی کار انسان ها بوده در سال های اخیر این پیشرفت ها روی حوزه های مختلف علم و فناوری و ارتباطات تاثیر فراوانی گذاشته اند و دنیای فناوری را دستخوش تغییرات زیادی کرده اند یکی از حوزه های تحت تاثیر تکنولوژی، حوزه ارتباطات و کالاهای دیجیتال است به طوری که وقتی تمامی کالاهای دیجیتال را از نسل های اولیه تا به الان مورد مقایسه قرار می دهیم با سیر صعودی از پیشرفت مواجه میشویم یکی از مواردی که بشدت تحت تاثیر پیشرفت این مهم قرار گفته میتوان به ساعت ها اشاره کرد در گذشته های نچندان دور اغلب افراد از ساعت ها فقط برای جنبه زیبایی و اطلاع از زمان استفاده میکردند اما کم کم این رویه تغییر کرد و بحث نیاز مردم به ساعت های هوشمند که بتوانند مکملی برای موبایل ها باشند توسط کمپانی های روی کار آمد، ارائه اولین ساعت هوشمند با حجم زیادی از استقبال مردم مواجهه شد و بعد از آن اکثر کمپانی های تمامی تلاش خود را برای بالا بردن سطح خدمات و ارتقاء بخش سخت افزاری و نرم افزاری به کار بستند، پس از آشنایی مردم با تکنولوژی که دنیا ساعت ها را دستخوش تغییر و تحول کرده بود دغدغه های دیگری از جمله نحوه استفاده یا نصب اپلیکیشن و برنامه ها برای آن ها مطرح شد در ادامه این بلاگ قصد داریم به یکی از اصلی ترین دغدغه های شما یعنی نحوه نصب برنامه های متنوع روی ساعت های کمپانی ها و برندهای مختلف بپردازیم.

    در درجه اول باید بدونید که ساعت شما قابلیت نصب برنامه رو دارد یا خیر

    نوع ساعت هوشمندی که در اختیار دارید تعیین کننده اصلی قابلیت نصب برنامه بر روی آن است، به عبارتی اگر ساعت هوشمند شما بدون سیستم عامل باشد به هیچ وجه امکان نصب برنامه و اپلیکیشن روی آن را نخواهید داشت به عنوان مثال اکثر ساعت های شیائومی توانایی ساپورت این موضوع را ندارند زیرا تا به اکنون این برند چینی ساعتی را ارائه نداده است که قابلیت نصب برنامه را داشته باشد در ادامه مطلب شما را در مورد چگونگی نصب برنامه یا اپلیکیشن های مختلف روی ساعت های برندهای شیائومی، سامسونگ و اپل آگاه خواهیم کرد.

    نصب برنامه و اپلیکیشن روی ساعت های برند شیائومی

     همونطوری که قبلا گفتیم اکثر ساعت های هوشمند برند شیائومی از قابلیت نصب برنامه پشتیبانی نمی کنند البته که در این بین S1 تونسته استثنا باشه و فعلا یکسری اپلیکیشن های محدود رو ساپورت میکنه اما این قضیه نشون میده که جای امیدواری برای ساعت های شیائومی در آینده هست.خب برای نصب برنامه روی ساعت S1 شیائومی کافیه طبق این مراحل عمل کنید:

    در قدم نخست برنامه Mi Fitness را نصب کنید و بعد روی گزینه Apps ضربه بزنید در ادامه در قسمت Available اپلیکیشن هایی که میتوانید نصب کنید به شما نشان داده خواهد شد.

    البته یک راه احتمالی دیگه هم برای نصب برنامه با استفاده از تنظیمات Developer Option و Debugging در سایت های خارجی وجود داره ولی تاییده نشده و پیشنهاد ما همچنان همون راه اوله.

    اگر ساعت شما آمازفیت یا هایلو است:

    نصب برنامه روی ساعت های آمازفیت و هایلو برند شیائومی چندان باب نیست و فقط یکسری از مدل های فوق العاده بالا از قابلیت نصب برنامه پشتیبانی می کنند در هر حال اگر صاحب هر یک از این مدل ها هستید و در صورتی که ساپورت نصب برنامه رو دارید مراحل زیر به اجرا درآورید:

    • از اتصال صد در صد گوشی و ساعت خود اطمینان حاصل کنید
    • در این مرحله باید برنامه Zepp را روی گوشی موبایل خود نصب کنید و سپس وارد بخش Profile شوید.
    • این مرحله به شما نشان میدهد که ساعت هوشمندتون قابلیت نصب برنامه رو دارد یا خیر خب به قسمت My Devices سر بزنید و اگر ساعتتون قابلیت نصب برنامه رو داشته باشد گزینه App Store را خواهید دید که باید روی آن ضربه بزنید.
    • و مرحله آخر که لیستی از برنامه های پیشنهادی به شما نمایش داده می شود که برای نصب فقط کافیه روی گزینه Install ضربه بزنید.

    نصب برنامه و اپلیکیشن روی ساعت های برند سامسونگ

    ساعت های برند سامسونگ با اینکه قیمت پایینتری نسبت به اپل واچ ها دارند اما رقیب جدی برای آنها محسوب میشوند چرا؟ ساعت های این برند از میان ساعت های اندرویدی دارای بالاترین قیمت، کیفیت و امکانات هستند در ادامه به شرح راهای نصب اپلیکیشن روی ساعت های سامسونگ میپردازیم.

      برای گلکسی واچ های سری 4 به بعد

    برای نصب برنامه روی گلکسی واچ های سری 4 به بعد مثل سری های قدیمی تر دردسر خاصی ندارید فقط کافیه به قسمت Play Store نصب شده روی ساعتتون مراجعه کنید و برنامه مورد نظر را دانلود و سپس نصب کنید.

    برای گلکسی واچ های سری 4 به قبل

    ابتدا برنامه Galaxy Wearable را روی گوشی موبایلتون نصب کنید و بعد به بخش Discover مراجعه کنید، حالا گزینه Find More in the galaxy store را انتخاب کنید و بعد وارد بخش Watch شوید بعد از انجام تمامی مراحل میتونید هر اپلیکیشنی که دوست دارید رو روی ساعتتون نصب کنید.

    برای نصب برنامه از طریق گوشی موبایل

    اگر قصد نصب برنامه برای ساعت هوشمند از طریق گوشی رو دارید ابتدا برنامه Galaxy Wearable رو از طریق گوشی باز کنید و سپس به قسمت Store مراجعه کنید تا نسخه مناسب گوگل پلی برای ساعت شما در اختیارتون قرار بگیرد در مرحله آخر با زدن گزینه Install هر برنامه ایی مدنظرتون هست رو نصب کنید.

    نصب برنامه و اپلیکیشن روی اپل واچ

    برای نصب انواع برنامه و اپلیکیشن روی اپل واچ دوتا راهکار ساده وجود دارد یکی از طریق iWatch و دیگری از طریق گوشی آیفونی که ساعتتون بهش وصل شده

    دانلود برنامه و اپلیکیشن از طریق iWatch

    • از طریق ساعتتون وارد Apple Store بشید
    • برنامه مدنظر خود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید
    • در ادامه روی گزینه Get بزنید در انی صورت متوجه میشید که برنامه رایگانه یا خیر که در صورت غیر رایگان بودن باید هزینه آن را پرداخت کنید
    • و مرحله اخر پس از دانلود یا خرید برنامه دوبار دکمه کناری اپل واچتون رو فشار بدید تا برنامه نصب شه.

    دانلود برنامه و اپلیکیشن از طریق گوشی آیفون

    • در این مرحله باید از اتصال گوشی آیفون و اپل واچتون اطمینان حاصل کنید
    • در گوشی آیفونتون برنامه Apple Watch رو باز کنید و گزینه My Watch رو لمس کنید
    • در این مرحله برنامه مدنظرتون پیدا کنید و در صورتی که با گزینه Available رو به رو شدید گزینه Add را انتخاب و سپس روی Install بزنید تا برنامه نصب شود.

    سئوالات متدوال

    چگونه روی ساعت هوشمند بازی نصب کنم؟

    از اونجایی که بازی ها هم بصورت فایل هستند برای نصب آنها دقیقا مثل مراحل بالا عمل کنید.

    نظرات
    انصراف از نظر بستن