جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت ( گلوبال)

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G 256GB- 8GB Ram Mobile Phone
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus 5G

    با بررسی یکی دیگر از محصولات میان رده کمپانی شیائومی یعنی Note 11 Pro Pluse و به چالش کشیدن ارزش خرید آن در خدت شماهستیم. Note 11 Pro Plus محصولی دیگر از برند شیائومی است که در سال 2021 به بازار عرضه شد و وجود امکانات بسیار هیجان انگیزی از قبیل رفرش ریت 120 هرتزی و شارژر پر قدرت 120 واتی بر ارزش خرید آن افزوده، موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از امکانات فوق العاده این گوشی بود البته ناگفته نماند که Note 11 Pro Plus با گوشی A55  کره ایی سامسونگ و Xiaomi 11T رقابت شدیدی دارد، در ادامه با گهرتک همراه باشید تا به مقایسه و تحلیل مشخصات فنی این گل سر سبد برند شیائومی بپردازیم.

    طراحی گوشی نوت 11 پروپلاس فایوجی

    طراحی گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • دارای وزن 204 گرم
    • دارای گواهینامه IP53
    • پنل پشتی و جلویی شیشه ایی و فریم میانی از جنس پلاستیک
    • دارای 3 رنگ؛ مشکی، سبز و آبی روشن

    حسگر اثر انگشت نوت 11 پروپلاس فایوجی

    ویژگی جالبی که برند شیائومی برای همه گوشی های خود رعایت میکند طراحی خارق العاده هر محصول است که Note 11 Pro Plus هم از این قاعده مستثنی نیست و تونسته ظاهری بسیار شیک، جذاب و چشمگیر به خودش اختصاص بده. امتیازی که میتونیم برای طراحی پنل پشتی در نظر بگیریم فراتر از حد انتظار خواهد بود زیرا وجود فاکتورهایی مانند رنگ و طراحی زیرکانه باعث تمایز این گوشی با سایر رقبا شده است.

    خب در پنل پشتی شاهد یک کادر مستطیلی شکل با برآمدگی معقول هستیم که 3 لنز دوربین به همراه فلش و یک لنز مادون قرمز را در خود جای داده، در قسمت سمت چپ نیز لوگوی Redmi و علامت 5G به چشم میخورد اما جنس پنل پشتی شیشه ایی ماته و بازم رد اثر انگشت تا حدودی باقی میمونه و فریم میانی هم پلاستیکی و حسابی شلوغ. اما امکاناتی که فریم میانی به خودش اختصاص داد ( بسی زیاده) زیرگوشی شاهد درگاه شارژ تایپ C، اسپیکر، خشاب سیم کارت (با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک مموری) و میکرفون هستیم، لبه سمت راست هم دکمه پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت و کم و زیاد کردن ولوم رو مهمون خودش کرده همچنین در قسمت بالایی فریم جک 3.5 میلی متری هدفون، اسپیکر و میکروفون تعبیه شده و اما لب سمت چپ طبق معمول پر از خالیه.

    فریم حسگر اثر انگشت نوت 11 پرو پلاس شیائومی

    طراحی بینظیری که برند شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته علاوه بر پنل پشتی شامل صفحه نمایش هم میشه، درواقع پنل جلویی به گونه ایی تخت طراحی شده که همین موضوع چشمگیر بودن Note 11 Pro Plus رو دو چندان کرده، خب در قسمت بالایی شاهد دوربین سلفی هستیم که توی پانچ هول قرار گرفته و صفحه نمایش هم ابعاد مناسبی داره ( خبری از یه عالمه حاشیه نیست).

    صفحه نمایش گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super Amoled
    • دارای رزلوشن 1080 × 2400 با کیفیت Full HD
    •  رفرش ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1200 نیت و پوشش رنگ های طیف DCI-P3

    Note 11 Pro Plus  5G phone screen

    عملکرد Note 11 Pro Plus برای صفحه نمایش عالیه از پوشش رنگ ها بگیر تا رزلوشن همه این موارد باعث شده تا وقتی به صفحه نمایش این گوشی نگاه میکنید گل از گلتون بشکفه و به انتخابتون احسنت بگید، البته از اونجایی که رضایتمندی کاربران برای برند شیائومی حرف اول رو میزنه یک امکان خیلی مهم یعنی وجود فیلتر نور آبی به منظور کاهش خستگی چشم های شما رو هم واسه Note 11 Pro Plus فراهم کرده.

    نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 86.1 درصده که یعنی نه با دریایی از حاشیه مواجهیم نه خیلی کمه ( مناسبه) البته نرخ لمس پذیری هم 360 هرتزه که عملکرد نرم و روونی داره.

    اسپیکر گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • دارای اسپیکر استریو
    • دارای جک 3.5 میلی متری هدفون

    Note 11 Proplus 5G phone speaker

    در یک کلام اسپیکرهای Note 11 Pro Plus جز خفن ترین ها محسوب میشه حالا چرا؟ چون اسپیکرهای این گوشی توسط شرکت JBL ساخته شدن خب JBL چه شرکتیه؟ در واقع یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بلندگوهای حرفه ایی درجهان محسوب میشه که در آمریکا تاسیس شده و معروف ترین محصولات این شرکت هم شامل بلندگوهای حرفه ایی و اسپیکرهای شخصیه پس جای هیچ اغراق و غلوی نمیمونه که با چه حجمی از کیفیت و رسایی صدا طرفیم.

    دوربین گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • لنز اصلی: 108 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 26 میلی متر
    • لنز اولتراواید: 8 مگاپیکسل با دیافراگم  f/2.2 و پوشش 120 درجه ایی
    • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسل با دیافراگم  f/2.4
    • لنز سلفی: 16 مگاپیکسل

    لنزهای دوربین نوت 11 پروپلاس فایوجی

    لنز اصلی: کارایی لنز اصلی Note 11 Pro Plus با 11T شیائومی برابری میکند و برای هر دو آنها می توان به ترتیب نمرات عالی، خوب و متوسط را برای روشنایی، شارپنس و ثبت جزیئات در نظر گرفت اما هر دو نیز بلااستثنا از لحاظ گستره داینامیکی و نشان دادن عمق رنگ ها به نحو احسن عمل می کنند. عکاسی در شب نیز با لنز اصلی این گوشی هم خالی از لطف نیست زیرا با وجود حالت نایت مود عکس های شما با کمترین میزان نویز و طبیعی ترین حالت ممکن ثبت می شوند.

    عکاسی با لنز اصلی نوت 11 پروپلاس فایوجی

    لنز اولتراواید: این لنز با پوشش 120 درجه ای که در اختیار شما میگذارد امکان ثبت جزیئات زیادی رو واستون فراهم میکنه ولی عمده تفاوتی که با لنز اصلی داره توی مبحث رنگ ها هست که عملکردش از لنز اصلی ضعیف تره.

    لنز ماکرو: کارایی لنز 2 مگاپیکسلی این گوشی نه زیادی خوبه نه افتضاح و میشه نمره متوسطی رو واسش لحاظ کرد البته 11T شیائومی برای لنز ماکرو یه سنسور 5 مگاپیکسلی درنظر گرفته.

    دوربین سلفی: لنز سلفی 16 مگاپیکسلی کیفیت خودش رو توی بخش زوم ثابت میکنه به طوری که وقتی روی عکس ها زوم میکنید نه تنها خبری از بهم ریختگی لبه های عکس یا جزیئات ثبت شده نیست بلکه سوژه ها نیز با وضوح خیلی بالایی ثبت شده اند.

    فیلم برداری: پوئن مثبت برای Note 11 Pro Plus سرعت خیلی خوب تغییره فوکوس است البته امکان فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه با رزلوشن 2160 × 3840 و یا رزلوشن 1080 × 1920 با کیفیت Full HD و سرعت 120 فریم بر ثانیه برای لنز اصلی را دارید و این مقدار برای لنز سلفی رزلوشن 1080× 1920 با کیفیت Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

    سخت افزار گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • دارای چیپست MediaTek Dimensity 920 (6 nm)
    • دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 
    • مجهز به سیستم LiquidCool Technology 2.0

    مشخصات سخت افزاری نوت 11 پروپلاس فایوجی

    هملنطور که در اوایل این مقاله عرض کردیم Note 11 Pro Plus با گوشی A53 کره ایی سامسونگ و Xiaomi 11T در رقابته خب توی قسمت سخت افزار شاهد رقابت تنگاتنگ این 3 گوشی با یک دیگر هستیم. شاید همه ما در نگاه نخست چیپست های اسنپدراگون را از مدیاتک با ارزش تر و قوی تر بدانیم اما در بررسی Note 11 Pro Plus  متوجه شدیم که تراشه های مدیاتک هم از ارزش بسیار بالایی برخوردارند، وقتی عملکرد آن را در بازی کال آف دیوتی مورد بررسی قرار دادیم خبری از لگ و باگ نبود و همچنان سرسختانه پایداری خودش رو حفظ میکرد توی این بخش با وجود اینکه 11T از تراشه مدیاتک 1200 برخورداره اما عملکرد ان از لحاظ پایداری با Note 11 Pro Plus برابر است و رقیب کره ایی یعنی A53 چندین پله عقب تره.

    و اما بحث مهم داغ شدن پنل پشتی، توی تستی که ما برای این گوشی انجام دادیم یعنی چیزی حدود 60 الی 90 دقیقه بازی پابجی شاهد حرارت زیادی از پنل پشتی نبودیم و مقدار دمایی که حس میشد کاملا طبیعی بود.

    باتری گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • باتری 4500 میلی آمپری ( غیرقابل تعویض)
    • دارای قابلیت شارژ سریع 120 واتی

    ظرفیت باتری و اداپتور شارژر نوت 12 پروپلاس فایوجی

    ظرفیت باتری این گل سرسبد شیائومی چیزی حدود 4500 میلی آمپره یعنی نگهداری شارژ مناسبه اما وجود شارژر 120 واتی دغدغه شما رو در مورد مدت زمان شارژ به حداقل میرسونه به طوری که گوشی شما در عرض 15 دقیقه از شارژ کامل برخوردار خواهد بود و این در حالیکه گوشی 11T دارای آداپتور 66 واتی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپریه پس Note 11 Pro Plus یه پله جلوتره.

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Note 11 Pro Plus 5G

    • دارای اندروید 11
    •  دارای روابط کاربری MIUI 12.5

    برنامه ها و اندروید گوشی نوت 11 پروپلاس فایوجی

    روابط کاربری رقیب کره ایی A53 سامسونگ بالاتره و در دراز مدت هم پایدای بیشتری داره اما برای Note 11 Pro Plus روابط کاربری MIUI در نظر گرفته شده که مطابق با توقع ما نبود (بیشتر از اینا توقع داشتیم)، امکان اینکه روابط کاربری شیائومی آپدیت بگیرن خیلی زیاده و موضوع آپدیت های زیاد واسه گوشی های این برند ثابت شده است پس یکمی صبوری لازمه اما در مورد MIUI 12.5 یکی از امکانات فوق العاده جذاب و هیجان انگیزش امکان شخصی سازی هست که در اختیار شما میزاره.

    اقلام همراه

    اقلام موجود در جعبه این گوشی شامل: کابل شارژ تایپ C، کاور ژله ایی، دفترچه راهنما، آداپتور شارژ شیائومی و سوزن جهت خارج کردن سیم کارت است.

    جعبه گشایی نوت 11 پروپلاس فایوجی

    جمع بندی کلی

    با توجه به بازه قیمتی که Note 11 Pro Plus به خودش اختصاص داده وجود امکانات فوق العاده ایی از قبیل شارژر 120 واتی، اسپیکرهای ساخته شرکت JBL، صفحه نمایش خفن و طراحی چشمگیر باعث ارزش خرید بالای این گوشی در بازارهای روز شده. در این مقاله سعی کردیم به تحلیل جز به جز قسمت هایی که در خرید یک گوشی برای کاربران اهمیت دارد، بپردازیم و شما را برای تصمیم گیری بهتر راهنمایی کنیم کلام اخر اینکه ریش و قیچی دست خود شماست.

     

    مزايا

    • اسپکرهای قدرتمند ساخته شرکت JBL
    • صفحه نمایش فوق العاده جذاب با فرش ریت 120 هرتز
    • فست شارژ 120 واتی

    معايب

    • باتری 4500 میلی آمپری
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2021
    رنگ بندی مشکی (Graphite Gray)، سبز (Forest Green)، آبی روشن (Star Blue)
    سایر ویژگی ها دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب بازی، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی، دارای قابلیت تشخیص چهره (Face ID)
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) MediaTek Dimensity 920 (6 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G68 MC4
    پردازنده مرکزی(CPU) 2 هسته Cortex-A78 و 6 هسته Cortex-A55
    فرکانس پردازنده مرکزی 2 هسته با سرعت 2.5 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    » مشخصات حافظه
    حافظه داخلی 256 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی سه‌گانه
    رزولوشن دوربین پشت 2 + 8 + 108 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 ، فاصله کانونی 26 میلی‌متر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
    فلش LED
    عکاسی پانوراما دارد
    کیفیت فیلمبرداری 4K (3840 × 2160), Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه
    لرزشگیر تصویر ندارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه (Dual Pixel PDAF)
    قابلیت های دوربین اصلی دارای لنز اولترا واید با زاویه 120 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، قابلیت عکاسی HDR، فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ
    نوع صفحه نمایش Super AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.1 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها قابلیت دریافت چند لمس همزمان، نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز، میزان روشنایی حداکثر 1200 نیت، پوشش رنگ های طیف DCI-P3، فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم‌ (Eye Comfort)، نرخ لمس پذیری 360 هرتز، دارای حالت Reading mode 3.0
    »صدا
    بلندگو استریو
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 8.3 × 76.2 × 163.7 میلی‌متر
    وزن 204 گرم
    جنس بدنه پنل پشت و پنل جلو شیشه (Gorilla Glass 5)
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A (CA), 5G
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi ،NFC
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.1, A2DP, LE
    مادون قرمز دارد
    فن‌آوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS, NavIC
    درگاه ارتباطی USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11.0
    رابط کاربری MIUI 12.5
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI
    فرمت های پخش ویدئو MP4 WMV, MKV
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی 360 درجه (360° Ambient Light)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله‌ای
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 120 واتی (Fast Battery Charging 120W)، امکان شارژ 100 درصد در 15 دقیقه، دارای قابلیت شارژ سریع +Quick Charge 3، دارای قابلیت Power Delivery 3.0، مجهز به سیستم خنک کننده LiquidCool Technology 2.0
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
     صفحه نمایش موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13  از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی  11T Pro 5G از روبرو
    Xiaomi wireless handsfree model Haylou black color GT6

    هندزفری بی سیم شیائومی مدل Haylou GT6

    Xiaomi Haylou GT6 True Wireless Handsfree
    تومان
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 11 از روبرو