جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT ظرفیت داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi Poco X3 GT 5G internal 256GB - 8GB RAM Mobile Phone
    *
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Xiaomi Poco X3 GT

    در خدمت شما هستیم با بررسی یک عضو دیگر از خانواده Poco بعد از عرضه Poco x3  که مثل بمب توی بازار ترکید و بعد از ان Poco x3 Pro کمپانی شیائومی تصمیم گرفت تا عضوهای جدیدی به این خانواده اضافه کند، یکی از این اعضا Poco X3 GT است که قیمت ارزان تری نسبت به دو عضو هم خانواده خود دارد اما کارایی و کیفیت ان مخصوصا برای افراد گیمر نه تنها از یک گوشی پرچمدار کمتر نیست، بلکه بیشتر هم است ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 120 هرتزی با قابلیت تطبیق پذیری و ارتقا بخش سخت افزاری باعث شده تا این گوشی همانند Poco X3 و بقیه اعضا خانواده اش سرو صدای زیادی به پا کند و کاربران زیادی مشتاق به خرید ان باشند، در ادامه با گهر تک همرا باشید تا به بررسی ارزش خرید این میان رده از خانواده Poco بپردازیم.

     طراحی گوشی Poco X3 GT

    • قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت بصورت همزمان
    • عدم وجود درگاه کارت حافظه جانبی
    • دارای محافظ گوریلا گلس ویکتوس و گواهینامه IP53
    • موجود در 3 رنگ مشکی، آبی و سفید

    سوپرایزهای زیاد کمپانی شیائومی در زمینه طراحی برای سری های Poco کاربران زیادی را تحت تاثیر قراره داده این کمپانی هر بار طراحی های متفاوت تری نسبت به نسل قبل در نظر می گیرد، پنل پشتی Poco X3 GT پلاستیکی است ولی حس استفاده از یک کالا بی کیفیت و پایین رده را نخواهید داشت، این گوشی در 3 رنگ مشکی براق بدون شیارهای عمودی و آبی و سفید دارای شیارهای عمودی در قسمت پنل پشتی به بازار عرضه شده است، اما رنگ آبی ان مطابق با تابش نور از کم رنگ به تیره متغییر است، Poco X3 GT از وزن 193 گرمی، نمایشگر 6.6 اینچی، محافظ گوریلاگلس ویکتوس و گواهی IP53 که باعث مقاومت ان در برابر اب و رطوبت می شود، بهره میبرد.

    در قسمت پشتی یک ماژول مستطیلی شکل که 3 لنز دوربین و یک فلش را در خود جای داده، مشاهده می کنید، همچنین در لبه پایینی میکروفون، اسپیکر و درگاه Type_c و در قسمت سمت راست دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه ادغام شده پاور با حسگر اثر انگشت وجود دارد، قسمت سمت چپ خشاب سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان دیده می شود و اما در لبه ی بالای گوشی سنسور مادون قرمز و اسپیکر دوم تعبیه شده است.

     صفحه نمایش گوشی Poco X3 GT

    • دارای نمایشگر 6.6 اینچی LCD
    • نرخ نوسازی متغییر 120/ 90/60 هرتزی صفحه نمایش با قابلیت تطبیق پذیری
    • حداکثر روشنایی صفحه نمایش 450 نیت

    Poco X3 GT دارای صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 و نرخ نوسازی 120 هرتز است، البته در زمان خرید این نرخ بصورت پیشفرض روی 60 هرتز می باشد و هنگام گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و دیدن فیلم نرخ نوسازی به ترتیب از 120 به 50 هرتز می رسد، همین ویژگی باعث شده تا در میزان مصرف باتری بهینه سازی خوبی صورت گیرد.

    وجو پروفایل Standard  قابلیت پشتیبانی از طیف زنگی RGB را به این گوشی می دهد که در نگاه نخست ممکن است رنگ ها زیاد سرد بنظر برسند، اما این طور نیست زیرا طیف رنگی RGB، رنگ های زیاد و متنوعی را به خود اختصاص داده است.

     اسپیکر گوشی Poco X3 GT

    • دارای اسپیکر استریو
    • خروجی صدا با کیفیت 24 بیت / 192 کیلوهرتز، اسپیکرها تنظیم شده توسط کمپانی JBL

    کمپانی شیائومی در مقایسه با رقبای همترازش، برای گوشی های میان رده Poco از اسپیکرهای استریو استفاده میکند و شاید یکی از دلایلی که گوشی های شیائومی را در بین مردم پرطرفدار کرده، استفاده از همین امکانات بالا برای گوشی های میان رده است. طبق تست صدایی که انجام شد کیفیت و تفکیک صداعالی و بلندی ان قابل قبول بود، همچنین اگر شما گیمر حرفه ایی هستید اسپیکرهای Poco x3 GT تجربه ایی لذت بخش هنگام بازی برای شما به ارمغان می اورد.

    دوربین گوشی Poco X3 GT

    • دارای 3 لنز دوربین و فلش در ماژول پشتی
    • لنز اصلی: 64 مگا پیکسل
    • لنز اولتراواید: 8 مگا پیکسل با پوشش 120 درجه ایی
    •  لنز ماکرو: 2 مگا پیکسل
    • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

    لنز اصلی: لنز اصلی Poco X3 GT در مقایسه با سایر رقبای همترازش و با توجه به بازه قیمتی که به خود اختصاص داده، عملکرد مطلوب تری دارد که این مورد در سایر رقبا مشاهده نمی شود. عکس های ثبت شده توسط این لنز در صورت عدم وجود فوکوس، شارپنس، داینامیک رنج و روشنایی قابل توجهی دارند.همچنین پرتره های ثبت شده نشان از کیفیت بالای دوربین های Poco X3 GT دارد به طوری که سوژه با ریزتزین جزئیات و بالاترین کیفیت ثبت شده و به خوبی می توان ان را بک گراند تشخیص داد.

     

    لنز اولتراواید:  همونطور که قبلا هم اشاره کردیم عکاسی با لنز اولتراواید چه در گوشی های شیائومی چه سایر برندها، کیفیتی همانند لنز اصلی در اختیار شما قرار نمی دهد، در این قسمت ما شاهد افت داینامیک رنج و شارپنس هستیم، اما بازهم اگر نور کافی و حوصله زیادی داشته باشید، می توانید عکس های مناسبی ثبت کنید.

    لنز ماکرو: کیفیت عکس های ثبت شده توسط لنز ماکرو، چندان چنگی به دل نمیزند و به طور کلی لنز ماکرو برای اکثر گوشی های جنبه فانتزی دارد با تمام این موارد Poco X3 GT در میان سایر رقبای برای این لنز بهتر عمل می کند و رضایتمندی کاربران را به خوبی به عمل اورده است.

    دوربین سلفی: دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Poco X3 GT عکس هایی با جزئیات بالا ثبت می کند و در صورت داشتن نور کافی، قادر به ثبت سوژه های خفنی هستید.

    فیلم برداری: با لنز های Poco x3 GT فیلم برداری با کفیت 4K را تجربه خواهید کرد، وجود استودیو مود که به صورت نرم افزاری هنگام فیلم برداری فعال می شود باعث شده تا حد زیادی از لرزش و تکان های شدید کاسته شود.

    سخت افزار گوشی Poco X3 GT

    • دارای پردازنده Meditek 5G 1100
    • دارای حافظه داخلی 128/256 و رم 8 گیگابایتی
    • دارای پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9

    برای Poco X3 GT از تراشه مدیاتک 5G، 1100 استفاده شده و دارای CPU، هشت هسته ایی شامل Cortex-A78 چهار هسته ایی با فرکانس پیشفرض 2.6 گیگاهرتز و Cortex- A55 چهار هسته ایی با فرکانس 2 گیگا هرتز است. نکته مهم پشتیبانی این گوشی از نسل پنجم شبکه اینترنت می باشد.

    اگر بخواهیم عملکرد سخت افزاری Poco X3 GT را با برادرش Poco X3 مورد بررسی قرار دهیم، می تونیم بگیم Poco x3 GT عملکرد بهتر و روانتری دارد و خبری از لگ و باگ نیست، همچنین شیائومی با استفاده از سیستم Cooling تا حد زیادی توانسته مشکل داغ شدن پنل پشتی را برطرف کند تا فشار چندانی متوجه گوشی نشود. کلام اخر، با توجه به اینکه خبری از درگاه حافظه جانبی نیست، توصیه می کنیم حافظه 256 گیگابایتی این گوشی را خریداری کنید که اختلاف قیمت فراوانی با حافظه 128 ندارد.

    باتری گوشی Poco X3 GT

    • دارای باتری 5000 میلی امپر ساعتی لیتیومی
    • دارای فست شارژ 67 واتی

    موضوع دیگری که موجب ترغیب کاربران برای خرید گوشی های شیائومی شده، فرایند کوتاه شارژ و قابلیت نگهداری طولانی مدت ان است، به طوری که مدت زمان کامل شارژ شدن این گوشی تنها در 42 دقیقه صورت میگیرد و همین موضوع باعث برتری Poco X3 GT نسبت به سایر رقبای همترازش شده است.

    نرم افزار و روابط کاربری Poco X3 GT

    • دارای اندروید 11
    • دارای روابط کاربری MIUI 12.5

    بطور کلی شیائومی روابط کاربری خیلی خوبی در اختیار کاربران قرار می دهد، این روابط کاربری موجب دسترسی به آپدیت های فراوان و شخصی سازی یکسری از قسمت های گوشی شده که در نوع خودش خیلی جالبه.

    اقلام همراه

    محتویات جعبه این گوشی شامل دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر 67 واتی، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت است.

    ایا گوشی Poco X3 GT ارزش خرید دارد یاخیر؟

    خب Poco X3 GT جز گوشی های میان رده محسوب می شود و با توجه به بازه قیمتی، شاهد عملکرد فوق العاده ان در بخش باتری، اسپیکر و دوربین ها نسبت به سابر رقبای همتراش هستیم. اگر به دنبال یک گوشی میان رده و با کارایی بسیار عالی، امکانات زیاد، دوربین فوق العاده هستید پیشنهاد ما Poco X3 GT است.

     

    مزایا

    • وجود گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت از صفحه نمایش
    • دارای گواهینامه IP53
    • وجود اسپیکرهای استریو
    • تطبیق پذیری نرخ نوسازی صفحه نمایش

    معایب

    • عدم وجود کارت حافظه جانبی
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2021
    رنگ بندی مشکی (Stargaze Black)، سفید (Cloud White)، آبی (Wave Blue)
    سایر ویژگی ها فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه گانه، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) MediaTek MT6891Z Dimensity 1100 5G (6 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G77 MC9
    پردازنده مرکزی(CPU) 4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته با سرعت 2.6 گیگاهرتز (Cortex-A78)، 4 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A78)
    » مشخصات حافظه
    کارت حافظه ندارد
    حافظه داخلی 256 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی سه گانه
    رزولوشن دوربین پشت 2 + 8 + 64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، سایز سنسور 1/1.97 اینچ، سایز پیکسل 0.7 میکرومتر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2، سایز پیکسل 1.12 میکرومتر - دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دوربین 16 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
    فلش LED
    عکاسی پانوراما دارد
    کیفیت فیلمبرداری (4K (3840× 2160), Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن Full HD با سرعت 30/60/120 فریم بر ثانیه
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت های دوربین اصلی دارای لنز واید، دارای لنز اولتراواید با زاویه 120 درجه، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، قابلیت عکاسی و فیلمبرداری HDR
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.6 اینچ
    نوع صفحه نمایش IPS LCD
    تراکم پیکسل در هر اینچ 399 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 84.9 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس (Corning Gorilla Glass Victus)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها حداکثر روشنایی صفحه نمایش 450 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از استاندارد HDR10
    »صدا
    بلندگو استریو
    خروجی صدا پورت USB Type C
    جک 3.5 میلیمتری ندارد
    توضیحات صدا خروجی صدا با کیفیت 24 بیت / 192 کیلوهرتز، اسپیکرها تنظیم شده توسط کمپانی JBL
    » بدنه
    ابعاد 8.9 × 75.9 × 163.3 میلیمتر
    وزن 193 گرم
    جنس بدنه پنل جلو شیشه، بدنه پشت پلاستیک
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، 5G ،LTE-A (CA)
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.2, A2DP , LE
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS, QZSS
    درگاه ارتباطی USB Type C، استاندارد 2.0
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11.0
    رابط کاربری MIUI 12.5
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی ACC, AMR, FLAC, MIDI, MP3, OGG, WMA, WAV, aptX
    فرمت های پخش ویدئو 3GPP, AVI, FLASH Video, H.263, H.264, MKV, MP4, WMV, Xvid
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نما (Compass)، طیف رنگ (Color Spectrum)
    اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 67 واتی (Fast Baterry Charging 67W)، دارای قابلیت شارژ سریع 100 درصد در 42 دقیقه، سازگار با فناوری ( USB Power Delivery 3.0)
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *