جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی 11T 5G ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت(گلوبال)

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi 11T 5G internal 128GB - 8GB Ram Mobile Phone
    *
    *
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Xiaomi 11T 5G

    همراهان عزیز گهر تک سلام در این مقاله قصد داریم تا یکی از اعضا پرطرفدار خانواه شیائومی یعنی 11T 5G را مورد بررسی قرار دهیم.

    Xiaomi 11T 5G از جمله محصولات پرطرفدار کمپانی شیائومی محسوب میشود، مشخصه ها و ویژگی هایی که این گوشی به خود اختصاص داده هر کاربری را ترغیب به خرید و مجذوب می کند، وجود ویژگی هایی از قبیل؛ دوربین 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش با کیفبت بالا، عملکرد مطلوب باتری، طراحی متفاوت، سخت افزاری قوی برای بازی های سنگین باعث شده تا از سمت کاربران بازخوردهای مثبت زیادی به خود اختصاص دهد و ارزش خرید این گوشی دوچندان شود. در ادامه باید عرض کنیم که از همراهی شما برای بررسی ریز جزیئات Xiaomi 11T 5G با گهر تک سپاس گذاریم.

    طراحی گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای فریم فلزی
    • طراحی متفاوت و زیبا پنل پشتی( از جنس شیشه)
    • دارای 3 رنگبندی سفید، آبی و خاکستری مات
    • دارای گواهینامه IP53

    11T 5G از وزن 203 گرمی بهره میبرد و همانند Poco X3 یک گوشی سنگین محسوب میشود اما در عوض انحنای لبه ها باعث خوش دستی و رضایتمندی خریداران بوده است و مشکل سنگینی ان را تا حد زیادی از دید کاربران مترفع کرده. وجود فریم المینیومی باعث شده تا بدنه مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشد و شیشه ایی بودن پنل 11T 5G را در زمره گوشی های با طراحی متفاوت و زیبا قرار داده است، برای کار با 11T 5G باید از هر دو دست خود استفاده کنید زیرا صفحه نمایش ان 6.67 اینچ است ( و قاعدتا یک دست صدا نداره) نا گفته نماند که این صفحه نمایش دارای محافظ گوریلا گلس ویکتوس می باشد ماژول دوربین ان همانند Poco X3 کمی برجستگی دارد که اگر ان را روی یک سطح قرار دهیم ممکن است گوشی شما سر بخورد و در مواردی اگر از یک گارد مناسب استفاده نکنید امکان ضربه به دوربین ها دو چندان می شود( خلاصه حواستون باشه).

    در پنل جلویی شاهد یک بریدگی دایره ایی شکل هستیم که دوربین سلفی در ان گنجانده شده، در قسمت پایینی گوشی درگاه Type_c، اسپیکر و خشاب سیم کارت دو اسلاتی با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت دیده می شود، همچنین در قسمت سمت راست همانند سایر اعضای خانواده شیائومی دکمه ادغام شده پاور با حسگر اثر انگشت که عملکرد بسیار نرم و سریعی دارد و دکمه کم و زیاد کردن صدا به چشم می خورد. در نهایت در قسمت بالایی اسپیکر و سنسور مادون قرمز تعبیه شده اند.

    صفحه نمایش گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای رزولوشن 1080 و نرخ تازه سازی 120 هرتز
    • روشنایی 1000_800 نیت
    • پشتیبانی از یک میلیارد رنگ RGB

    می توانیم بگویم در قسمت نمایشگر با یک غول طرفیم، وجود رزولوشن 1080 و روشنایی 1000_800 نیتی باعث شده تا در حالت عادی پیکسل های صفحه نمایش قابل شناسایی نباشد و لطمه ایی از بابت نبود نور در محیط های تاریک متوجه چشم های شما نباشد، 11T 5G قابلیت پشتیبانی از یک میلیارد رنگ با پروفایل رنگ های RGB در حالت Original را دارد و به هیچ وجه حالت آبرنگی شدن رنگ ها و بهم ریختگی در انها برای صفحه نمایش دیده نمی شود.

    نرخ نوسازی صفحه نمایش در مقایسه با سایر رقبا بصورت پیشفرض روی 120هرتز است و در صورت عدم پشتیبانی یکسری بازی مانند کال اف دیوتی این نرخ به 60 هرتز می رسد. از مزایای دیگر این صفحه نمایش بالا بودن حساسیت لمسی پنل با نرخ 480 هرتز است که به سرعت تماس دست شما را تشخیص می دهد و موجب شده تا بازی کردن و کار کردن با 11T 5G تجربه ایی خوشایند برای کاربران به همراه داشته باشد.

    اسپیکر گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای دو اسپیکر استریو
    • رسایی و تفکیک صدای فوق العاده

    اسپیکر های استریو و محل تعبیه انها شما را شگفت زده خواهد کرد، حجم صدایی که از این اسپیکر ها خارج می شود بقدری خوب و با کیفیت است که از انتظارت این گوشی میان رده بسیار بالاتر است و باعث غافلگیریتان می شود.

    تجربه ایی متفاوت هنگام تماشای فیلم و بازی کردن و گوش دادن به موزیک ارمغان خروجی متعادل صدای اسپیکرهای 11T 5G برای شما است. همچنین این اسپیکرها طوری طراحی شده اند که جایی نگرانی برای قرار گرفتن هر شی خارجی یا دست شما در محل خروجی صدا وجود نخواهد داشت و از رسایی صدا کم کاسته نمی شود (  پس اسپیکرهای 11T 5G را دست کم نگیرید).

    دوربین گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای 3 لنز دوربین در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی
    • لنز اصلی: 108 مگاپبکسل
    • لنز اولتراواید: 8 مگاپیکسل
    • لنز ماکرو: 5 مگا پیکسل
    • لنز سلفی: 16 مگاپیکسل

    لنز اصلی: 108 مگاپیکسلی بودن لنز اصلی عکس هایی با جزیئات رنگی مناسب در اختیار شما قرار می دهد، در این لنز خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست و در عوض ان فوکوس بقدری خوب است که از عیب اول کاسته، همچنین عملکرد لنز اصلی Xiaomi 11T 5G در مقایسه با گلکسی A53 بهتراست.

     

    لنز اولتراواید: پوشش زاویه 120 درجه ایی لنز اولتراواید ثبت جزیئات عکس ها را بالا میبرد و خبری از کج بودن و بهم ریختگی رنگها در عکس نیست.

     

    لنز ماکرو: قابلیت شگفت انگیز 11T 5G در بخش لنز ماکرو قابل مشاهده است، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو از فوکوس خودکار برخوردار بوده و عکس های شما بشدت باکیفیت و دارای عمق و بافتی مناسبی هستند.

     

    دوربین سلفی: برای لنز 16 مگاپیکسلی 11T 5G ، ویژگی Ominvision دیده می شود که دارای پیکسل های 1 میکرومتری است و عکس های شما را با کیفیت بالاتری ثبت می کند.

    فیلم برداری: Xiaomi 11T 5G  عملکرد مناسبتری نسبت به Xiaomi 11T 5G Pro دارد، شما امکان ضبط فیلم با کیفیت 4k و 60 فریم در هر ثانیه را دارید که ممکن است در بخش فوکوس کمی به مشکل بخورید اما در صورت عدم تکان های شدید گوشی، جای نگرانی از بابت کیفیت فیلم نخواهد بود.

    سخت افزار گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای چیپست MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G
    • دارای پردازنده گرافیکی Mali_ G77
    • دارای حافظه 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

    تراشه دایمنسیتی 1200 مدیاتک، از جمله محصولات پر قدرت این کمپانی است که اغلب این تراشه برای گوشی های میان رده استفاده می شود و عملکرد مطلوبی در زمینه کنترل حرارت و سیستم Cooling دستگاه داشته، همچنین کارایی ان از تراشه اسنپدراگون 865 نیز بیشتر است.

    این تراشه دایمنسیتی قابلیت پشتیبانی از نسل پنج شبکه اینترنتی و سرعت دانلود 2.5 و 4.7 گیگابیت بر ثانیه رادارد. همانطور که در بخش نرم افزار و روابط کاربری ذکر خواهیم کرد Xiaomi 11T 5G از روابط کاربری MIUI 12.5 بهره میبرد که بروز رسانی های زیادی از جمله در بخش باتری دارد، در این قسمت 3 گزینه عملکرد، تعادل و ذخیره سازی باتری به چشم میخورد که قرار دادن دستگاه روی حالت عملکرد باعث بالاتر رفتن کارایی گوشی و مصرف بهینه باتری شده است. در نهایت طبق بررسی های انجام شده این گوشی با رقبای کره ایش مشخص شد که 11T 5G در زمینه پردازنده گرافیکی عملکرد بهتری دارد اما در بخش سخت افزاری مقدار کمی ضعیف تر است.

    باتری گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای باتری 5000 میلی امپر ساعتی
    • دارای فست شارژ 67 واتی

    وجود شارژر 67 واتی باعث شده تا مدت زمان شارژ این گوشی بسیار کوتاه باشد به طوری که تنها در ظرف 40 دقیقه شاهد شارژ کامل 11T 5G هستیم، اگر از دستگاه خود استفاده خاصی نکنید می توانید تا 27 ساعت و 50 دقیقه شارژ نگهدارید اما در صورت استفاده روزمره و وب گردی این عدد به 10 ساعت و 13 دقیقه می رسد و همه این ها در حالیست که برای رقیب کره یعنی گلکسی A53 نه خبری از باتری و نه نگهداری طولانی شارژ است ( نتیجه میگیریم که 11T 5G یک باتری فوق خفن داره)

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Xiaomi 11T 5G

    • دارای اندروید 11
    • دارای روابط کاربری MIUI 12.5 و اپدیت تا اندروید 14

    در صورت خرید Xiaomi 11t 5G فقط خوش شانسی خود را ثابت کرده اید، این گوشی بصورت پیشفرض از اندروید 11 و روابط کاربری MIUI12.5 پشتیبانی می کنه اما بخت با شما زیادی یاره زیرا کمپانی شیائومی ادعای اپدیت روابط کاربری 11T 5G تا اندروید 14 و روابط کاربری MIUI13 را دارد ( پس ببینید با چه گوشی خفنی طرف هستین) از جمله مزایای روابط کاربری MIUI 13 بهینه سازی بالا در زمینه استفاده از برنامه های پیشفرض و ارتقا عملکرد باتری است.

     وجود این همه اپدیت و کارکردن با روابط کاربری شیائومی و بروز بودن همیشه برنامه ها باعث ارزش خرید بالای این گوشی در بازارهای جهانی شده است.

    اقلام همراه

    هنگام انباکس کردن جعبه این گوشی شاهد اقلامی همچون دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر 67 واتی شیائومی، کابل USB Type C، سوزن جهت خارج کردن سیم کارت و کاور ژله ای خواهید بود.

    جمع بندی کلی

    در این مقاله سعی کردیم تا همه بخش های این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم تا شما متوجه مزایا و معایب ان شوید، خب Xiaomi 11T 5G رقیب سرسخت گلکسی A53 است که در بسیاری از موارد از جمله باتری عملکرد بهتری نسبت به ان دارد، از مزایای دیگر این گوشی بالا بودن سرعت شارژ، پشتیبانی صفحه نمایش از یک میلیارد رنگ RGB ،عملکرد پردازنده گرافیکی، تراشه دایمنسیتی برای گیمرهای حرفه ایی و اسپیکرهای استریو، راوبط کاربری MIUI 12.5 و اندروید 11 است. بررسی این همه ویژگی مثبت باعث شده تا 11T 5G بتواند از رقیب سرسخت خود یعنی گلکسی A53 جلو بزند و ارزش خرید بالایی را به خود اختصاص دهد.

     

    مزایا

    • دارای فست شارژ 67 واتی و قابلیت نگهداری طولانی شارژ
    • دارای تراشه قدرتمند Dimensity 1200

    معایب

    • دارا بودن گواهینامه IP53 ( این در حالیست که رقبای همتراز از گواهینامه IP67 برخوردارند)
    • کم بودن روشنایی صفحه نمایش ( در برخی از رقبا مقدار روشنایی به 1200 نیت می رسد.)

     

    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2021
    رنگ بندی خاکستری (Meteorite Gray)، سفید (Moonlight White)، آبی (Celestial Blue)
    سایر ویژگی ها فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه گانه، مناسب عکاسی، مناسب بازی
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G (6 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G77 MC9
    پردازنده مرکزی(CPU) 4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 1 هسته با سرعت 3.0 گیگاهرتز (Cortex-A78)، 3 هسته با سرعت 2.6 گیگاهرتز (Cortex-A78) و 4 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز
    » مشخصات حافظه
    حافظه رم 8 گیگابایت
    حافظه داخلی 128 گیگابایت
    کارت حافظه پشتیبانی نمیکند
    »دوربین
    دوربین دوربین سه گانه
    رزولوشن دوربین پشت 5 + 8 + 108 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلیمتر، سایز سنسور 1/1.52 اینچ، سایز پیکسل 0.7 میکرومتر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.5، فاصله کانونی 27 میلیمتر، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
    فلش LED دوگانه / Dual-Tone
    کیفیت فیلمبرداری (4K (3840× 2160), Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن Full HD (1920× 1080) با سرعت 30/60/120 فریم بر ثانیه
    لرزشگیر تصویر , ندارد
    عکاسی پانوراما دارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، اولتراواید با زاویه 120 درجه، قابلیت عکس برداری تله فوتو ماکرو (telephoto macro)، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ
    نوع صفحه نمایش AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 395 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن (2400 × 1080) +Full HD
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.1 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها پشتیبانی از استاندارد +HDR10، حداکثر میزان روشنایی 1000 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز
    »صدا
    بلندگو دوگانه (استریو)
    خروجی صدا USB Type-C
    جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی نمیکند
    » بدنه
    ابعاد 8.8 × 76.9 × 164.1
    وزن 203 گرم
    جنس بدنه بدنه پشت شیشه، پنل جلو شیشه (گوریلا گلس ویکتوس)، دور بدنه آلومینیوم
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE band 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 28(700), 32(1500), 38(2600), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه، LTE-A
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi، NFC
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.2، A2DP ،LE ،aptX HD ،aptX Adaptive
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS
    درگاه ارتباطی USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض پشتیبانی نمیکند
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11
    رابط کاربری MIUI 12.5
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند
    منوی فارسی پشتیبانی میکند
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش ویدئو H.264, H.265, AV1, VP9
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، مجاورتی (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)
    اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله ای
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 67 واتی (Fast Baterry Charging 67W)، دارای قابلیت شارژ سریع 100 درصد در 36 دقیقه
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    صفحه نمایش موبایل شیائومی  11T Pro 5G از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G  از روبرو
    صفحه نمایش موبایل سامسونگ Galaxy A33 5G از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 11 از روبرو