جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی Poco M4 Pro ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi Poco M4 Pro 256GB - 8GB RAM Mobile Phone
    *
    • در دسترس نیست
    *
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Xiaomi Poco M4 Pro

    کمپانی شیائومی ثابت کرده هر کدام از محصولاتی که وارد بازار میکند ویژگی ها و امکانات خاصی دارند مشخصه هایی که ممکن است در بین رقبای همتراز با رنج قیمت مشابه وجود نداشته باشد وهمین امر باعث شده تا این برند در بین مردم زیادی محبوب باشد به هر حال اگر این ویژگی ها و مزایا از رقبای کره ایی بیشتر نباشد، کمتر هم نیست در ادامه با گهرتک همراه باشید تا وارث گوشی Poco m3 pro یعنی Poco m4 pro را مورد بررسی قرار دهیم.

    طراحی گوشی Poco M4 Pro

    • دارای وزن 195 گرم
    • طراحی مشابه با Note 11 pro و Poco m3 pro
    • در سه رنگ مشکی، ابی و زرد

    طراحی poco m4 pro، poco m3 pro و Note 11 pro تقریبا از روی هم الگوبرداری شده و مشابه می باشند( تا حدود زیادی اما نه کامل)، رنگ های موجود در بازار برای این گوشی مشکی، ابی و زرد است. هر چه کمپانی های دیگر سعی در کوچک کردن نام برند خود درپنل پشتی یا قسمت های دیگر گوشی دارند در عوض شیائومی در این قسمت سنگ تمام گزاشته و ما شاهد نام Poco در سایز بسیار بزرگی در پنل پشتی هستیم، این قاب بصورت مات طراحی شده که ( بازم رد اثر انگشت کم و بیش خود نمایی میکنه)، همچنین شما با یک گوشی که ضخامت خیلی کمی داشته باشد طرف نیستید ( ضخامت 8.8 میلی متری) و این ویژگی باعث شده بیرون زدگی ماژول دوربین ( دارای سه لنز و یک فلش) در پنل پشتی کمتر به چشم بیاید.

    در قسمت پایینی جک 3.5 میلی متری، درگاه شارژ تایپ C و میکروفون تعبیه شده و در لبه سمت راست شاهد دکمه کم و زیاد کردن ولوم و حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور هستیم و در قسمت سمت چپ ( طبق معمول سری های Poco) خشاب سیم کارت با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت دیده میشود.در پنل جلویی یک دوربین 16 مگا پیکسلی سلفی وجود دارد در نهایت وزن Poco M4 Pro ، 195 گرم میباشد ( که نه زیادی سنگینه نه سبک).

    صفحه نمایش گوشی Poco M4 Pro

    • دارای نرخ نوسازی متغییر 90_60 هرتز
    • دارای رزولوشن 1080 و روشنایی 450 نیتی

    مقدار روشنایی Poco M4 Pro برای کاربران قابل قبول بوده و در استفاده روزانه عملکرد مطلوبی داشته است اما برای استفاده در محیط باز مخصوصا زیر نور افتاب مقداری چالش خواهید داشت. نرخ نوسازی بصورت پیشفرض روی 60 هرتز است ( اما اگر بازی یا برنامه ایی نیاز به نرخ بالاتری داشته باشد میتوانید بصورت دستی ان را روی 90 هرتز تنظیم کنید). صفحه نمایش Super Amoled باعث شده تا هنگام کار کردن تجربه ایی لذت بخش داشته باشد زیرا عمق و بازتاب رنگی چشم نوازی مهمان نگاه های شما خواهد بود.

    اسپیکر گوشی Poco M4 Pro

    • دارای دو اسپیکر استریو

    پیشرفت محسوس Poco M4 Pro نسبت به Poco M3 Pro در زمینه اسپیکر است و برخلاف M3 Pro دارای دو اسپیکر استریو میباشد که یکی در فریم بالایی ( که میتوان ان را اسپیکر مکالمه هم محسوب کرد) و دیگری در فریم پایینی است، بیس اصلی صدای خروجی از نظر کاربران قابل قبول بوده هرچند که در مواقعی اسپیکر بالایی مقداری ضعیف تر عمل میکند اما اسپیکر پایینی با عملکرد قدرتمندی که دارد از ضعف دیگری کاسته و با تمام موارد ذکر شده، اسپیکر M4 Pro در این رنج قیمت و با توجه به میان رده بودن ان از کیفیت خوبی برخوردار است.

    دوربین گوشی Poco M4 Pro

    • لنز اصلی: 64 مگا پیکسل
    • لنز اولتراواید: 8 مگا پیکسل
    • لنز ماکرو: 5 مگا پیکسل
    • لنز سلفی: 13 مگا پیکسل

    لنز اصلی: با توجه به 64 مگا پیکسلی بودن این لنز ممکن است در درجه اول فکر کنید، خروجی عکس ها نامناسب خواهد بود اما اینطور نیست( درسته که خانواده ردمی و چند سری از خانواده پوکو از لنز اصلی 108 مگا پیکسلی برخوردارند ولی لنز M4 Pro هم شما رو ناامید نمیکنه) عکس های شما گستره داینامیکی مناسبی دارند و خبری از بهم ریختگی در رنگها و جزئیات هم نیست.

    لنز اولتراواید: افت رنگ لنز اولتراواید نسبت به لنز اصلی اونقدراهم زیاد نیست( اما بازم قابل فهمه)، مورد بعد بهم ریختگی کم جزیئات و مقداری ابرنگی شدن تصاویر ثبت شده توسط این لنز است( با توجه به بازه قیمتی عملکردش نه خیلی خوبه نه خیلی بد).

    لنز ماکرو: 5 مگاپیکسلی بودن لنز ماکرو برای گوشی های میان رده مزیت خوبی است اما قسمت چالش برانگیز ماجرا حالت فوکوس برای این لنزه( اگر ادم صبوری هستین میتونین عکسای خوبی ثبت کنین و مشکل جدیی نخواهید داشت).

    لنز سلفی: دوربین سلفی به نوبه خودش عملکرد و کیفیت خیلی خوبی داره شارپنس، داینامیک رنج و جزیئات با کیفیت عالی ثبت میشن و خبری از نویز و ناهماهنگی کنتراستی هم نیست.

    فیلم برداری: امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080 از مزایای دوربین M4 Pro است ( اما از قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4k  پشتیبانی نمیکنه و کمی نسبت به رقیب کره ایش یعنی M23 تو این بخش عقب تره).

    سخت افزار گوشی Poco M4 Pro

    • دارای حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی
    • دارای چیپست مدیاتک G96

    اکثر ما به این موضوع واقفیم که تراشه مدیاتک برای گوشی های میان رده استفاده میشود( اما نه همه گوشی ها) و عملکردی متوسط رو به بالا دارد اما بهتر این بود که برای Poco M4 Pro از پردازنده دامینستی 810 استفاده میشد تا کمتر شاهد باگ مخصوصا هنگام اجرای بازی های سنگین باشیم( اما همه این ها بدین معنا نیست که تراشه مدیاتک نمیتونه کارتون رو راه بندازه، این تراشه فقط برای بازی های سنگین کمی چالش ساز میشه وعملکرد دستگاه رو پایین میاره و گرنه برای استفاده روز مره حرف نداره).

    باتری گوشی Poco M4 Pro

    • دارای باتری 5000 میلی امپر ساعتی لیتیومی 
    • دارای فست شارژ33 واتی

    با بالا رفتن مدل های گوشی شاهد پیشرفت در زمینه اداپتور و شارژ ها هستیم که این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نبوده با توجه به اینکه سری های قبل تر گوشی ها از اداپتور 18 واتی بهره میبردند در نسل جدید شاهد پیشرفت و بروز شدن قسمت های باتری و سرعت شارژ گوشی ها هستیم، از لحاظ نگهداری شارژ میتوان M4 Pro  را با Note 11 Pro در یک کفه ترازو قرار داد بطوری که اگر استفاده معمولی داشته باشید برای یک روز و نصف الی دو روز نگرانی در مورد تمام شدن باتری نخواهید داشت و مدت زمان کلی شارژ تنها 60 دقیقه است.

    نرم افزار و روابط کاربری Poco M4 Pro

    • دارای روابط کاربری MIUI13
    •  دارای اندروید 11

    قسمت جالب روابط کاربری MIUI اپدیت های زیاد در قسمت لانچر است که کار با ان بسیار هیجان انگیز است، بالا بودن سرعت پردازشگرهای M4 Pro باعث روان بودن تایپ یا هر استفاده دیگری از صفحه نمایش شده است پنل کشویی موجود در صفحه نمایش و نوار اعلان ها قابل تغییر خواهد بود.

    اقلام همراه

    محتویات جعبه این گوشی شامل دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کاور ژله‌ای، کابل USB Type-C و سوزن جهت خارج کردن سیم کارت است.

    جمع بندی کلی

    رضایتمندی کاربران و بررسی امتیاز های بنچمارکت نشان از ارزش خرید بالای این گوشی با توجه به اقتصادی بودن ان دارد، امکاناتی مانند سنسور تشخیص چهره، جداسازی و شخصی سازی پنل ها و اعلانات ( که مانند گوشی ایفون است)، وجود اسپیکرهای استریویی و عملکرد قویی لنزهای دوربین( به طور کلی)، باعث شده تا این گوشی مشتری های خاص خودش رو داشته باشه.

    مزايا

    • دارای گواهینامه IP 53
    •  دارای سیستم Cooling و داغ نشدن زیاد پنل پشتی 
    • دارای سنسور مادون قرمز با توجه به رنج قیمتی

    معايب

    • عملکرد نچندان ضعیف پردازنده( برای بازی های سنگین)
    • عدم پشتیبانی از کیفیت 4k برای فیلمبرداری
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2022
    رنگ بندی زرد (Poco Yellow)، مشکی (Power Black)، آبی (Cool Blue)
    سایر ویژگی ها فبلت، مناسب عکاسی، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی سه‌گانه، مناسب عکاسی سلفی، دارای قابلیت تشخیص چهره، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Mediatek Helio G96 (12 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G57 MC2
    پردازنده مرکزی(CPU) 2 هسته Cortex-A76 و 6 هسته Cortex-A55
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 2 هسته با سرعت 2.05 گیگاهرتز (Cortex-A76) و 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    » مشخصات حافظه
    نوع حافظه داخلی UFS 2.2
    حافظه داخلی 256 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی سه‌گانه
    رزولوشن دوربین پشت 2 + 8 + 64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.5
    فلش LED
    عکاسی پانوراما دارد
    کیفیت فیلمبرداری Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
    قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، دارای لنز اولترا واید با زاویه 118 درجه، قابلیت عکسبرداری ماکرو (Macro)، دارای قابلیت عکاسی پرتره، قابلیت تشخیص موضوع سوژه
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.43 اینچ
    نوع صفحه نمایش AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 409 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 84.5 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها میزان روشنایی 700 نیت، نرخ نوسازی 90 هرتز، نرخ لمس پذیری در حالت عادی 180 هرتز، پوشش 95 درصد از رنگ های طیف DCI-P3، پشتیبانی از حالت شب (Night Mode)، فیلتر نور آبی برای کاهش خستگی چشم‌ (Eye Comfort)، دارای حالت Reading mode
    »صدا
    بلندگو دوگانه (استریو)
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 8.1 × 73.9 × 159.9 میلی‌متر
    وزن 179.5 گرم
    جنس بدنه بدنه پشت پلاستیک، پنل جلو شیشه
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi
    درگاه ارتباطی USB Type-C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.0، LE ,A2DP
    فن‌آوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11
    رابط کاربری MIUI 13
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی eAAC+ ,MP3, MP4, WAV
    فرمت های پخش ویدئو MP4, WAV
    » سایر امکانات
    اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کاور ژله‌ای، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 33 واتی (Fast Battery Charging 33W)
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
     صفحه نمایش موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13  از روبرو
    صفحه نمایش گوشی موبایل نوکیا مدل 2021 (GCC) Nokia 6310 از رو به رو رنگ مشکی

    گوشی موبایل نوکیا مدل 2021 Nokia 6310

    Nokia 6310 2021 Mobile Phone
    تومان
    صفحه نمایش موبایل سامسونگ Galaxy A13 از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 11 از روبرو