جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت (گلوبال)

    تولید کننده: شیائومی
    Xiaomi Redmi Note 11S 128GB - 8GB RAM Mobile Phone
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 11S

    این روزها بدلایل اقتصادی عوض کردن و خرید گوشی برای مردم ایران مسئله ایی چالش برانگیز شده و مهم ترین فاکتور برای انتخاب در درجه اول مقرون به صرفه و مناسب بودن قیمت گوشی است، در این مقاله سعی داریم تا بخش های Note 11S شیائومی را موشکافی کنیم و ببینیم با توجه به بازه قیمتی که به خودش اختصاص داده ارزش خرید دارد یاخیر؟ و بازهم تشکر ویژه برای همراهی شما عزیزان با گهر تک.

    The design of the back cover of Xiaomi Note 11S is black

    طراحی گوشی Redmi Note 11S

    • در 3 رنگ آبی، خاکستری و سفید به بازار عرضه شده است
    • دارای وزن 179 گرمی( سبک و خوش دست)
    • دارای 4 لنز دوربین 

    در قسمت طراحی Note 11S با Note 11 تفاوت چندانی دیده نمی شود که بتوان گفت این ویژگی فاحش سبب تمایز انها از یک دیگر شده است، طبق معمول طراحی سری های میان رده کمپانی شیائومی در زمینه استفاده از پنل پشتی بازهم رد اثر انگشت به جای می ماند و باز هم قاب پشتی جنسی از پلاستیک دارد، اما بطور کلی صحبتی از متریال در ان به میان نیامده است در پنل پشتی شاهد ماژول دوربین با دو برجستگی به همراه 4 لنز دوربین و یک فلش هستیم و برجستگی اول مربوط به دوربین اصلی است( که واسه خودش یکه تازی می کنه).

    Xiaomi Note 11S body material

    طراحی تخت بدنه Note 11S در نگاه نخست شما را به یاد ایفون 13 می اندازد ولی تفاوت هایی هم دیده میشود به عنوان مثال انحنای ظریف لبه ها در Note 11S که این مورد در ایفون به چشم نمی خورد( گوشی کاملا تخت به نظر میرسد) و شما یک گوشی کاملا مسطح در دست دارید، پنل جلویی توسط گوریلاگلس3 محافظت می شود این گوشی همانند دیگر اعضای خانواده اش از گواهینامه IP53 برخوردار است( مقاوم در برابر اب، گردو غبار و رطوبت).

    نوت 11S از وزن 179 گرم ( که در نوع خودش گوشی سبکتر به نسبت های قبلی است) و صفحه نمایش 6.43 اینچی Super Amoled بهره میبرد، در بالای صفحه نمایش یک بریدگی دایره ایی که دوربین سلفی در ان گنجانده شده و در لبه بالایی شاهد اسپیکر مکالمه هستیم، همچنین در لبه پایینی طبق معمول طراحی های شیائومی امکانات زیادی از قبیل درگاه شارژ Type-c، اسپیکر دوم و میکرفون دیده میشود و بازهم در لبه سمت راست دکمه کم و زیاد کردن ولوم و دکمه ادغام شده پاور با حسگر اثر انگشت ( مثل سری های قبل و با عملکرد فوق سریع) وجود دارد. در نهایت در لبه سمت چپ یک خشاب سیم کارت دو اسلاتی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت بصورت همزمان یا یک سیم کارت و یک رم دیده میشود.

    Power button and fingerprint sensor of Xiaomi Note 11S

    صفحه نمایش گوشی Redmi Note 11S

    • روشنایی 1000_700 نیت
    • دارای نرخ نوسازی متغییر 90_60 هرتز
    • دارای نمایشگر Super Amoled
    • دارای صفحه نمایش Full HD+ با قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ

    وجود نمایشگر super amoled برای یک گوشی میان رده خبر از متریال خوب و با کیفیتی که در ان به کار رفته دارد، بزرگترین رقیب Note 11S گوشی میان رده کره ایی یعنی سامسونگ A23 است که در بسیاری از موارد از جمله صفحه نمایش جایگاه پایین تری نسبت به نوت 11S دارد.

    Note 11s screen and selfie lens

    نرخ نوسازی صفحه نمایش تطبیق پذیر است و اگر شما زیادی با گوشیتون سروکار دارید و میخواین شارژ باتری بیشتری ذخیره کنید، میتوانید به صورت دستی این نرخ را روی عدد 60 هرتز قرار دهید از طرفی مقدار نیت روشنایی صفحه نمایش بین 1000تا700 متغییر بوده و تلفیق ویژگی FULL HD+ نشان دادن رنگ ها با مورد قبل باعث شده  با یک صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و وضوح بالا طرف باشید( که توی این رنج واقعا عالیه).

    اسپیکر گوشی Redmi Note 11S

    • دارای دو اسپیکر

    اسپیکر Note 11S با Note11 تفاوت چندانی ندارد، این گوشی دارای دو اسپیکر که یکی از انها در بالا( با دو خروجی صدا و کیفیت ضعیف) و دیگری در لبه پایینی( با کیفیت صدای فوق العاده) تعبیه شده است قدرت اسپیکر پایینی در تفکیک، رسایی و حجم صدا از ضعف اسپیکر اول تا حد زیادی کاسته بطوری که در نظر سنجی از کاربران نه تنها گلایه ایی در این مورد دیده نمیشود بلکه رضایتمندی ان ها مخصوصا هنگام بازی نیز به چشم میخورد.

    Note 11S phone speaker

     

    دوربین گوشی Redmi Note 11S

    • لنز اصلی: 108 مگاپیکسل
    • لنز اولتراواید: 8 مگاپیکسل
    • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسل
    • لنز عمق سنج: 2 مگا پیکسل
    • لنز سلفی: 16 مگاپیکسل

    Note 11S phone camera

    لنز اصلی: 108 مگا پیکسلی بودن یکسری از محصولات میان رده شیائومی نعمت بزرگی است که نیاز ما را تا حدی زیادی برطرف می کند، به طور کلی این کمپانی در بخش دوربین همیشه عملکرد رضایت بخشی برای کاربران داشته ( شیائومی یک غول بی حد و مرز در زمینه عملکرد دوربین محسوب میشود)، لنز اصلی عکس هایی با وضوح بالا، شارپنس خوب و نبود نویز حتی در قسمت های تاریک و روشن را در اختیار شما قرار میدهد. حالت فوکوس به خوبی نیاز شما را مرتفع میکند و می توانید جزیئات بسیار ریز با کیفیت بالا هم در عکس ها ببینید( خبری از ابرنگی شدن رنگها هم نیست).

     The wide lens performance of the Note 11S phone

    لنز اولتراواید:استفاده از لنز اولتراید کمی چالش برانگیز است زیرا مقدار نویزی که در لنز اصلی صفر است در لنز اولترا واید بالا تر میباشد( اما مشکل اونقدراهم جدی نیست، پس نگران نباشید)، جزیئات ثبت شده، داینامیک رنج و کنتراست عکس ها قابل قبولند.

    لنز ماکرو: مسئله مهم در هنگام عکاسی، ثبت رنگها بصورت واقعی و بدون اغراق است. لنز ماکرو این امکان را فراهم اورده تا تصاویری با رنگهای نزدیک به طبیعت ثبت کنید.

    دوربین سلفی: استفاده زیاد دوربین سلفی برای عکس هایی که بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند، است( البته فکر نمیکنم استفاده دیگری داشته باشد و یا حداقل بیشترین استفاده برای این مورده)، جزیئات، پوشش زاویه، کیفیت، شارپنس، عدم وجود نویز و گستره داینامیکی لنز سلفی شما را ناامید نخواهد کرد( پس با خیال راحت عکس بگیرید).

    فیلمبرداری: امکان ضبط فیلم با کیفیت 4k و 30 فریم در هر ثانیه ارمغان Note 11S برای شما است، وجود لرزشگیر اپیتیکال تا حد زیادی توانسته اثرات تکان های شدید در فیلم شما را محو کند و خروجی باکیفیت و قابل قبولی ارائه دهد.

    سخت افزار گوشی Redmi Note 11S

    • دارای پردازنده گرافیکی Mediateck Helio G96 
    • دارای حافظه 128/64 و رم 8/6

    Note 11S processor performance

    یکی از قسمت هایی که نوت 11S  نسبت به نوت 11 پیشرفت داشته، عملکرد سخت افزاری می باشد، پردازنده Mediateck Helio G965 دارای یک CPU هشت هسته ایی شامل: دو هسته Cortex_A76 با فرکانس پیشفرض 2 گیگا هرتز و شیش هسته Cortex_A55 با فرکانس پیشفرض 2 گیگا هرتز است که برای استفاده روزانه و عادی مثل وب گردی و تماشای فیلم کار شما را راه میاندازد و خبری از داغ شدن پشت گوشی نیست اما برای استفاده سنگین تر مثل بازی کال اف دیوتی که گرافیک بالایی میطلبد، کمی چالش خواهید داشت ( میدونید هر چی گرافیک بازی بیشتر باشه عملکرد پردازنده پایین تر میاد و بالعکس). وجود درگاه کارت حافظه نیز باعث شده تا نگرانی در مورد اشغال حافظه و ذخیره اطلاعات نداشته باشید ( ولی اگر قصد دارید اطلاعات زیادی روی گوشیتون نگه دارید حافظه 128 انتخاب خوبی خواهد بود).

    باتری گوشی Redmi Note 11S

    • دارای باتری 5000 میلی امپر ساعتی
    • دارای فست شارژ 33 واتی

    Note 11S charger and battery adapter

    همه کمپانی ها از موضوع مهم بودن ظرفیت باتری و نگهداری شارژ نزد کاربران اگاهند فلذا قصد دارند تا محصولی هر چه با کیفیت تر به بازار عرضه کننذ، کمپانی شیائومی در عرصه کارایی باتری که برای گوشی های خود ارائه می دهد، یکه تازی میکند که نوت 11S هم از این قاعده مسثنی نیست مدت زمان شارژ کامل این گوشی تنها ظرف 1 ساعت یا 58 دقیقه صورت میگیرد و نگهداری ان در صورت استفاده روز مره یک روز و نصف خواهد بود، پس میتوان در بخش باتری نمره متوسط رو به بالایی را به نوت 11S اختصاص داد.

    نرم افزار و روابط کاربری گوشی Redmi Note 11S

    • دارای اندروید 11
    • دارای روابط کاربری MIUI13

    Applications and Android phones for Note 11s

    طبق معمول گوشی های کمپانی شیائومی از روابط کاربری جذاب MIUI با قابلیت اپدیت های فراوان، امکان شخصی سازی قسمت های زیاد گوشی و حذف یکسری برنامه های پیشفرض بهره میبرند که مورد اخر در سایر رقبا دیده نمیشود البته آپشن های زیادی که روابط MIUI در اختیار خریداران قرار می دهد، باعث رضایتمندی بیش از حد ان ها شده است و میتوان گوشی های شیائومی را جز پرطرفدارترین گوشی های روز در عرضه بازار های جهانی قلمداد کرد.

    اقلام همراه

    محتویات جعبه این گوشی شامل دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت و کاور ژله‌ای است

    The contents of the Note 11S phone box include a manual, a Xiaomi charger adapter, a USB Type-C cable, a SIM card removal needle and a gel cover.

    جمع بندی کلی

    خرید گوشی های شیائومی خالی از لطف نیست و تا کنون رضایتمندی کاربران از نارضایتی انها بسیار بیشتر بوده و این نشان دهنده اهمیت این کمپانی در ساخت محصولات خود واحترام قائل شدن برای هزینه و سلیقه مشتریان است، لذا نوت 11S همانند دیگر اعضای این خانواده ارزش خرید خود را در قسمت های زیادی ثابت کرده قسمت هایی از قبیل؛ باتری( افرادی که دائما با گوشی خود سرو کار دارند، توانایی شارژ سریع و نگهداری نوت 11S تحسیتن برانگیزه)، روابط کاربری جذاب و سایر ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم.

     

    مزايا

    • دارای قابلیت OTG
    • دارای وزنی سبک و طراحی چشمگیر
    • دارای درگاه کارت حافظه جانبی

    معايب

    • پایین بودن کیفیت صدای یکی از اسپیکرها
    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2022
    رنگ بندی خاکستری (Graphite Gray)، سفید (Pearl White)، آبی (Twilight Blue)
    سایر ویژگی ها فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی چهارگانه، مناسب بازی، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، دارای قابلیت تشخیص چهره
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Mediatek Helio G96 (12 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Mali-G57 MC2
    پردازنده مرکزی(CPU) 2 هسته Cortex-A76 و 6 هسته Cortex-A55
    تعداد هسته 8 هسته‌ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 2 هسته با سرعت 2.05 گیگاهرتز (Cortex-A76) و 6 هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز (Cortex-A55)
    » مشخصات حافظه
    نوع حافظه داخلی UFS 2.2
    حافظه داخلی 128 گیگابایت
    حافظه رم 8 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی چهارگانه
    رزولوشن دوربین پشت 2 + 2 + 8 + 108 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 16 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 26 میلی‌متر - دوربین دوم 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم و چهارم 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4
    دیافراگم دوربین جلو دریچه دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
    فلش LED
    کیفیت فیلمبرداری Full HD (1920 × 1080), HD (1280 × 720), VGA (640 × 480)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
    عکاسی پانوراما دارد
    لرزشگیر تصویر ندارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز واید، لنز اولتراواید با زاویه 118 درجه، دارای حسگر سنجش عمق، قابلیت عکاسی ماکرو (macro)، دارای قابلیت Dual-native ISO
    » صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    سایز صفحه نمایش 6.43 اینچ
    نوع صفحه نمایش AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 409 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400)
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 84.5 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 3 (Corning Gorilla Glass 3)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها میزان روشنایی 700 نیت و حداکثر 1000 نیت، نرخ نوسازی 90 هرتز، صفحه ‌نمایش با طیف رنگی گسترده (P3)، دارای حالت Reading mode 3.0، دارای کنتراست صفحه 4,500,000:1، نرخ لمس پذیری 180 هرتز
    »صدا
    بلندگو استریو
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 8.1 × 73.9 × 159.9 میلی‌متر
    وزن 179 گرم
    سایر قابلیت های بدنه دارای گواهینامه IP53 (مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار)
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE-A (CA)
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
    بلوتوث نسخه 5.0، LE ،A2DP
    فن‌آوری مکان‌یابی GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
    درگاه ارتباطی USB Type C استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید 11.0
    رابط کاربری MIUI 13
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی MP3 MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, AAC+, FLAC, WAV, MIDI
    فرمت های پخش ویدئو MP4 , WMV, MKV, DivX, XviD, H.265
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت جانبی (FingerPrint | Side-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، قطب نمای الکترونیکی (E-Compass)، روشنایی (Ambient light)، مجاورتی (Proximity)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، آداپتور شارژر شیائومی، کابل USB Type-C، سوزن خارج کردن سیم کارت، کاور ژله‌ای
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 33 واتی (Fast Battery Charging 33W)، امکان شارژ 100 درصد در 58 دقیقه، پشتیبانی از قابلیت Power Delivery 3.0 و +Quick Charge 3
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    صفحه نمایش  گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 از رو به رو
    Xiaomi wireless handsfree model Haylou black color GT6

    هندزفری بی سیم شیائومی مدل Haylou GT6

    Xiaomi Haylou GT6 True Wireless Handsfree
    تومان
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro از روبرو
    صفحه نمایش موبایل شیائومی Redmi Note 11 از روبرو