جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن

    گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52 ظرفیت داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    تولید کننده: سامسونگ
    Samsung Galaxy A52 internal 256GB - 8GB RAM Mobile Phone
    *
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    تومان
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    بررسی گوشی Sumsung Galaxy A52 

    در این مقاله با بررسی گلکسی A52 وارث تخت سلطنت A51 که در سال 2020 به بازار عرضه شد در خدمت شما هستیم خب A52 سامسونگ نسبت به نسل قبل از قیمت بالاتری برخورداره قاعدتا هر گوشی که جدیدتر از نسل های قبل باشه مطمعنا امکانات پیشرفته تری رو به خودش اختصاص داده پس افزایش قیمت امری بدیهی و طبیعی است در ادامه با گهر تک همراه باشید تا این گوشی از سری A (که جز پرفروش ترین های بازار روز به حساب می ایند) را به چالش بکشیم.

    طراحی گوشی Galaxy A52

    • دارای وزن 189 گرم
    • جنس بدنه و فریم پلاستیکی
    • دارای محافظ گوریلاگلس 5
    • موجود در بازار در 4 رنگ مشکی، آبی، سفید و یاسی

    در زمینه طراحی سری های A همین بس که همشون تقریبا شبیه به همن و تنها تفاوت اونا توی برجستگی ماژول دوربین و جنس بدنه و فریم است، خب از لحاظ سخت افزاری A52 پیشرفت قابل توجهی داشته. پنل پشتی از جنس پلاستیکه (اما کیفیت متریال ساخت خیلی خیلی خوبه و جای نگرانی نیست) جنس این پلاستیک ماته پس رد اثر انگشت زیادی روش باقی نمیمونه، برجستگی ماژول دوربین معقوله و به گونه ایی نیست که گوشی شما از روی سطح سر بخوره یا نگران آسیب دیدن لنزها باشید، در مورد فریم میانی که اتفاقا جنس اونم پلاستیکه و مسلما به اندازه فریم های المینیومی مقاوم نیست، لبه سمت راست دکمه کم و زیاد کردن ولوم و پاور رو پذیراست لبه سمت چپ هم کویر لوته (هیچی نیست) خب در لبه بالایی شاهد میکروفون دوم و خشاب سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هستیم همچنین در لبه پایینی طبق معمول درگاه شارژ تایپ C، جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفون اصلی برای مکالمه وجود داره.

     

    در مورد پنل جلویی نسبت صفحه نمایش به حاشیه رو میشه 84.9 درصد در نظر گرفت پس A52 برای این بخش نمره خوبی میگیره، طراحی نسبتا تخت و یکپارچه هست. خب دوربین سلفی هم بصورت دایره ایی در یک ناچ قطره ایی بالا صفحه نمایش قابل مشاهده هست در ادامه به بررسی جزئی تر صفحه نمایش خواهیم پرداخت.

     

    نمایشگر گوشی Galaxy A52

    • دارای صفحه نمایش Super Amoled
    • دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 405 در هر اینچ و وضوح Full HD
    • دارای نرخ نوسازی 120هرتز

    مقدار نیت روشنایی برای A52 کاملا معمولیه و این در حالیکه بقیه رقبا مثلا تعدادی از اعضای خانواده شیائومی از روشنایی بیشتری برای صفحه نمایش بهره میبرند برای استفاده در محیط های باز مثلا زیر نور خورشید ممکنه یکمی شما رو به چالش بکشه ( که توی این رنج قیمت قاعدتا عملکرد خوبی داره). صفحه نمایش از رفرش ریته 120 هرتزی برای مدل 5G این گوشی پشتیبانی میکند، A52 سامسونگ توی این رنج قیمت برای رفرش ریت با دو گوشی شیائومی 10 پرو و S20 FE در رقابت است. ابعاد نمایشگر 6.5 اینچه و با توجه به Super Amoled بودن ان رنگ ها یا بطور کلی جلوه صفحه نمایش بسیار چشم نوازه و وقتی گوشی رو روشن می کنید قطعا زیبایی ان شما رو به وجد میاره.

    کلام اخر، این میان رده اقتصادی از گواهینامه IP67 و محافظ صفحه گوریلا گلس 5 برخورداره که این دو فاکتور باعث مقاومت هر چه بیشتر ان در برابر رطوبت، اب و ضربات میشود.

    اسپیکر گوشی Galaxy A52

    • دارای یک اسپیکر استریو

    خوشبختانه برای این سری از گوشی A شاهد جک 3.5 میلی متری هدفون هستیبم، خب ما انتظار داشتیم سامسونگ برای این میان رده دو تا اسپیکر استریو در نظر بگیره (ولی همش یه دونس) و این درحالیکه اسپیکر ثانویه ایی که در لبه بالایی تعبیه شده فقط برای مکالمس اتفاقا همین یه دونه اسپیکر تونسته به خوبی از پس همه چی بربیاد و نمیشه بهش خورده ایی گرفت خروجی صدا خوبه تفکیک اون هم نمره قابل قبولی به خودش اختصاص میده.

    دوربین گوشی Galaxy A52

    •  دارای 4 لنز به همراه یک فلش در پنل پشتی
    • لنز اصلی: 64 مگا پیکسل
    • لنز اولتراواید: 12 مگاپیکسل
    • لنز ماکرو: 5 مگاپیکسل
    • لنز تشخیص عمق: 5 مگا پیکسل
    • لنز سلفی: 32 مگا پیکسل

    لنز اصلی: نکته مثبت عکاسی با این لنز کم شدن حجم عکس هاست اما نگران کیفیت انها نباشید زیرا به بهترین صورت ممکن و با طبیعی ترین کنتراست و عمق رنگ ثبت میشن.

     

    لنز اولتراواید: پوشش 123 درجه ایی این لنز با گشودگی دیافراگمی 2.2 به شما امکان ثبت عکس هایی با جزئیات زیاد میدهد، همه چیز برای عکاسی با این لنز مناسبه و تنها نقطه ضعفی که داره در بخش داینامیک رنجه که یه خورده شل میزنه.

     

     لنز ماکرو: اکثر گوشی های میان رده از لنز ماکرو 2 مگا پیکسلی برخوردارند ( ببینید برای یک گوشی اونم تو قسمت دوربین همیشه فوکوس روی کیفیت دوربین اصلی و سلفیه و توجه زیادی به لنز ماکرو و تشخیص عمق نمیشه چون کسی اونقدر دنبال عکاسی حرفه ایی با این لنز نیست پس طبیعیه که لنز ماکرو 5 یا 2 مگا پیکسلی باشه) این لنز A52 هم میتونه شما رو راضی کنه و با توجه به اقتصادی بودن قیمت این گوشی لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی هم نوبره.

     

    لنز تشخیص عمق: کار این لنز در یک کلام خوبه، توقع همه ما برای این لنز تشخیص مناسب سوژه از بک گرانده که تونسته به خوبی از پسش بر بیاد.

     

    لنز سلفی: از جمله نقاط قوت A52 عملکرد عالی در بخش لنز سلفیه این لنز علاوه بر 32 مگا پیکسلی بودن از گشودگی دیافراگمی 2.2 برخورداره ( یعنی پوشش جزئیاتش خیلی خوبه) همه چیز برای عکاسی با این لنز مناسبه، رنگها عالیه، داینامیک رنج خوب، عدم وجود نویز و آبرنگی شدن رضایت کاربران را بدنبال داشته است.

     

    فیلم برداری: امکان ضبط فیلم با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ارمغان لنزهای A52 برای شما است از طرفی وجود لرزشگیر اپتیکال باعث مهار تکان های زیاد هنگام فیلم برداری میشود و قطعا افزایش کیفیت خروجی ویدئوهای ضبط شده رو به دنبال داره.

    سخت افزار گوشی Galaxy A52

    • دارای چیپست Snapdragon 750G 5G هشت نانومتری
    • دارای پردازنده گرافیکی Adreno 619
    • دارای CPU هشت هسته ایی و حافظه 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM

    سامسونگ برای A52 به جای استفاده از تراشه اگزینوس از پردازنده اسنپدراگون استفاده کرده ( مزایای زیادی داره و جز خوبای پردازنده هاست) ببینید ما پایداری عملکرد این گوشی رو در دو حالت یکی برای بازی های سنگین و دیگری برای استفاده معمولی مورد سنجش قرار دادیم در استفاده روزانه مثل وب گردی و اسکرول کردن صفحات سطح پایداری عالی بود اما برای یکسری بازی محبوب ولی سنگین مثل پابجی و کال اف دیوتی در صورتی که گرافیک رو در بالاترین سطح ممکن قرار بدین قطعا باگ دیده میشه ولی اگر با گرافیک مدیوم این بازی ها رو انجام بدین خبری از باگ و افت فریم نیست.

    مهم ترین نکته هنگام بازی برای یک گوشی عملکرد خوب سیستم Cooling است که A52 ضعف کوچکی در این قسمت دارد بطوری که مقدار نه چندان زیادی از گرما رو به دستتون منتقل میکند ( چون یک گوشه میان رده هست و پردازنده قویه طبیعیه).

    باتری گوشی Galaxy A52

    • دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی لیتیومی ( غیر قابل تعویض)
    • دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی

    اداپتور 25 واتی در مقایسه با سایر رقبا یک پله عقب تره از طرفی همه ما به این موضوع اشراف داریم که گوشی های شیائومی در عین کم توان بودن اداپتور از ظرفیت نگهداری بالایی برای شارژ برخوردارند، خب مسئله بعد وجود رفرش ریته 120هرتزیه که یه خورده مصرف باتری رو بالاتر میبره پس اگر قصد بهینه سازی در این بخش رو دارید میتونید نرخ نوسازی رو روی 60 هرتز بزارید. مدت زمان شارژ کامل با این اداپتور یک ساعتو نیمه در حالی که بقیه رقبا مثل Note 10 Pro و Xiaomi Mi 11 Pro به ترتیب دارای اداپتور 33 واتی هستند (مسلمه که سرعت شارژ خیلی بیشتره). در صورت استفاده سنگین مثل بازی هایی با گرافیک بالا قطعا در طول روز هم نیاز به شارژ پیدا میکیند اما اگر استفاده معمولی داشته باشید تا انتهای روز نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت.

    نرم افزار گوشی Galaxy A52

    • دارای اندروید 11
    • دارای One Ul 4.1

     A52 سامسونگ اندروید 11 داره و کمپانی ساسونگ وعده داده که با پشتیبانی 3 ساله نرم افزاری شاهد اندروید 14 برای این گوشی هم خواهید بود. روابط کاربری 4.1 امکان پشتیبانی از زبان فارسی، شبکه های ارتباطی  2G،4G و 5G رو برای شما فراهم میکند همچنین تماشای ویدئوها با فرمت MP4 و...جز مزایا این روابط است.

    اقلام همراه گوشی Galaxy A52

    توی جعبه A52 دفترچه راهنما شاهد آداپتور شارژر 25 واتی، کاور ژله ایی، سوزن برای خارج کردن سیم کارت و کابل USB Type_C خواهید بود.

    جمع بندی کلی:

     خب وجود فاکتورهایی از قبیل پردازنده قوی، اسپیکر استریو، صفحه نمایش Super Amoled با وضوح Full HD باعث برجستگی و ارزشمندی این گوشی شده ولی به طور کلی گوشی های سامسونگ در بین مردم ایران از ارزش و احترام خاصی برخوردارند قطعا یکی از اعضا خانواده یک گوشی از سری های سامسونگ را در اختیار دارد.

     

     

     

     

    مزايا

    • دارای صفحه نمایش Super Amoled
    • پیشرفت سخت افزاری و استفادهع از پردازنده اسنپدراگون
    • دارای جک 3.5 میلی متری هدفون

    معايب

    • ظرفیت کم باتری (هرچند به نسبت نسل قبل خود پیشرفت داشته)

     

     

     

    مشخصات محصول
    » مشخصات کلی
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    سایز سیم کارت سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
    تاریخ معرفی 2021
    رنگ بندی مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White)، یاسی (Awesome Violet)، آبی (Awesome Blue)
    سایر ویژگی ها فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی چهارگانه، مناسب بازی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی
    » پردازنده
    تراشه(Chipset) Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (8 nm)
    پردازنده گرافیکی(GPU) Adreno 619
    پردازنده مرکزی(CPU) Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 570 & 6x1.8 GHz Kryo 570)
    تعداد هسته 8 هسته ای
    فرکانس پردازنده مرکزی 1 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز، 3 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.90 گیگاهرتز
    » مشخصات حافظه
    حافظه رم 8 گیگابایت
    حافظه داخلی 256 گیگابایت
    کارت حافظه microSDXC، افزایش تا 1 ترابایت
    »دوربین
    دوربین دوربین اصلی چهارگانه
    رزولوشن دوربین پشت 5 + 5 + 12 + 64 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو 32 مگاپیکسل
    دیافراگم دوربین پشت دوربین اول 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی 26 میلی متر - دوربین دوم 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم و چهارم 5 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4, دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 26 میلی متر
    فلش LED
    کیفیت فیلمبرداری (4K (2160 × 3840), Full HD (1080 × 1920), HD (720 × 1280
    لرزشگیر تصویر لرزشگیر اپتیکال (OIS)
    عکاسی پانوراما دارد
    فناوری فوکوس فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus)
    سرعت فیلمبرداری رزولوشن (2160 × 3840) 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
    قابلیت های دوربین اصلی قابلیت عکاسی HDR، دارای لنز اولتراواید با زاویه 123 درجه، دارای لنز واید، قابلیت عکس برداری ماکرو (Macro)، ضبط ویدئو با لرزشگیر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)، دارای حسگر سنجش عمق
    » صفحه نمایش
    سایز صفحه نمایش 6.5 اینچ
    صفحه نمایش لمسی خازنی، چند لمسی (Multi Touch)
    نوع صفحه نمایش Super AMOLED
    تراکم پیکسل در هر اینچ 405 پیکسل در هر اینچ
    رزولوشن (Full HD+ (1080 × 2400
    نسبت صفحه نمایش به بدنه 84.9 درصد
    محافظت از صفحه نمایش گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5)
    نسبت ابعاد نمایشگر 20:9
    سایر قابلیت ها میزان روشنایی 800 نیت، نرخ تازه سازی 120 هرتز
    »صدا
    بلندگو استریو
    خروجی صدا جک 3.5 میلیمتری صدا
    جک 3.5 میلیمتری دارد
    » بدنه
    ابعاد 8.4 × 75.1 × 159.9 میلیمتر
    وزن 189 گرم
    جنس بدنه بدنه جلو شیشه (گوریلا گلس 5)، بدنه پشت پلاستیک
    سایر قابلیت های بدنه دارای استاندارد IP67
    »اینترنت وارتباطات
    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, 5G
    شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
    شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    شبکه 4G LTE Band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
    سرعت شبکه HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه - LTE نوع Cat15 با سرعت دانلود 800 مگابیت بر ثانیه و آپلود 150 مگابیت بر ثانیه
    Wi-Fi Wi-Fi 802.11 Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, Hotspot
    بلوتوث نسخه 5.0، LE ،A2DP
    فناوری های ارتباطی بلوتوث، WiFi
    فن‌آوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS, QZSS
    »مشخصات باتری
    نوع باتری باتری لیتیوم پلیمری
    ظرفیت باتری ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت
    باتری قابلیت تعویض ندارد
    »امکانات نرم افزاری وسرگرمی پیش فرض
    نسخه سیستم عامل اندروید11 و قابل ارتقا تا اندروید 12
    رابط کاربری One UI 4.1
    پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند
    منوی فارسی دارد
    قابلیت های نرم افزاری MMS ،SMS ،Push Mail ،IM، ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube
    فرمت های پخش موسیقی MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF
    فرمت های پخش ویدئو MP4, M4V, 3GP, 3G2, AVI, FLV, MKV, WEBM
    » سایر امکانات
    حسگر ها اثر انگشت زیر صفحه نمایش (Fingerprint (under display, optical، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، مجاورتی (Proximity)
    اقلام همراه گوشی دفترچه راهنما، آداپتور شارژر سامسونگ، کاور ژله ای، سوزن خارج کردن سیم کارت، کابل USB Type C
    سایر قابلیت ها دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی (Fast Baterry Charging)
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *