جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "1402"  از "آذر"

    مقایسه ردمی 13c شیائومی و گلکسی A14 سامسونگ کدام ارزش خرید داره؟
    خوشبختانه در چند سال اخیر برای رنج های قیمتی متفاوت شاهد تنوع زیاد گوشی های موبایل از انواع برندها هستیم، در صورتی که بودجه شما محدود باشه و قصد خرید گوشی میان رده از برند سامسونگ یا شیائومی رو داشته باشید بهترین گزینه های پیش روی شما ردمی 13 سی شیائومی و a14 سامسونگه که در این بلاگ قصد مقایسه آنها و اثبات برتری هر کدام در بخش های متفاوت نسبت به دیگری رو داریم پس اگر شما هم بین خرید هریک از این دو مدل مردد هستید با مقایسه redmi 13c و galaxy a14 همراه گهرتک باشید.
    نحوه تشخیص آیفون ریپک و رفرش از پک اصلی
    در حال حاضر یک کاربر ایرانی برای خرید گوشی آیفون با مشکلات زیادی مواجه هست و یکی از مهم ترین این معضلات به اطمینان داشتن از اصلی یا رفرش و ریپک بودن گوشی آیفون برمی گرده، در بسیاری از موارد سرمنشا نقص فنی قطعات گوشی موبایل به خط تولید آن در کارخانه مربوط میشه و تمام سازندگان به این امر واقف هستند از همین جهت بسته به نوع نظر کارشناس یا خرابی قطعه، گوشی به رایگان تعویض یا قطعات آن مجددا تعمیر می شوند، اما نکته مهم اینکه در این بین چطوری تشخیص بدیم گوشی آیفونی که خریدیم پک اصلی رو داره یا نه رفرشی و ریپک هست؟ پس برای دریافت پاسخ این سئوال تا انتهای بلاگ با ما همراه باشید.
    مقایسه دو پرچمدار iPhone 13 PRO Max با S32 Ultra سامسونگ
    مقایسه بین دو پرچمدار واقعی در دنیای نقد و بررسی گوشی های موبایل فقط سالی یک بار اتفاق میوفته، گوشی های برند آیفون از قدیم الایام تا به الان کیفیت فوق العاده ایی رو در همه زمینه ها مخصوصا عملکرد لنز دوربین، عکاسی و فیلمبرداری در دسترس کاربران میزاشتن درنهایت تمام این موارد منجر به فروش بیشتر گوشی های این برند نسبت به سایر برندهای دیگر میشد، با گذشت زمان برندهای رقیب یعنی سامسونگ و شیائومی نیز تصمیم به ارتقاء کیفی محصولات خود گرفتن و دقیقا از چند سال پیش شاهد رقابت پایاپای گوشی های پرچمدار برند سامسونگ و شیائومی با گوشی های برند آیفون هستیم، با توجه به اینکه اخیرا مشکلات رجیستری برای گوشی های آیفون 14، 14 پرو و پرومکس یا آیفون 15 بوجود اومده و تعداد زیادی از شما بین خرید و انتخاب آیفون 13 پرومکس که کیفیت بی نظیری از نظر عکاسی داره با پرچمدار خفن سامسونگ یعنی گلکسی s23 ultra مشکل دارید تصمیم گرفتیم که بلاگ مقایسه آیفون 13 پرومکس با s23 ultra رو بنویسم و مشخصات فنی هر دو مدل رو زیره ذربین بین ببریم پس تا انتهای این بلاگ برای نقد و بررسی دو پرچمدار خفن iphone 13 pro max و s23 ultra با گهرتک همراه باشید.
    مقایسه گوشی POCO M5s و Note 12 4G کدام بخرم؟
    در این بلاگ قصد داریم دو گوشی پوکو M5s شیائومی و ردمی نوت 12 4G رو از لحاظ مشخصات فنی یعنی ویژگی های سخت افزاری، طراحی، صفحه نمایش، دوربین، باتری، گیم و... باهم مقایسه کنیم و به بررسی ارزش خرید هریک از آنها بپردازیم پس با مقایسه گوشی اقتصادی POCO M5s و ردمی Note 12 4G همراه گهرتک باشید.
    مقایسه گوشی Redmi 12 شیائومی با Note 12 کدام بخرم ؟
    این بلاگ بنا به درخواست و سئوال های مکرر شما در مورد تفاوت دو گوشی اقتصادی از برند شیائومی یعنی نوت 12 فورجی با ردمی 12 نوشته شده پس برای اینکه جواب سئوالتونو بگیرید و متوجه شید این دو گوشی چه تفاوتی از لحاظ عملکرد بخش های مختلف با هم دارن با مقایسه redmi 12  و note 12 4G همراه گهرتک باشید.
    راهنمای خرید گوشی شیائومی تا رنج قیمتی 6 میلیون تومان [7 آذر 1402]
    با توجه به شرایط اقتصادی فعلی اکثر مردم به خرید گوشی های اقتصادی گرایش پیدا کردن و باید بهتون بگم که درنظر گرفتن عنوان اقتصادی برای یک گوشی موبایل به معنای بی کیفیت و قابل استفاده نبودن آن نیست بلکه تمامی گوشی هایی که تحت این عنوان طبقه بندی میشن مطابق با کلاس قیمتی خودشون از امکانات قابل توجهی برخوردارن، در بلاگ قبلی به معرفی چند مدل از گوشی های سامسونگ تا رنج قیمتی 6 میلیون تومان پرداختیم، و در این بلاگ قصد معرفی و بررسی اجمالی چند مدل از گوشی های برند شیائومی تا رنج قیمتی 6 میلیون تومان را داریم پس با ما همراه باشید.
    مقایسه گلکسی A54 میان رده با S23 FE شبه پرچمدار
    معمولا اکثر مقایسه ها از قبل تا به الان در مورد دوتا گوشی نوشته میشد که رنج قیمتی تقریبا یکسانی داشتن یا حداقل اختلاف قیمتی بینشون 1 میلیون بود، ولی در این بلاگ قصد داریم یه مقایسه عجیب غریب رو انجام بدیم و روند قبلی رو کلا زیر پا بزاریم، در این بازه زمانی بیشترین فروش برای گوشی های خانواده A به A54 سامسونگ که امکاناتی نزدیک به شبه پرچمدارها داره تعلق میگیره از طرفی خبر عرضه جدیدترین عضو خانواد S سامسونگ یعنی S23 FE هم مثل بمب توی بازار ترکیده حالا این وسط یه ابهام برای خریدار پیش میاد که با احتساب هزینه 14 میلیون تومن A54 فول امکانات رو بخرم یا 10میلیون بیشتر هزینه کنم و شبه پرچمدار خفن S23 FE رو داشته باشم؟ یا اینکه چه تفاوتی بین این دو مدل هست؟در ادامه این بلاگ قصد داریم ارزش خرید هر یک از این دو مدل رو به چالش بکشیم و به شما بگیم که اختلاف قیمتی 10 میلیون تومنی ارزش ریسک داره یا نه؟ پس در ادامه این بلاگ با ما همراه باش.
    راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا رنج قیمتی 6 میلیون تومان [2 آذر 1402]
    در این بلاگ قصد معرفی گوشی های اقتصادی تا رنج قیمتی 6 میلیون تومان ازبرند مطرح سامسونگ رو داریم، در ادامه به معرفی و بررسی مدل های این کلاس قیمتی می پردازیم پس با ما همراه باشید.