جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "1402"  از "مهر"

    معرفی جدیدترین گوشی های شیائومی 2022 و 2023
    اگر قصد خرید یا تعویض گوشی موبایل خود را دارید به طور حتم نام برند شیائومی برای شما آشناست، امروزه این برند به عنوان یکی از سرشناس ترین چهره های حوزه موبایل شناخته می شود، همه ما می دانیم که برای خرید یک گوشی میان رده اما با پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر برندها و بیشترین امکانات پک باید سراغ یکی از محصولات شیائومی بریم، تمامی این نکات به این معنا نیست که حوزه فعالیت این برند مشهور فقط در زمینه گوشی های میان رده است، بلکه باید گفت برند شیائومی در عرصه تولید انواع گوشی پرچم دار ضمن برخورداری از بروزترین طراحی و سیستم عامل نیز خوش درخشیده است.
    بهترین بازی های دو نفره آنلاین
    همه ما می دانیم که انسان برای حضور در جامعه نیازمند مهارت های اجتماعی است، کسب این مهارت های اجتماعی و گسترش آن ها از راهای زیادی صورت می پذیرد که یکی از مهم ترین آنها بازی است، با توجه به گذر زمان و تغییر و تحول شکل بازی ها برای انسان امروزی و گره خوردن بسیاری از فعالیت های روزمره با تکنولوژی نقش گوشی های موبایل در پرورش مهارت های اجتماعی کودکان، نوجوانان و حتی جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است، در این مقاله سعی داریم به معرفی و بررسی محبوب ترین بازی های دو نفره آنلاین بپردازیم پس مثل همیشه با گهرتک همراه باشید.
    مقایسه میان رده جدید Poco F5 5G با Galaxy S21 FE
    با احتساب هزینه 18 تا 20 میلیون انتخاب شما کدام یک از دو برند شیائومی یا سامسونگ خواهد بود؟ ترجیح شما میان رده جدید از برند شیائومی است یا پرچمدار قدیمی سامسونگ؟ در این مقاله قصد بررسی ارزش خرید و مشخص کردن برتری هر یک از دو مدل مذکور در بخش های مختلف را داریم پس با ما همراه باشید.
    بهترین گوشی های گیمینگ تا بازه قیمتی 20 میلیون تومان [مهر 1402]
    گوشی‌های گیمینگ، تلفن‌های هوشمندی هستند که به طور خاص برای تجربه‌ی بازی بهینه شده‌اند. این گوشی‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصات برجسته ایی هستند که بازی‌های موبایل را بهبود می‌بخشند و تجربه‌ی بازی را به یک سطح جدیدی ارتقا می‌دهند. در زیر به برخی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های گیمینگ اشاره می‌کنم:
    تفاوت پورت USB-Type C آیفون سری 15 با لایتنینگ چیست؟
    همگان میدانند که آیفون های سری 15 اپل با تکنولوژی های جدیدی به بازار عرضه شده‌اند. یکی از تغییرات مهمی که در این سری انجام شده است، استفاده از پورت USB-Type C به جای پورت لایتنینگ است. این تغییر به نظر ممکن است تعجب‌آور باشد، اما دارای مزایا و تفاوت‌های خاصی نسبت به پورت قبلی است. در این مقاله، به بررسی تفاوت‌های پورت USB-Type C در آیفون سری 15 نسبت به پورت لایتنینگ می‌پردازیم و اهمیت این تغییر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
    مقایسه POCO X4 PRO شیائومی با POCO X5 5G
    عصر تکنولوژی ما را ناگزیر به استفاده از وسایل ارتباطی بروز می کند که در این بین گوشی های موبایل دارای بازار بسیار گسترده و برندهای متنوعی است به طوری که با درنظر گرفتن یک بازه قیمتی ممکن است با چند مدل از چند برند متفاوت رو به رو شوید. در این مقاله، ما دو مدل محبوب از خانواده POCO یعنی POCO X4 PRO و POCO X5 5G را با هم مقایسه خواهیم کرد و به بررسی ویژگی‌ها، عملکرد، طراحی و دیگر جنبه‌های مهم این دو گوشی خواهیم پرداخت تا به شما در جهت انتخابی بهتر کمک کرده باشیم.
    بهترین روش های بازیابی مخاطبین حذف شده در گوشی های اندرویدی
    گوشی های همراه مدرن ما حاوی اطلاعات بی‌شماری از جمله شماره‌های تلفن مخاطبان است. اما اغلب مواقع، ممکن است اشتباهاً یک یا چند مخاطب از دست برود یا حتی از گوشی حذف شوند. در این مقاله، به بررسی موثرترین روش‌های بازیابی مخاطبین حذف شده در گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و دیگر برندها می‌پردازیم.
    معرفی بهترین لپ تاپ های اقتصادی تا رنج قیمتی 30 میلیون تومان
    در دنیای امروزی که شاخه های گسترده فناوری زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است، لپ تاپ‌ها به یکی از ابزارهای ضروری برای همه ما تبدیل شده‌اند. از کاربران عادی تا کسب و کارهای بزرگ، همه به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت و اقتصادی هستند. اما چگونه می‌توان یکی از بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی را انتخاب کرد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.