جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "1402"  از "تیر"

    مقایسه بین گوشی A53 سامسونگ و Note 11 Pro Plus شیائومی
    در دنیای فناوری امروزی، گوشی‌های هوشمند بخشی بسیار حیاتی از زندگی ما شده‌اند. گوشی‌های هوشمند امکانات بسیاری را به ما می‌دهند و توانایی‌هایی فراتر از تماس و پیام رسانی دارند. اما با تعدد برندها و مدل‌های مختلف، انتخاب گوشی هوشمند مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. در این مقاله، ما قصد داریم تا برخی از تفاوت‌های مهم بین دو مدل گوشی هوشمند برجسته یعنی A53 سامسونگ و Note 11 Pro Plus شیائومی را بررسی کنیم.
    تفاوت گوشی های Note 12 4G با Poco X5 5G
    تفاوت‌های عمده بین گوشی‌های Note 12 4G و Poco X5 5G عبارتند از: فناوری اتصال: یکی از تفاوت‌های اساسی بین این دو گوشی، فناوری اتصال است. Note 12 4G از فناوری اتصال 4G استفاده می‌کند، در حالی که Poco X5 5G از فناوری اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. این بدان معنی است که با Poco X5 5G قادر به استفاده از شبکه‌های 5G با سرعت بالا خواهید بود در ادامه مطلب با مقایسه این دومیان رده از برند چینی همیشه اشنای شیائومی با ما همراه باشید.
    نحوه استفاده از برنامه Bixby برای گوشی های سامسونگ و ویژگی های آن
    برنامه Bixby یک دستیار صوتی است که توسط سامسونگ توسعه داده شده است. این برنامه بر روی تلفن های هوشمند سامسونگ نصب می‌شود و امکانات مشابهی به دستیارهای صوتی معروف مانند Siri از آیفون و Google Assistant از گوگل ارائه می‌دهد.Bixby دارای ویژگی‌های متعددی است که این برنامه را جذاب می‌سازد. در ادامه این مقاله به برخی از ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد.
    بهترین انتخاب بین A14 و A13 سامسونگ کدام است؟
    چالش جدید انتخاب و خرید گوشی های میان رده سامسونگ الخصوص خانواده اقتصادی A، اگر شما هم بین خرید نسل قبل یعنی گلکسی A13 سامسونگ و A14 نسل جدید تردید دارید تا انتهای این مطلب برای مقایسه آنها با ما همراه باشید.
    مقایسه گلکسی A34 سامسونگ با نوت 11 پرو شیائومی
    نزدیک بودن مشخصات فنی دو گوشی موبایل از دو برند متفاوت در دنیای رقابتی کالاهای دیجیتال موضوع تازه ایی نیست هر یک از کمپانی های مطرح برای جلب توجه کاربران یا برطرف کردن نیاز آنها در حوزه محصولات دیجیتال سعی در ارائه بروزترین امکانات برای گوشی های موبایل تولیدی خود را دارند تا همیشه حرفی برای گفتن داشته باشند و به نحوی پیروز میدان محسوب شوند، در این بلاگ قصد مقایسه دو گوشی میان رده یعنی A34 و Note 11 Pro از برندهای مطرح سامسونگ و شیائومی را داریم برند سامسونگ در سال 2023 از سری های جدید خانواده جذاب و اقتصادی A رونمایی کرد، زنجیره گوشی های جدید سری A با ارتقاء نسبتا چشمگیری در حوزه کارهای پردازشی و فاکتورهای ظاهری شبیه به پرچمداران پا به عرصه رقابت گذاشتند، A34 سامسونگ یکی از اعضای این خانواده است و بنظر شما توانایی مقابله و شکست میان رده قدرتمند نوت 11 Pro را دارد یا خیر؟
    مقایسه دو میان رده جذاب پوکو F5 و گلکسی سامسونگ A54
    پوکو F5 بخرم یا گلکسی A54 مسئله این است همیشه خرید بین دو گوشی که از لحاظ رنج قیمتی و پک امکانات شباهت زیادی به یکدیگر دارند یکی از مسائل گنگ برای مخاطبان و کاربران محسوب می شود. پوکو F5 و گلکسی A54 دو میان رده جدید از دو برند همیشه محبوب در ایران هستند که در سال 2023 وارد بازار شده اند این دو گوشی از نظر فاکتورهای بسیار زیادی به یکدیگر شباهت دارند به طوری که مقایسه و انتخاب یکی از آنها برای مخاطبان تبدیل به چالش شده است خب برای مقایسه این دو بزرگوار تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
    نحوه نصب و فعالسازی برنامه روی ساعت های شیائومی، سامسونگ و اپل
    پیشرفت تکنولوژی همیشه در راستای راحتی کار انسان ها بوده در سال های اخیر این پیشرفت ها روی حوزه های مختلف علم و فناوری و ارتباطات تاثیر فراوانی گذاشته اند و دنیای فناوری را دستخوش تغییرات زیادی کرده اند یکی از حوزه های تحت تاثیر تکنولوژی، حوزه ارتباطات و کالاهای دیجیتال است به طوری که وقتی تمامی کالاهای دیجیتال را از نسل های اولیه تا به الان مورد مقایسه قرار می دهیم با سیر صعودی از پیشرفت مواجه میشویم یکی از مواردی که بشدت تحت تاثیر پیشرفت این مهم قرار گفته میتوان به ساعت ها اشاره کرد در گذشته های نچندان دور اغلب افراد از ساعت ها فقط برای جنبه زیبایی و اطلاع از زمان استفاده میکردند اما کم کم این رویه تغییر کرد و بحث نیاز مردم به ساعت های هوشمند که بتوانند مکملی برای موبایل ها باشند توسط کمپانی های روی کار آمد، ارائه اولین ساعت هوشمند با حجم زیادی از استقبال مردم مواجهه شد و بعد از آن اکثر کمپانی های تمامی تلاش خود را برای بالا بردن سطح خدمات و ارتقاء بخش سخت افزاری و نرم افزاری به کار بستند، پس از آشنایی مردم با تکنولوژی که دنیا ساعت ها را دستخوش تغییر و تحول کرده بود دغدغه های دیگری از جمله نحوه استفاده یا نصب اپلیکیشن و برنامه ها برای آن ها مطرح شد در ادامه این بلاگ قصد داریم به یکی از اصلی ترین دغدغه های شما یعنی نحوه نصب برنامه های متنوع روی ساعت های کمپانی ها و برندهای مختلف بپردازیم.
    تاریخ دقیق انتشار IOS 17 و ویژگی های پیش بینی شده برای آن
    در 15 خرداد سال 2023 و طی مراسم WWDC کمپانی اپل از نسخه بتا IOS 17 رونمایی کرد این نسخه از آپدیت IOS 17 فقط در دسترس برنامه نویس ها و دیگر افراد سطح بالا قرار میگیره، انتظار میره که دسترسی به نسخه بتا این آپدیت نرم افزاری در تیره ماه امسال برای همه کاربران فعال بشه و کلی ویژگی هیجان انگیز همراه با حس خوب رو برای شما به ارمغان بیاره البته طبق خبری که از سمت خبرگذاری ثریا منتشر شد گوشی های مدل X و مدل های پایین تر از آن قابلیت دریافت این آپدیت را نخواهند داشت و پیامی مبنی بر بروزرسانی نرم افزاری دریافت نخواهند کرد.