جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "1402"  از "خرداد"

    ویژگی های احتمالی و قابل انتظار از اندروید 14
    بعد از انتشار خبری مبنی بر اینکه گلکسی S23 Ultra اولین گوشی از برند سامسونگ خواهد بود که اندروید 14 را دریافت خواهد کرد موضوع ویژگی های احتمالی که برند سامسونگ برای  اندروید 14 در نظر گرفته در گوگل بیشترین جستوجو و سرچ را داشت که در این بلاگ قصد داریم بیشتر در مورد این آپدیت جدید صحبت کنیم پس با گهرتک همراه باشید.
    عوامل تاثیرگذار روی کیفیت دوربین گوشی موبایل
    سئوال ها و ابهامات : چرا عکس های ثبت شده با دو مدل گوشی متفاوت اما با اندازه پیکسلی مشابه از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند؟ یا دوربین این گوشی برای کارهایی مثل بلاگری و ثبت و ضبط عکس برای شبکه های اجتماعی مناسب است یا خیر؟ تا پایان پاسخ به این پرسش و بررسی عوامل متعدد دخیل در پاسخ آن با ما گهرتک همراه باشید.
    تفاوت بین روابط کاربری MIUI و اندروید
    همیشه تفاوت بین روابط کاربری MIUI گوشی های شیائومی و اندروید گوشی های سامسونگ برای کاربرانی که قصد تعویض گوشی خود را از اندروید به شیائومی یا بالعکس دارند مهم ترین سئوال بوده، در این بلاگ قصد داریم به ابهامات و سئوالات ذهنی شما کاربران عزیز پاسخ دهیم به عنوان مثال سئوالاتی از قبیل؛ روابط کاربری چیست؟ تفاوت بین روابط کاربری گوشی های شیائومی و سامسونگ، چند ویژگی جالب در مورد روابط کاربری MIUI و...
    بهترین گوشی های سامسونگ 2023
    هر ساله با آغاز سال جدید میلادی اکثر کمپانی و برند های مطرح در حوزه محصولات دیجیتال از سری های جدید محصولات خود رونمایی میکنند، برند سامسونگ یک آشنای دیرینه در حوزه ارائه و عرضه تلفن های هوشمند به بازار است به طوری که میتوان گفت یکی از اولین نام هایی است که هنگام خرید گوشی های موبایل پرچمدار درجه یک به ذهن خطور می کند،ر ادامه این مقاله سعی داریم برای آن دسته از افرادی که همیشه دوستدار استفاده از کالاهای بروز هستند برخی از بهترین های این برند در سال 2023  را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.
    نحوه تشخیص پارت نامبر گوشی های آیفون
    در بسیاری از موارد کاربرانی که علاقه زیادی به خرید گوشی های اپل دارند در مورد تعدد پارت نامبرها یا تفاوت آنها دچار ابهام میشوند و همین چالش ها و سردرگمی ها گاها منجر به عدم خرید یا نداشتن رضایت آنها خواهد شد، یکی از مسائل نسبتا مهمی که در مورد گوشی های آیفون وجود دارد اطلاع و آگاهی در مورد پارت نامبرهاست، خب در درجه اول توضیح مختصر و مفیدی درباره ی خود پارت نامبر خواهیم داشت و در گام های بعدی نحوه شناخت، مقایسه دو پارت نامبر چین و سنگاپور و سایر موارد را برای شما شرح خواهیم داد.