جستجو
مشاهده دسته ها
    منو بستن
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "1402"  از "مرداد"

    تفاوت های گوشی های سری A سامسونگ با سری S
    همونطور که میدونید برند سامسونگ مدل های خیلی زیادی برای گوشی موبایل داره و از این بین سری های  Sو A جزء پرطرفدارترینا به حساب میان و تقریبا کلاس قیمتی نزدیکی هم دارن پس به احتمال زیاد همه شما یک بار سر این دوراهی که بین گوشی های سری A سامسونگ و سری S کدوم یکی رو انتخاب کنید تردید داشتید، البته این موضوع بدلیل امکانات نزدیک این دو سری به یک دیگر کاملا طبیعیه، در ادامه این بلاگ قصد بررسی عمده تفاوت های این دو سری محبوب از برند سامسونگ رو داریم تا بتونه راهنمای مناسبی برای انتخاب شما عزیزان باشه.
    آموزش نحوه استخراج فایل زیپ در گوشی های اندروید، آیفون و کامپیوتر
    فایل‌های زیپ یکی از رایج‌ترین فرمت‌های فشرده‌سازی در دنیای دیجیتال هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا یک مجموعه از فایل‌ها و پوشه‌ها را در یک فایل فشرده ترکیب و آنها را در قالب یک فایل واحد جمع آوری و ذخیره کنند. فایل‌های زیپ یا فشرده‌سازی شده به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت و اشتراک‌گذاری فایل‌ها در دنیای دیجیتال مطرح هستند. این فرمت به منظور کاهش حجم فایل‌ها و تسهیل در انتقال آن‌ها از یک جای به جای دیگر به کار می‌رود. در این مقاله به بررسی مفهوم فایل‌های زیپ و نحوه استخراج آن‌ها در گوشی های اندروید، آیفون و کامپیوتر میپردازیم.
    مقایسه دو گوشی جذاب Note 12 Pro Plus و سامسونگ گلکسی A73
    در دنیای تکنولوژی امروزی، بازار گوشی‌های هوشمند پر از انواع و اقسام دستگاه‌های مختلف است که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات متنوع خود را دارند، Note 12 pro plus شیائومی و A73 سامسونگ دو نمونه جذاب و پرطرفدار بازار هستند که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته اند اگر شما هم قصد خرید هر یک از این دو گوشی را دارید ولی در مورد برتری هر کدام نسبت به دیگری در بخش های متفاوت سخت افزاری، صفحه نمایش و ... با چالش رو به رو هستید در ادامه این بلاگ برای مقایسه آنها با ما همراه باشید.
    راهنمای فعال کردن ریپلای اینستاگرام
    شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های اجتماعی در دنیاست که در سپتامبر سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شد و در حال حاضر مالکیت آن بر عهده شرکت متا است. این اپلیکیشن که در ابتدا تنها برای سیستم‌عامل iOS عرضه میشد، به سرعت پیشرفت کرد و پس از مدت کوتاهی، نسخه‌های مختلف برای سایر پلتفرم‌ها را نیزارائه داد. امروزه میلیاردها نفر از سراسر جهان از اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدئوها و داستان‌های خود استفاده می‌کنند و با دیگران در ارتباط هستند.